Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    titán

    válasz Sisco2 #2151 üzenetére

    Látom nem érted. Röviden a lényeg: ha olyan eset fordul elő hogy illetéktelen hozzáférhet a bankszámládhoz, bankkártyádhoz (bank és Transferwise) azonnal fel kell venni velük a kapcsolatot és bejelenteni, a bejelentés után történő pénzmozgás nem a te hibád lesz, így garantált az hogy visszakapod.
    Feltétel az hogy te mindent elkövettél hogy az illetéktelen hozzáférés ne történjen meg.
    Ha nincs kétlépcsős védelmed, nem használod a technikai eszközök védelmi lehetőségeit, hozzáférhetővé teszed a belépési információkat, akkor ne várd már el hogy a Transferwise, vagy bármely pénzügyi szolgáltató védjen már meg.

    Írtam hogy nagyon hipotetikus a kérdésed (jó betűcserém is volt de ez a helyes most) így én nem mennék bele az ezen agyalásba. Én nem tárolom el a pénzügyi szolgáltatáshoz az információkat mobilon, számítógépen csak az agyamban, használom a 2 lépcsős azonosítást és a telefon védelmi rendszerét és nem hagyom ellopni sem.
    Ha ezután összeakadok egy olyan szituációval hogy elköltik a számlámon lévő pénzt, aminek az esélye 0-val egyenlő, az bizony nem az én problémám, mert minden megtettem az illetéktelen hozzáférés ellen.

    A kapcsolat felvétel történhet az általad elérhető módon, csak a meg kell adni a Tagsági számot. Telefon, e-mail, Facebook az hogy mikor foglalkoznak az üggyel az értesítés elküldése után az más dolog, de eleget tettél annak hogy jelezted, bár ha az általad említett állapotban van a védelem akkor azt nem fogják feltörni.

    Ha elutalod azalatt a rövid idő alatt ne lopasd el a telefonodat amíg a számlán van a pénz, bár leírtam hogy miként vagy védve.
    Az elérhetőségi információk meg ott a weboldalon, belépés után még a tagsági számodat is mutatják pl a telefonszámoknál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák