- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Melyik tápegységet vegyem?
- iPad topik
- ASUS Vp249H monitor és az audió bemenet
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- RTX 2080TI javítás
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
Szerintetek az új m20a-fxs motorokat EGR-je kokszolódik?
Van már részecskeszűrő ezekben is. Vajon a kipufogógáz visszavezetés a GPF után kapja a kipufogógázt vagy előtte. Ha utána, akkor nem igazán koszolódik. A korábbi renault dízelnél is így volt, az egr a dpf után kapta meg a kipufogógázt. Ott más nagyobb baj volt az egr-rel.
Egyelőre nem találtam infokat erről. -
polonic
félisten
-
polonic
félisten
válasz sequator #19123 üzenetére
Ezt tudom, de köszönöm.
A videóban a kipufogógáz pedig egyből a turbót hajtja meg, utána megy a dpf-be, majd az egr-be, ami után már a friss levegővel keveredik és megy a turbó másik oldalára. Tehát, ha azt nézzük a turbónak csak az egyik oldala van úgymond védve. Ez így nem állja meg szerintem. Az az oldal, ami kapja közvetlen a kipufogógázt, amelyik oldala meg van hajtva, az milyen kormos lehet akkor.A priusok és aurisok hibridben lévő motorjaik érintettek az egr kokszolódástól. Videót is találni ezekről, tisztításról én is linkeltem be.
Mivel ebben az új motorokban is van egr, azért vetettem fel, hogy remélem a részecskeszűrő után kapja meg az egr a gázt, ezáltal talán megelőzve ezt a problémát.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz KTTech #19125 üzenetére
Az egr átszakadásról nem leltem fel infót toyota esetében. Ellenben a kokszosodás az sajnos jellemző.
Renaultnál nekem pont átszakadás történt, még épp időben lett észrevéve. Már a szívócsonkban járt az olajos hűtőfolyadékos trutyi, még pont nem került a hengerekbe belőle.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz st6969 #19134 üzenetére
Szia,
Grat.
Én egy 3-as Grand Scénic-ből ültem át. Azután nem éreztem egyáltalán gagyinak a belteret. Puha anyagok a műszerfalon, ajtón is. Persze a megane 4 az már újabb a GS3-tól, azután ezek szerint lehet visszalépésnek érezni.
Azt mondják, hogy nincsen bejáratás. A könyv mondjuk említi, hogy óvatosan menjél az elején. Temopomatot ne használj, ne nagy gázzal indulj. Én 2500 km-ig vártam az első padlógázra. Aztán az olajcserére is azt mondják nem kell. De én inkább megcsináltattam 3000 km-nél. Videót linkeltem amúgy erről a témáról nem rég. Nézd meg, aztán majd eldöntöd.
A P megtartja az autót. Elvileg nem jó, hogy a kézifék be van húzva ilyen hidegben.. De igazából az sem jó, hogy ha csak a váltó szerkezet tartja meg az autót. Szóval nem tudom mi az igazság. Nekem még nem fagyott be kézifék. De pl cimborámnak már igen korábban. Azaz nem is befagyás volt, mert az nyáron történt, éjszaka fűre állt, jó párás volt az idő és utána nem engedett ki.
Az N mondjuk akkor jöhet jól, ha meg akarod tolni az autót. De egyébként nem kell használni.
Egyébként az automata kéziféket ki lehet kapcsolni, hogy nyomva tartod sokáig a gombot, amíg ki nem jelzi, hogy kikapcsolta. Visszakapcsolni meg húzva kell sokáig, amíg nem jelzi.
Nem érzed gyengének az 1.8-ast? Milyen felszereltségű?[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz st6969 #19143 üzenetére
Igen. Távolról tudod nyitni, zárni. Fűtést és hűtést is tudsz indítani. Fűtésnél viszont a benzinmotor be fog indulni.
Aztán az útvonalakat és látod, merre jártál.
És talán az app kell valami navis funkció aktiválásához is.
Kereksedő nem csinálta meg az appos dolgot ezek szerint neked, de nem is mondta? -
polonic
félisten
válasz st6969 #19148 üzenetére
Igen. 3 vagy 4 évig használható ingyenesen, utána lesz fizetős. Szóval aktiváld be. Az appban kell ezt megtenni. Garázs, szolgáltatási központ alatt. Vagy a toyota.hu-n belépve.
DCM van az autóban, data communication modul. SIM kártya, mobilnet az alapja.
Akár 200 km-ről is tudod nyitni vagy zárni.[ Szerkesztve ]
-
-
-
polonic
félisten
Szia
Én nem vezettem az 1.8-as motoros hibridet. Hanem a 2.0-t, csak és olyan is lett a corolla. Ezelőtt itt is dízel volt, 1,6 dci 320 nm-rel. Átülve nem érződik gyengének a hibrid. Jól megy szerintem.
Próbáld ki mindkettőt egy szalonban. A 2.0 egyébként nem vészesen drágább, mint az 1.8, úgy emlékszem. -
polonic
félisten
Ha az automata parkolás lenne, akkor nem hiszem, hogy külön lenne rendelhető előre és hátra, mert csak az egyikkel nem működne.
Mondjuk ez is igaz. Bele sem gondoltam. De akkor ez mi a franc lehet? A sima parkolóradaros jelzés? És mondjuk akkor, ha az nem jár a felszereltségi csomagba, mondjuk a fapadhoz te kéred ezt? -
polonic
félisten
válasz st6969 #19217 üzenetére
Igen, jó dolog a kamera. Csak az a furcsa, hogy a kormány tekerésével itt a vonalak nem mozognak. Mert akkor azt is mutatná, hogy hova érkezik a járgány. De egyébként a 360-as kamera lenne a legjobb dolog. A padkát is látná vele az ember. Na nem mintha nem érezném az autó, csak a 18-as felnivel azért extra óvatosnak kell lenni
A könyv említette ezt, csak azt írtam le. A miértet nem tudom.
-
polonic
félisten
válasz Dißnäëß #19222 üzenetére
Meg kell szokni a hibridet. Nekem is furcsa volt az elején, hogy odalépek, a motor egy fordulaton megy, de közben meg húz rendesen és lineárisan gyorsul.
Egyébként váltós autónál is bőg a motor, csak ugye ott más hangszínnel, ahogy emelkedik, majd csökken a fordulat a váltásnál.1.8 hibrid, de inkább 2.0, mint az 1,2 turbós motor.
-
polonic
félisten
válasz st6969 #19244 üzenetére
Szerintem nincs 5ghz-és wifi chip az autóban. Ezzel spóroltak pár dollárt autónként.
A megosztott 5 ghz-es wifit sem látja az autó.
Carplay meg a 2ghz-es wifin megy.A wireless mód tényleg nagyon hiányzik. Van egy iphone is nekem. Ki is próbáltam a carplayt. Kényelmes nagyon.
De azok a nagy ikonok förtelmesek. Meg nem igazán akarnám fő telefonnak az almásat használni. -
polonic
félisten
válasz honeker #19247 üzenetére
Nem a wifit kell bekapcsolni. A wifi opcióval wifi hálózatra tudsz csatlakozni, mint egy telefonnal. Bár amúgy azt is be kéne tudnod kapcsolni.
[link] Nézd meg ezt. Sajna nem tudom fejből, milyen a korábbi rendszeren a menü. A FL corollában már az újabb van. Nem olyan, mint neked.
Egyébként vidd el márkaszervízbe, nézzék meg.
-
polonic
félisten
Egyetértek. Nekem is nagyon kéne ez a funkció.
De egyébként nézd meg az autógyártó oldaláról is. 1 millió példányban adtak el az új corollából. Ha autónként 1 dollárt spórolnak a wifi chip kihagyásával, akkor az 1 millió dollár spórolás.Az elektromos ülésállítás nekem viszont nagyon kéne. Asszony is vezeti az autót, azért sokkal kényelmesebb lenne. És az a baj, hogy a full extrás corollában sincs. A corolla crossban meg mondjuk van.
-
polonic
félisten
Be van állítva a műszerfal kijelző, hogy a guminyomást mutassa az egyik oldalon. De új utazásnál, mikor újra el van indítva az autó, nem marad azon, hanem egy másik lehetőséget mutat, aztán mindig kézzel kell visszaállítani a nyomás kijelzőre.
Ez nektek is ilyen? -
polonic
félisten
Hosszabb utakon teszteltem a beépített navigációt. Én azt mondom, hogy elég jól vizsgázott. Ausztriát jártam meg. Jelzett minden lezárást, dugót, jó útvonalakat ajánlott.
Én most bizalmat szavazok neki, AA-t most mellőzöm egy darabig. -
polonic
félisten
válasz st6969 #19364 üzenetére
Köszi. Nem vetted észre, hogy a sűrű városi használatnál felhígul benzinnel az olaj?
Okés, akkor az nem hiba. Na mindegy.
Igen, a hangja az tényleg borzalmas. Viszont az osztrák utcaneveket kitűnő német kiejtéssel mondta be. Ezen kívül nekem is ki van kapcsolva.
Igen, az tényleg jó funkció. Meg az tetszik még, hogy a HUD-ra is kirakja a gyári navi infokat. Míg az AA-s navi infokat nem. -
polonic
félisten
Lehet szabad szemmel is látni. Angol nyelvű fórumokon, oldalakon is lehet erről infókat találni.
Nekem is emelkedett az olajszint, amikor minuszokban sok volt a városozás és a rövidebb távok. Aztán az osztrák út után visszaállt oda, ahol az eredeti szint volt.
És egyébként az olajhígulástól a direkt befecskendezésű motorok jobban érintettek.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz OCTAMD #19460 üzenetére
Toyota Mayer?
Ezek ugyanolyanok lennének, mint ami most benne van? -
polonic
félisten
Ha felcserélném az első és hátsó tengelyek kerekeit, akkor én a tpms szenzort hogy tudom beállítani, hogy jól jelezze majd a megfelelő kerekeket?
-
polonic
félisten
A felől érdeklődnék, hogy egy hibridben, ha jól megmelegszik a benzinmotor és üvölt a ventilátor a hűtése miatt, akkor amikor már nincs szükség a benzinmotorra, akkor is egyből leállítja vagy van annyira intelligens a rendszer, hogy hüljön vissza és csak utána áll le?
Azért kérdezem, mert pl alpesi utakon járva azért volt olyan, hogy a korábbi autó dízelmotorjánál is bekapcsolt a hűtőventilátor és kb állandóan ment. Pedig aztán annak előtte még soha nem kapcsolt be a melegedés miatt... -
polonic
félisten
Azt esetleg tudjátok, hogy mekkora dugókulcs való a kerékcsavarokhoz 23-as corollán alufelninél?
-
polonic
félisten
válasz Tibko8 #19560 üzenetére
Szia
Nekem még nincs hosszabb távú tapasztalatom. De azért írnék pár sort.
A toyota hibridek általánosan jó megbízhatósággal rendelkeznek. Több példány is simán elfut több százezer km-eket, taxiként is.
A hajtásban itt nincs duplakuplungos váltó, mechatronika, fene tudja még mi, semmi extra. Az eCVT-ben kis túlzással csak fogaskerekek vannak, kőegyszerű szerkezet. Nem igazán hibásodik meg.Igen, tud úgy működni a hibrid, hogy motor járása nélkül is megy a klíma. Azt, hogy meddig, én nem tudom, még nem próbáltam. Klímázás közben, ha be is indul a benzinmotor, akkor az azért, hogy töltse az akkut.
Télen viszont álló helyzetben gyakrabban indul be, mivel a fűtést a motor hőjéből oldja meg.Fogyasztás külöbségről nincs infom. Nekem 2.0 van. Fentebb írtam le a fogyasztást. Ebbe nagyon sok országút és pálya van nekem, max 120-as sebességgel. Kevés város eddig. Városban ez jóval lejjebb tud menni.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz Tibko8 #19563 üzenetére
A vízpumpa elektromos, azt majd cserélni kell. De nem 50 ezrenként, hanem amikor már kezd meghalni. Ezt lehet diaggal előre látni.
A váltóolajra már válaszoltak. Ez majd meglátod, hogy cseréled vagy nem. Én a csere mellett vagyok.
Vezérlés a kipufogó oldalon láncos, a szívó oldalon elektromos, legalábbis a 2.0-nál. Nem tudok csereintervallumról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen