- Autóhifi
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VikMorroHun
senior tag
Így 6-7 évvel a játék és a Dawnguard kiegészítő megjelenése után észrevettem, hogy Serana is szokott bányászkodni, ha megállunk egy telér közelében...
Az se zavarja, ha előtte bányásztam ki onnan az összes ércet.Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Merula Alba #24389 üzenetére
Nexus Mod Manager és a Vortex támogatja a több profilt (gondolom, a mentéseket is szét lehet választani), a Skyrim SE pedig alapból kezeli a több felhasználó mentései közötti váltogatást.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Merula Alba #24393 üzenetére
Igen, a Nexus Mod Managerben van profil beállítás, ez biztos. Hogy mennyire működőképes, az más kérdés (nekem első kísérletre a beépülőim felét eltüntette). Azt nem tudom, hogy a játékmentéseket is külön kezeli-e. Egyébként én a helyedben azt tenném, hogy letölteném innen a Vortexet, innen a magyarítást hozzá (ha kell), készítenék egy saját profilt, bekapcsolnám a "saját játékmentéseket tartalmaz" kapcsolót, és olyan mod összeállítást aktiválnék, amihez kedvem van. Csak annyit kell megbeszélni a fiaddal, hogy mindig a saját profilját használja. Így nem keveredhetnek egymással a dolgaitok.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Merula Alba #24434 üzenetére
Ha egy master hiányzik, akkor indulásnál azonnal összeomlik a Skyrim. Feltehetően a Special Edition is.
Azt nem tudom, hogy a lefagyásos problémát megoldja-e, de érdemes kipróbálni a Crash Fixes modot. Hatékonyabb, mint a SKSE/SSME memória patch. Leírását a Realvision ENB oldalon a Performance and Stability részben megtalálod.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Merula Alba #24440 üzenetére
Használj Mod Manager programot (ajánlom a Vortexet, bár még csak alfa állapotban van), akkor könnyen tudod ki-be kapcsolgatni a modokat, és könnyen kideríthető, melyikkel van gond. Egyébként a gépeden elég a virtuális memória? Én már jártam úgy, hogy kevés volt a Skyrimnak, de nem fagyott le, csak eltűntek belőle dolgok. Fák, bokrok, ilyesmik. Néztem is, hogy mikor kerültem Égkoszorúból a Holdra, olyan kopár lett a táj.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Merula Alba #24451 üzenetére
téves
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Kb. semmivel. Technikailag annyiban kifinomultabb, hogy 64 bites játék, míg az eredeti Skyrim csak 32 bites, ráadásul memória gondokkal küszködik (ahogy feljebb is írták), de ezeket ügyes modderek megoldották. Plusz ott van a Creation Club okozta indításkori összeomlás, ami a 32 bitesnél nincs (mivel abban nincs Creation Club). Az, hogy a Legendaryt már eltüntették Steamről, szívás, de ha körülnézel a neten, esetleg találhatsz még kulcsot hozzá. Még annyi különbség van közöttük, hogy az eredetihez létezik kb. 58400, a Special Editionhöz meg kb. 14200 mod a Nexus Mods oldalon.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Prosector #24537 üzenetére
Én igen, és nálam hiba nélkül megcsinálta az importálást még hónapokkal ezelőtt. Ha nincs más megoldás, egyesével is bepakolhatod a használt modokat, csak úgy sokáig fog tartani, ha mondjuk 50-nél több van.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Skyhunter #24547 üzenetére
Skyrim Mod Combinert használok. 7Zip ultra tömörítéssel olyan 8,9 GB-ot foglalnak csak a textúra modok. (Igaz, nem szoktam havonta frissítgetni - egyszer összeraktam, aztán jól van). Erre jön még egy kis Realvision ENB, ELFX, meg még pár dolog. Most gyorsan körbeszaladtam a térkép délnyugati részén, így 3200-5100 MB VRAM-ot használt a játék. Core i7-7700K procival jól elvan, de volt már olyan, hogy 1 pillanatra megakadt itt-ott. Úgy néztem, nem nagyon ment 80% fölé egyik mag terhelése sem.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz salamonadam #24557 üzenetére
Nem load order, hanem dilettáns hálózati "hibakezelés" okozza. Az egyetlen megoldás, ha addig lekapcsolod a géped az internetről, amíg játszol. Régebben javasolták a Steam offline módot, tűzfalon való Skyrim SE letiltást; nekem egyik sem működött.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
A Morrowind Graphic and Sound Overhault tudom javasolni, szerintem elégedett leszel vele. A telepítése körülményes, ezért készítettem hozzá egy részletes útmutatót. Morrowind grafika és hangok nagyjavítás néven keresd ezen az oldalon. Egyébként a Morrowind tele van gyors utazási lehetőségekkel (iszapjárók, hajók, máguscéh teleportok, dwemer romok, plusz használhatsz még modokat is (a kedvencem a Saját Mozgó Bázis)), csak ugye nem feltétlenül onnan, ahol épp vagy.
Vegetto: Ez komoly? A mocsárrák kb. két ütés, és vége van. De ha nagyon akarod, megcsinálom neked ezt a modot, ingyen... az eredeti Skyrimhoz, nem SE-hez. Azt nem kedvelem annyira. (Csak azért lesz kb. fél óra, mert rég modoltam Skyrimet, és utána kell néznem, pontosan milyen eseménynél kapjon az épp a közelben levő összes ilyen lény kill parancsot.)
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz tibaimp #24606 üzenetére
Ha még nem használtál modokat, akkor szerintem ne a legbonyolultabb megoldásokkal kezdd. Töltsd le a Vortex mod kezelő programot (meg a magyarítást hozzá, ha nem vagy profi angolból) a Nexus Mods oldalról, aztán próbáld ki a legnépszerűbbeket, amiket 1-2 kattintással lehet aktiválni.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Fogalmam sincs, mit bír el a géped, de erre találták ki a mod kezelő programokat. Letöltesz egy modot, aktiválod, megnézed, hogy jól működik-e, és ha mégsem (vagy nem tetszik), akkor kikapcsolod. Csak arra vigyázz, hogy addig ne mentsd el a játékot, amíg kísérletezel, mert az problémákat okozhat.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz milkabrams #24633 üzenetére
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz jonnyjoker01 #24643 üzenetére
Az a helyzet, hogy a Vortexbe már eleve beépítették a LOOT-ot.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz anorche1 #24676 üzenetére
Nincs külön videokártyához ajánlott teljesítménynövelő mod. Legalábbis nem tudok róla. ENB-t és textúra modokat kerüld el. A memória kezelést javító modok közül a legegyszerűbb, ha használsz SKSE-t, és a skyrim\Data\SKSE\skse.ini-be beírod a következőket:
[Display]
iTintTextureResolution=2048[General]
ClearInvalidRegistrations=1[Memory]
DefaultHeapInitialAllocMB=768
ScrapHeapSizeMB=256Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz tibaimp #24722 üzenetére
Hatalmas felháborodás volt, amikor a Bethesda pár éve be akarta vezetni, hogy legyenek fizetős modok, és a pénz egy része a készítőkhöz kerüljön, más része meg az övék legyen - mivel az ő terméküket (Creation Kit) használják a modok készítéséhez.
Páran emlegették itt a 300+ modot. Kíváncsi lennék, hogyan jön ki ilyen szám, mivel 256 az elméleti maximum, és abból is elvesz egy helyet a skyrim.esm, egyet a mentés, stb.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Na kérem, 10 hónap és pár hét szünet után folytatni akartam a játékot. Betöltés után kicsit forgattam a kamerát, erre összeomlott. Pedig nem is változtattam a modokon.
Aha, valószínűleg a Vortex frissítés tett be neki. Rákattintottam a beépülőkre, és nem tudja listázni őket, csak valami nyilak forognak.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Ez a bugyuta Sorine Jurard elküldött dwemer számszeríj vázlatért (még tavaly). Tegnap nézem, nézem a térképet, sehol sem látom, hova kellene menni. Kiderült, hogy át kellett menni Cyrodiilba. Szerencsére a határtól nem messze volt az a barlang. De honnan tudta, hogy fent van a Beyond Skyrim mod?
Serana meg úgy döntött, önállósítja magát. Mondom neki, várjál már, te vagy a követőm, és még dolgunk van. Ő meg azt mondta, nem akar feltartani, majd a Volkihar-kastélynál találkozunk...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Amikor a tapasztalatlan (41. szintű) betörő teljes ébenpáncélban, díszkivilágítással próbál meg észrevétlenül beszivárogni az ellenséges táborba...
Kicsit később befordultam a sarkon, nyíl a kezemben, egy bandita meg hátba támadott...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Mortel #24757 üzenetére
Kell egyszer egy enbseries_skyrim_v(verzió).zip, amit csak Boris oldaláról lehet letölteni. Kicsomagolod, majd eldöntöd, hogy Wraper vagy Injector módon akarod-e használni. (Most épp nem tudom, mi a különbség közöttük.) A megfelelő könyvtárat kicsomagolod a Skyrim könyvtárba, bFloatPointRenderTarget=1 legyen a SkyrimPrefs.iniben. Aztán jöhet a megfelelő ENB mod, és annak a beállításai.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Mortel #24764 üzenetére
Sajnos nem tudok segíteni. Elvileg működnie kellene; azt a piros szöveget nekem még sosem írta ki.
Mivel már nem lehet vödröt rakni a boltosok fejére, hogy ne lássák, amint kipakoljuk a készletüket, kipróbáltam a sima tálat. A boltost Serana helyettesítette.
Csak az a kár, hogy amint megmozdult, leesett a fejéről...
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz pruzsi #24783 üzenetére
Skyrim SE csak akkor indul, ha lekapcsolod a gépet a hálózatról. Legalábbis régebben így volt.
Mortel: Akkor tegyél oda egyet.
[Display]
iTintTextureResolution=2048
[General]
ClearInvalidRegistrations=1
[Memory]
DefaultHeapInitialAllocMB=768
;ScrapHeapSizeMB=256[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Mortel #24799 üzenetére
Minden beépülőnek a magyar változatát kell használni. Ha Vortexben kapcsoltad be őket, akkor még trükkösebb a dolog, mert van benne egy hiba, ami beépülő fordításoknál jön elő. Leírtam a Vortex magyarítás oldalán, hogyan lehet megoldani.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz nubreed #24891 üzenetére
Én az utóbbi napokban különféle, SE kiadáshoz készült BBB modokkal kísérleteztem. Az egyiknél (asszem Dragonfly) ajánlottak sima Skyrim páncél modot, mert állítólag működik az is. Aztán megtaláltam az SE kiadáshoz készültet, úgyhogy nem próbáltam ki. De azt tudom, hogy általánosságban nem igazán működnek. Pl. régebben kipróbáltam egy ház modot. Betöltöttem Creation Kitbe, elmentettem (ezzel letudtam a konvertálást), aztán megnéztem a játékban. A ház közelébe érve ugyan megjelent, de aztán össze is omlott a játék.
Ja, azt tudtátok, hogy miért szívatták a fél világot indítás után összeomló Skyrimmal, ha valaki megpróbált csatlakozni a Bethesda.nethez? Durva, de az ékezetes ország/városnevek miatt volt ez a gond. Tegnap olvastam az Engine Fixes mod beállításainál.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz nubreed #24895 üzenetére
Azt csak úgy lehet garantálni, hogy a modok között ne legyenek konfliktusok, hogy nem használsz olyan modokat, amik ugyanazt módosítják a játékban. Egyébként meg neked kell eldöntened, hogy melyik érvényesüljön.
Egyébként ajánlom figyelmedbe a Nexusmodsról letölthető Vortex magyarítást, esetleg segítséget nyújthat ilyen esetben (is).Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz milkabrams #24906 üzenetére
A nevéből úgy gondolom, igen. Főleg, hogy ha eredeti játékhoz készült volna, akkor a Bethesda.netről lehetne letölteni.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Na, sikerült nagyjából úgy beállítanom a Skyrimet, ahogy akartam. Még lehet, hogy lesz egy-két időjárás/villámlás mod, meg valami ENB, aztán el is kezdhetek vele játszani.
Kár, hogy a "folytonos" (amikor két havonta elindítom) frissítéseknek köszönhetően most épp nem működött a GeForce Experience felvétel (azonnal le is állította, ahogy elindítottam), ezért kénytelen voltam Frapset használni. Ami egy ilyen 36 mp-es videót képes 2 GB méretre hizlalni. Mindegy, amíg tartott a feltöltés, elmentem vacsorázni.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Találtam valami különlegeset:
Landscapes - Cathedral Concept fű/táj és hozzá tartozó Cathedral Weathers and Seasons mod.
Kicsit jól néznek ki, nincs teljesítmény csökkenés és végre 3D utakon lehet járni.[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz jonnyjoker01 #24916 üzenetére
Ilyennel nem találkoztam. Nálam egyszerűen tönkrement a játék. Ha be volt kapcsolva a Dawnguard, akkor indításnál összeomlott. LE kiadás pedig nem nagyon működik nélküle. Úgyhogy azóta az SE kiadásra való áttéréssel foglalkozom.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Perzeusz #24920 üzenetére
Tegnap lefordítottam a SkyUI-t rendesen; még a visszajelzésre várok, hogy feltölthessem Nexusra. Közben elkezdtem egy időjárás modot fordítani. Meg továbbfejlesztettem Vyxenne parókás modját (megbeszéltem vele, remélhetőleg feltölti Nexusra). Valaki kérte még régebben a Cutting Room Floor magyarítást. Most belenéztem, és nem is vészes. Lehet, hogy holnap megcsinálom. Talán. (Látszik, hogy a héten több időm volt Skyrimra, mint egész évben összesen.)
De azért egy komplett mod csomag magyarítását nem vállalnám.Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Perzeusz #24926 üzenetére
A Skyrim magyarítást célszerű először felrakni. Utána jöhetnek a modok, és azok magyarításai, ha vannak. Vortexben pár hónapja még volt egy hiba, hogy nem lehetett rendesen feloldani a modok és magyarításaik ütközését, de úgy nézem, ez már megjavult. Aztán, ha két vagy több mod ütközik, akkor azt a kedves felhasználónak kell kiderítenie, hogy melyik legyen előbb a betöltési sorban.
Ha érdekel valakit, készítettem egy kompatibilitási javítást a Quality World Map - All roads és Cathedral Landscapes ütközés feloldásához. (Ki tudja miért, az utóbbi fű és vidék javító mod alaposan átírja a térképet is, emiatt eltűnnek az utak a térképről.)
Egyébként nagyon ajánlom mindenkinek a Cathedral ... modokat. Finoman szólva jelentősen javítják a játék kinézetét, minimális teljesítménycsökkenés árán. Pl. a Realistic Water Two is jó (csak a kamera mozgatásakor jelentősen változik a víz kinézete), ez meg, hát, hogy is mondjam... Inkább mutatom:
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag