Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    Szia HUN]Repa!

    Még december végén vásároltam nálatok az adatlapom alatt látható konfigot. Nincs is vele különösebb bajom, a videokártyát leszámítva.

    Sajnos a kártya a következő hibajelenséget produkálja: a Catalyst driver telepítése után akár 2D, akár 3D módban bizonyos időközönként eltűnik a kép, fekete képernyő jelenik meg kb. 1 másodpercre, majd ismét visszajön a kép. Olyan, mintha beállítanál egy fekete hátteret képernyővédőnek és a rendszer azt el is indítja, Te meg megszakítod az egér megmozdításával. Teljesen szabálytalan időközönként jelentkezik, mindentől függetlenül. Természetesen a kártya a megfelelő 16X PCI-E slotba került elhelyezésre és tápot is kap a 8 pines molex csatiján keresztül.

    A probléma Win Vista x64 SP1 és Win XP 32 SP3 alatt is jelentkezik, pedig próbáltam 8.10-es, 8.11-es és 8.12-es Catalyst-okkal is, mindkét DVI csatin keresztül. Az alaplapi BIOS-t frissítettem a legújabb 1703-asra, a probléma megmaradt. Több tápegységet is kipróbáltam, jelenleg egy 550 W-os Chieftec hajtja a konfigot, a probléma megmaradt. Kikapcsoltam a Windows energiagazdálkodási opcióit, a Catalyst driver minden vonatkozó funkcióját, a probléma megmaradt.
    A kártya nem melegszik, Windows alatt nem megy 35 C fok fölé, hardcore játék alatt sem láttam még 60 C fok fölött. A rendszert nem húzom, még a memóriák is csak 800 MHz-en járnak.

    Utánaolvastam a neten a dolognak és legnagyobb elkeseredésemre ezt (#1187-es post) találtam, a probléma nem egyedi:

    "IMPORTANT ANNOUNCEMENT TO ALL GAINWARD 4850 GOLDEN SAMPLE & CUSTOM COVER USERS

    To all Gainward 4850 GS & CC users who bought their cards from 15th August till 10th Sep 2008:

    If you face any black screen problems during usage or gameplay, please inform us and we will swap the card 1-to-1 for you with the latest batch of Gainward 4850 GS. The should solve the problem.

    To all regulars here, please help notify users who have this problem re this exchange program. Thank you very much.

    Procedure for 1-to-1 exchange:

    1. This exchange is only for users with black screen problem. Please be sure.

    2. Come to our office (address below) to collect your new card. Call our Technical Dept 03-21488337 before you come. Mention 4850 GS black screen problem card exchange.

    NETRAID SDN BHD (674948-U)
    Suite 823, 8th Floor, Sun Complex, Jalan Bukit Bintang,
    55100 Kuala Lumpur, Malaysia. (near Low Yat Plaza)

    Tel: (603) 2148 8337
    Fax: (603) 2148 0337

    3. For outstation users, notify us by email to support@netraid.com.my and post the card to us. We will then post back a new card to you once we received the faulty card.

    We are very sorry for the inconvenience caused due to an unstable chip in few cards (not the whole batch)."

    Tehát egyértelműen hardveres a probléma, a kártya egyik chip-je a felelős érte, hiába is görcsölök a megoldáson.

    Kérdésem, hogy cserélitek-e a kártyát, ha igen, akkor mi a menete? Örülnék neki, ha találnánk valami gyors megoldást, mert rendkívül idegesítő és zavaró a probléma, a gép pedig a munkámhoz is kell. Sajnos míg megírtam ezt a postot úgy 3-4-szer villant a monitorom. Nem tudom, hogy mekkora az esélye, hogy egy ugyanilyen kártyával ugyanígy járok, pedig a kártya teljesítményével nagyon meg vagyok elégedve, a rendszer gyors és stabil (ezt leszámítva).

    Válaszodat előre is köszönöm!

    Üdv.

    DM-Fan

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák