- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Micro Four Thirds
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- iPad topik
- Philips LCD és LED TV-k
- Apple notebookok
Hirdetés
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egységesítéssel gyorsítaná fel fejlesztéseit a Google
ph A vállalat számos szoftveres és hardveres csapatot von össze az AI érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert1
veterán
A Rolls Roycenál ha jól tudom megvizsgálják, hogy ki akarja megvenni az autójukat. Tehát bárki nem veheti meg, hiába van rá pénze. De egy egyszerű kábelnél.
Superman : ja, ez rohadt irritáló jelenség tud lenni. Bárkinek lehet rossz napja, lehet hogy neki is az volt. De mivel egyáltalán nem voltam bunkó, normálisan kérdeztem és kértem az árút, így a miértjét nem értem. Mindenesetre kb. ez volt az utolsó dolog amit a Qwertyben vettem, másoknak se fogom ajánlani azt a céget.
-
Chaser
titán
válasz HUN]Repa #200 üzenetére
Nehogymár örüljön neki, hogy hetek után kap egy mailt, amiben közlik, ha qrva jó csillagzat alatt született, akkor talán elkészül az, amit 1ből cserélniük kellett volna
Én ritka türelmes vagyok, de ha a 3. napon nem cserélték volna ki a cuccot vagy nem adják vissza a zsetont, valami ilyet üvöltöttem volna a telóba: " Nem érdekel a szervizetek, a nagykerek mégúgyse, én is dolgoztam számtech boltokban, oldd meg vazzeg, vagy csúnya világ jön rátok...most még szépen beszélek veled, mint a bogaraimmal, tudod azok is ÁLLATOK, de ne várd meg amíg felidegesítesz..." A mondat utsó felét sok helyen fel lehet használni..kb 2 hete kb amikor egy surmó bicikliboltos hétfő de. megpróbálta nekem beadagolni hogy a bicikli, amiért előre kipengettem 50k-t, és amit hétfőre ígért 100%-ra, alkatrészhiányban szenved...jó eséllyel szerdán jön hozzá alkatrész, de lehet csak pénteken...meg ideje is kevés van, mert most egyedül van...hát lol Furcsa mód, első reakciója az lett mikor magához tért, hogy "oké, akkor visszaadom a pénzt", a másodikra meg már gondolkozott is, hétfő du-ra meglett a bicaj, erősebb cuccokkal mint ahogy kértem, próbálta pedzegetni hogy ő most mennyire rosszul járt, de nem kapott tőlem 1ft-tal se többet mint amiben megegyeztünk. Kérdezttem az én hibámból? Na ugye nem, további szép napot..._tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
laforge
csendes tag
Na jó, akkor had írjak én is vmit az iPonról.
Eddig legalább 5ször vettem náluk ilyen-olyan hardwaret. Minden rendelés másnapján átvehető volt, és hibátlanul működött. Volt memória, processzor (i6750), case, sőt még egy Asus Xonar is, ami szintén azonnal megjött.Nekem eddig a Lord mellett az iPon a kedvenc. Árban is nagyon jók és (eddig) villámgyorsak.
Helyettük van jópár másik bolt, amiket inkább kéne fikázni.
Következő vásárlást is náluk tervezem, de ha lesz majd valaha akármi bajom velük, leírom itt, hogy megnyugodjatok és akkor lehet tovább marni őket. -
Ariadne
őstag
Hibátlan dolgot venni pusztán szerencse kérdése, minden üzletnél gyakran előfordul, ez még nem mond semmit. De normálisan, a szabályoknak megfelelően végezni a jótállási, szavatossági ügyintézést, az már olyan dolog, ami valóban minősít egy üzletet. Szerintem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
d4d
tag
Na ezeket a hozzászolásokat elolvasva..arra jutottam, hogy, ha a náluk vásárolt corasir tápommal vmi probléma lesz kezdésnek beba**om az ablakon és utána nyitok be az üzletbe hogy hatásosabb legyek. Biztos hogy nemfognak elküldeni az anyámba ha valami probléma lesz.
elemlampa.blog.hu
-
Sethdobaloah
senior tag
Vettem náluk egy tft-t, doboza enyhén sérült volt, gondoltam megkérem őket, hogy kipróbálhassam.
Elhajtottak a retekbe.
Hazamentem morcosan, szerencsére semmi baj nem volt a monitorral
Ha meg lett volna, viszem vissza hogy nem tetszik, kérem a pénzem.Szal boltnak, ötös a délelőtt megrendelem, délután átveszem ügyintézésért, az eladótérnek meg 2 es a paraszt kiszolgálásért.
...csak én vagyok helikopter?
-
tlac
nagyúr
válasz Sethdobaloah #210 üzenetére
Vettem náluk egy tft-t, doboza enyhén sérült volt, gondoltam megkérem őket, hogy kipróbálhassam.
Elhajtottak a retekbe.ezek után biztos nem vettem volna meg...
-
Lassan több, mint 1 év alatt rengeteg mindent rendeltünk tőlük a kollégáimmal, összességében már a millión is túl lehetünk. Tapasztalatok: az árakkal és kiszolgálással kapcsolatban csak pozitívumok. Több olyan 10-20 ezer ft körüli dolgot rendeltünk tőlük ami még a 2400ft-os garanciafutárral is olcsóbb volt mint más webshopokban posta nélkül. Mindig jöttek pl. az edigitállal (ahol szívtam már garancia miatt elég sokat így felejtősek) hogy ott ingyenes a házhozszállítás de csomó áruk drágább még a futáros ipon árainál is és ugye ott nincs garanciafutár sem. Rugalmasak, rendelés másnapra ittvan álltalában, ha nem délelőtt történik a rendelés akkor harmadnapra.
De mivel elég sok mindent rendeltünk tőlük így garanciális probléma is akadt, nézzük ezeket:1. Komplett gép alkatrészenként összeválogatva, majd összeszerelve ismerős által. 1-2 hét és jöttek a panaszok, hogy nem indul néha meg fagyogat. Elkértem én is és hosszú tesztelgetés után arra jutottam, hogy vagy alaplap vagy memória. Felhívtam őket, elmondtam nekik mindent, korrektül segítettek, hogy a memóriát mivel teszteljem de mivel a tesztbe belefagyott a gép belementek abba, hogy a futár visszaviszi mindkettőt és megnézik melyikkel van a gond. Az alaplap volt a hibás de maguktól nem jelentkeztek, én telefonáltam rájuk már jó 2-3 hét múlva. Azt mondták, hogy a raktárba nincs olyan lapjuk ezért nem szóltak de péntekre vagy kapnak vagy szóljak és választunk másikat helyette. Visszahívásról tényleg elfelejtkeztek párszor de gondolom a nagy hajtás miatt lehet. Megküldték az új alaplapot aminek a dobozában kicseréltek mindent (vagy újrafóliázták?) de a csavarokat kihagyták belőle. Mind1 nem problémáztam vele az alaplap működött.
2. Rendeltem én is egy majdnem full konfigot és én is megfigyeltem, hogy a ram dobozát beletették az alaplap dobozába meg a papírokat is csak valamelyik "ügyeskezű" kollégának sikerült úgy visszazárnia, hogy az asus féle usb és firewire kiegészítő csatlakozón elgörbültek a lábak mert pont a fül alá szorult (lehetett is látni a dobozon, hogy ez így nincs rendesen visszazárva).
Óvatosabban is bánhatnának a cuccokkal, de visszaegyengettem őket egy ollóval és működik, nem problémáztam vele.
3. Na itt egy negatívum jön. Szintén komplett konfig tft monitorral szépen összeválogattuk. Megjött, összeraktam, leteszteltem, jó volt. Odaadtam kollégának ő hazavitte az ismerősének erre a következő hétvégén a monitor kikapcsolás után nem kapcsolt vissza. Telefon, 3 napból már kifutottunk így elnézést kért a dolog miatt és mondta, hogy küldi a garanciafutárt. Ez pont karácsony előtt volt. Meg is jött a futár, elvitte a monitort majd 1 hét múlva visszavitte az említett ismerősnek egy olyan papírral, hogy ezt az iponnak "nem áll módjában átvenni". Nem én intéztem a dolgot így nem tudok minden részletet de én kivertem volna a balhét az biztos. Az ismerős bevitte egy helyi márkaszervízbe ahol gond nélkül megjavították neki neki kb. 2 hét alatt (a bekapcsolóval volt valami problémája).Összességében én elégedett vagyok velük mert jópár 1000-est megspóroltam azzal, hogy náluk vásároltam és az egy nagy előny, ha valamivel probléma van akkor nem nekem kell intézkedni, hanem jön a futár és viszi ingyen. Viszont email helyett inkább a telefont javaslom mert nem mindig reagálnak időben (vagy egyáltalán nem) és néha a telefonos visszahívás sem valósult meg ilyenkor újra próbálkoztam.
-
-
Ariadne
őstag
1. "Megküldték az új alaplapot aminek a dobozában kicseréltek mindent (vagy újrafóliázták?) de a csavarokat kihagyták belőle."
2. "valamelyik "ügyeskezű" kollégának sikerült úgy visszazárnia, hogy az asus féle usb és firewire kiegészítő csatlakozón elgörbültek a lábak mert pont a fül alá szorult"
3. "elvitte a monitort majd 1 hét múlva visszavitte az említett ismerősnek egy olyan papírral, hogy ezt az iponnak "nem áll módjában átvenni""
vs.
"Összességében én elégedett vagyok velük mert jópár 1000-est megspóroltam azzal, hogy náluk vásároltam és az egy nagy előny, ha valamivel probléma van akkor nem nekem kell intézkedni, hanem jön a futár és viszi ingyen."Ez így együtt érdekes, én biztosan nem erre a következtetésre jutottam volna, mert ez nálam 3-ból 0... Engem is ez a topik tántorított el, meg a hasonló vélemények, pedig nemrég már majdnem vásároltam náluk.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Azt mondjuk írásban kellett volna, független szakértő (pl. Kermi) által készített szakvéleménnyel alátámasztva... Amíg ilyennel nem tudják bizonyítani, addig bizony javít/cserél/pénzvisszaad. Ennek az a szép neve jogiasan, hogy bizonyítási teher, és az bizony rajtuk lóg legalább egy évig mindenképp.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
#64791808
törölt tag
Csak én futok bele mindig, vagy másnak is irgalmatlanul lassú az ügyintézés? Összekészített termékek kiadására 25 percet vártam, pedig 2 ember volt előttem.
-
Owerlord
tag
Én ezeket vettem eddig ott:
FSP 350W- pöpecül szuperál
512 DDR ram-hasít
A4tech XF egér-penge
Steelpad-zsivány
7600 GS Galaxy Zalmann hűtős kari-überkirály
22" Samsung TFT: nah elötte volt egy LG , ami pixeles lett,visszavittem,mondták h uccsó volt nem lesz egy darabig, inkább vettem a SAMSUNGot egy kis pénz ráfizetésével,nem bántam meg!Tökéltesen műxik és sokkal szebb a képe meg a külalakja is!A kiszolgálás néha nem a leggyorsabb,de el lehet viccelődni az arcokkal.
Ha lesz negatív tapasznyalat megírom azt is.
üdvözletem
[ Szerkesztve ]
Illa berek,nádak erek,a motorosok jó emberek! :)
-
HUN]Repa
aktív tag
és senki meg se emliti milyen csinos a pénztáros csaj én csak azért járok oda )
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
lúzer
veterán
válasz Sethdobaloah #221 üzenetére
azért tényleg furcsa
én az users-nél vettem tft-t, simán ki lehetett próbálniMO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.
-
tlac
nagyúr
válasz Sethdobaloah #221 üzenetére
akkor viszont egy jegyzőkönyvet kiállítattam volna velük a sérült csomagolásról...
-
-
Elmondom miért vagyok elégedett velük, mert lehet tényleg hülyén hangzott az egészet átolvasva. Szóval végre van egy cég aki jó árakon dolgozik és mellé kitalált egy ilyen garanciafutár szolgáltatást kis plusz pénzért ha bármi probléma van a rendelt cuccal akkor nem nekem kell fuktoznom vele, hanem jönnek és viszik.
Sajnos Budapesttől 250km-re nem olyan a helyzet, hogy szabadon válogathatsz a boltok között, mert ennek az eredménye max annyi, hogy ha garis gondod van akkor személyesen futkozhatsz vele vissza a boltba és ha nincs szerencséd ugyanazt a huzavonát átéled, mint az iponnál. Lehet, hogy neked mint budapestinek ezt nehéz elképzelni, mivel nektek csak egy bolt a sok közül és ha nem tetszik valami, vásárolsz másikban. Szívtam már eleget régebben, amikor elromlott olyan műszaki cikk amit úgy rendeltem, keresgéltem az embert aki jár Budapestre és el tudja intézni esetleg vagy éppen küldtem csomagba és oda és vissza is én fizettem a költségét, mindezt azért mert vidéken kb. 40-50%al drágább volt vagy egyszerűen nem is hallottak róla vagy be sem tudták szerezni.
Nem beszélve arról, hogy egy vidéki számtech bolt ahol nincs valami kedvezményed, már egy 20 (sokszor 10!) ezres vásárlás alkalmával is nagyobb árrést tesz a termékre mint a 2400as garanciafutár.Szóval mondjatok egy olyan üzletet ahol hasonlóan jó árak vannak és hasonló módon intézik a garanciális problémákat (azaz nem neked kell küldözgetni). Ki fogom próbálni, igérem!
-
Ariadne
őstag
-
kukulec
őstag
nos van előre lépés a garanciális ügyemben: apám vette át a terméket 29-én, ám szerintük az 15-én már megérkezett a boltba. muhaha nekem érdekes módon nem szóltak, sőt én aznap (15-én) beszéltem a fószerral azt mondta h még a láthatáron sincs. szóval apám vette át helyettem, és nem vette észre h a garanciális papíron az átadás 15-ére van datálva. a hócipőm tele van velük fel fogom őket jelenteni, mert hazudtak, és mert 4-én vettem a tápot 29-én kaptam egy rendeset.(tudom szerintetek én vagyok az agresszí vásárló, de egyszer nem hívtak fel vagy küldtek e-mailt; azt h a tápért mehetünk csak a panaszlevelemre küldött válaszból tudtuk meg)
szóval ez a cég csak addig korrekt amíg kifizeted a terméket, onnantól kezdve megy a sumákság. ja, és aki volt már a boltjukban az láthatta már h érdekes módon a garanciális ügyekkel foglalkozó úrnál mindig szép számmal állnak...Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
kukulec
őstag
-
kukulec
őstag
ma felvettét velem a kapcsolatot az ipontól
kifejezték sajnálatukat a garanciális problémák miatt, és megpróbálnak megoldást találni
ez is valamiLuxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
davids83
csendes tag
Olvasgattam itt a hozzászólásokat, és elég "színesek"...
Egyrészt fura hogy valakivel bunkók valakivel kedvesek, akár vásárlás, akár garancia intézés.. én azt mondom, mindenkivel úgy bánnak ahogy ő velük, ha lenézed az eladókat, ne várj kedvességet.. ha még ordítasz is nekik, akkor semmit se várj, a dolgokat nyugisan kell elintézni! Amúgy is, láttatok ti már nyugodt számtech-bolti eladót? Megértem őket is, dolgoztam szervízben, beszéltem eladókkal, hallottam tapasztalatokat, mikor a tapló vevő be akarja bizonyítani hogy ő jobban tud mindent.. persze nem védem őket, rengeteg a köcsög közöttük, de talán ha nem úgy nyitsz náluk, hogy bunkózol, akkor talán ő sem fog veled...
Ezt így általánosságban írtam, az iPonnál nem vettem még, a haver azt mondta mindig onnan rendel, és elégedett, bár azt nemtom volt-e garanciális ügye...
Szóval a lényeg, amihez jogod van ahhoz van, de ezt nem kell fenyegetően ismertetned, mert tuti nem azt a bánásmódot kapod amire vágysz! (amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten, vagy hogy is van a szólás)
A hozzászólások amúgy nem győztek meg az üzlet inkorrentségéről, sztem tőlük fogok rendelni, és magamat ismerve (tapasztalat), eddig még nem volt olyan eset, hogy ne lett volna valami gondom a vásárolt számtech-cuccal... családi átok! És mivel monitort akarok venni, és vidéki vagyok, tuti nem fogom úgy elvinni, hogy nem ellenőriztem a pixelhibákat!
Max majd írok ha mégsem vagyok elégedett!
(a RAMokról annyit, hogy ugye szervízben dolgoztam, és rendszeresen úgy jöttek a RAMok az összeszerelésre váró gépekhez, hogy az alaplapi dobozban fetrengtek... én is azt gondoltam hogy árthat nekik, de nagyon ritkán voltak hibásak, tehát nem hiszem hogy ez olyan káros lenne... ha viszont sérült, akkor nemtom, bár sztem elég nehéz letörni róluk bármit, kivéve szándékosan)[ Szerkesztve ]
Ami ami, az az...
-
kukulec
őstag
3 "szakértő" nézte meg a gépem, majd közölték ne cseréljek tápot, mert csak a pénzem dobom ki
aznap este majdnem kigyulladt a gépem...Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
04ahgy
nagyúr
Hűha. Pörögnek itt az események. Rendeltem én is a minap tőlük gépet, habár magam állítottam össze a gépösszerakósdival, kértem összerakást is, csak nem lesz vele gond, FSP táppal meg nem is szabadna, hogy legyen.
Eddig jól szuperál a vas, lekopogom.
Ami érdekes: a neten 94980,- volt a végső ár, és legnagyobb meglepetésemre a pénztárnál csak 92300,- volt, amit elkértek tőlem. Rá is kérdeztem – no nem mintha zavarna a dolog, csak úgy érdeklődve – hogy mi ez a különbség. A pénztárban ülő srác csak megvonta a vállát mit sem tudóan. Ezt legközelebb is eljátszhatják, nem fogok panaszkodni... Csak furcsállottam.
A gépet jó alaposan becsomagolták, de nehogy könnyen el tudjam vinni, hozzámvágták a cuccok dobozait is.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
davids83
csendes tag
-
davids83
csendes tag
Érdekes, én az elmúlt napokban 2 e-mail-t is küldtem nekik, és mindkettőre visszaírtak azonnal.. pedig utólag, olyat kérdeztem ami fenn van a honlapjukon, szóval..
Amúgy van itt olyan valaki aki monitort vett náluk? Csak mert azt írták nekem, hogy arra nincs garanciafutár, mivel nem ők gariztatják, hanem a márkaszervíz! Ha ez így van, akkor viszont nem tudom megkockáztassak-e egy Samu TFT-t vidékre..[ Szerkesztve ]
Ami ami, az az...
-
elisha
tag
Én elég sokat rendeltem már az ipontól, nem csak a saját részemre.
Probléma semmi. Mindig szépen visszahivtak, minden oké.
A futár is rendben volt, legalábbis eddig időben ideértek mindig.
Hát nem tom. Nekem egyenlőre maradnak ők.Túlterhelt a szerver...
-
Arnoux
tag
Egy nagy szar az Ipon! Az nem is baj, h este 8 óra után érkezett meg az összerakott és TESZTELT gépem, de legalább akkor elindulna! Mikor bedugom a tápba a kábelt áram alatt akkor sistereg, az alaplapon egy pont zölden világít, de akármelyik gombot nyomom a bekapcsolást, a resetet még hangja sincs a gépnek és a bekapcsolást jelző led elől nem is világít. Gondoltam, h mivel este 8 után jött a kocsiban már szétfagyott a gép, nost az biztos nem mert 13 órát vártam vele szobahőmérsékleten. Eléggé mérges vagyok mert 130 ezer volt és ugye most hétfőn húsvét lesz és a legkorábbi időpont amikor válaszolnak az emailemre az kedd. Aztán jóesetben kijön valaki vagy elviszik futárral.
Esetleg nincs vlknek vlm ötlete? Mondom egyszer nem indult be idáig. szétszedtem úgy láttam minden össze van dugva de nemigazán vágom a gép összeszerelést.
-
Jégkokó
veterán
-
Ariadne
őstag
Miért lenne hülye hozzáállás? Ha tesztelve, összeszerelve rendelek egy gépet, akkor ne kelljen már kutakodnom a belsejében ahhoz, hogy rájöjjek, miért nem megy. És ha nem értek hozzá? Aki ért hozzá, az külön rendeli az alkatrészeket és összepakolja otthon, tehát nyilván oka van annak, ha valaki egyben rendeli. Nem vagyok köteles tudni, mi honnan csúszott ki, ha tesztelt komplett gépet rendeltem. Szóval itt örülhetnek, hogy volt annyi hozzáértése a tulajnak, hogy rájöjjön, mi a bibi. Egyébként furikáztathatták volna saját költségükre újra.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Mappa
addikt
ez az
nem kötelező megadni
-
-
AMD Power
titán
1x akartam itt venni egy komplett PC konfigot hitelre.Bementem minden hozzá való papírral. Erre az eladó.... Ők most erre nem érnek rá. Jöjjek vissza délután. Mondom Mi van? Jöjjek vissza délután vagy holnap. Én is a kereskedelemben dolgozok de ha én valami vevőnek/ügyfélnek ilyet mondanék másnap már nézhetném az Expressz újságot. Ugye felment bennem a pumpa.... Gondoltam elsőre kiverem a balhét és kérek valami főnököt. De aztán rájöttem ,hogy nem idegeskedek ezek a faszo* miatt. Kimentem és megvettem máshol a gépet.
-
gs20
tag
Ez egy rohadt szemét cég, soha a büdös életben nem fogok többet náluk vásárolni.
Ugyebár adott volt egy FSP BS2-400 táp. Január végén vettem náluk, házhozszállítással. 2 nap múlva ciripelni kezdett, írtam nekik, jött megint a futár, január 30.án elvitte a tápot. Február közepén kezdtem unni és írtam nekik mailt hogy mivan. Nem reagáltak. 20.-a körül ismét írtam. Erre jött egy mail hogy majd a jövő héten jön a cucc. Mivel további 2 hét várakozás után sem jött, ezért írtam nekik megint. Válasz nuku. Újabb mail, válasz megint nem volt. Erre március 13.án felhívtam őket, 10 percig tartatták velem a telefont aztán azt mondták majd visszahívnak. Nem hívtak. Viszont másnap hívott a futár h engedjem be, meghozta a cuccot. A gond csak annyi hogy ekkor kb 150km-re voltam az albitól (biztos fájt volna nekik felhívni vagy legalább egy mailt dobni h majd jön a cucc, számítsak rá), tehát mivel ismerem a futár srácot, megdumáltuk h majd 17-én hozza megint, akkor otthon leszek.
Hétfőn hozta is a srác a tápot, elmegy, kinyitom, olvasom a papirt h újat adtak. Örül a fejem, felnyitom a dobozt, erre elborult az agyam. Egy használt, karcos, horpadt, tavaly novemberben gariztatott ocsmányság volt a dobozban, ráadásul a garicímke is szakadt volt rajta. Gondoltam visszaküldöm megint hogy ez meg mi a franc, de már simán belémköthetnek a szakadt garicímke miatt. Szóval betettem a gépbe, egyelőre még működik.
Tehát összegezve: másfél hónap várakozás után kaptam egy használt, sérült alkatrészt, amire már garim sem lesz ha esetleg megpusztul.
A konklúziót vonja le mindenki maga, én már megtettem.E=MZ²
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EAFC 24
- OTP Bank topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPhone topik
- Formula-1
- Már nem az Apple a világ legnagyobb mobilgyártója
- Xbox tulajok OFF topicja
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- DIGI internet
- További aktív témák...
- Újszerű Garanciás AirPods Pro 2
- GAMER PC! Core i5-12400F - ASUS RTX 3060 Ti - 16GB RAM - SSD/HDD
- NVIDIA RTX 3080 TI 12GB GDDR6X Founders Edition Eladó! 185.000.-
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 95.000.-
- 16" Apple Macbook Pro Retina 2019 Touch Bar + Toch ID eladó! Intel Core i7, 16GB RAM, 512GB SSD!