- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz atti1848 #14246 üzenetére
amennyiben a szolgáltatói vonal vagy modem problémás, úgy esetlegesen csak a szolgáltató tud segíteni, ha router nélkül is adott a probléma, úgy egyértelmű a dolog!
komolyabb hozzáféréshez/beavatkozáshoz, ezen modem esetén csak buherás módszer leírását látom a neten, de az több szempontból sem egyszerű, ráadásul még törvénytelen is...
nézd meg esetleg a; 192.168.100.1 címen, hátha alapban is látsz valami érdemlegeset... -
kali
legenda
válasz fradi81 #14301 üzenetére
szerintem nem járatja le magát, mert nem csak a t-home, hanem a upc...stb is így tesz... ezen ügyben volt már sok panasz a szolgáltatókra, vizsgálódott/vizsgálódik több képviseleti szerv is, figyelmeztetéseket is szórtak már ki - pláne, amikor a digi digitálisnak adta el a nem digitális -, de ez még a jövő zenéje...
amúgy iptv esetén én például az egyik legjobb cisco médiaboxot kaptam, ami rendelkezik hdmi csatival is, pedig nincs hd csomagom! -
kali
legenda
válasz kkrisi #14329 üzenetére
extra (25/5) kábelnet, iptv (családi + prémium opció) és semmi panasz nincs sem a szolgáltatásra - netes sebesség mindig maximumon megy, ping mindig jó, iptv nem akadozik -, sem pedig a szolgáltató által adott eszközökre (stb; cisco isb6030(mt) hgw; cisco epc3825)!
milyen eszközeid vannak? mert az epc hgw esetén például sokaknak okoz(ott) problémát a tűzfal helytelen beállítása a net, de még az iptv esetén is!
a dupla felvevős dolgot nem vágom, de talán volt már szó róla ezen fórumon korábban, legalább is rémlik valami ilyesmi... -
kali
legenda
válasz kkrisi #14337 üzenetére
lehet, hogy csak nekem tűnik furcsának, de ahol egy koaxiális kábelen megy be a jel (analóg tv, kábelenet és iptv), ott fizikailag nem nagyon tudják leválasztani az analógot - értem ezt a kábel levágására...
ahol esetleg túl régi koaxiális hálózat van kiépítve, ami még nem elég a jobb net és az iptv alá, és emiatt újabb koaxiális kábelt - vagy esetleg optikait - húznak be, ott mondjuk semmi akadálya a régi koaxiális kábel kikötésének!
a nagy bajra nem lehet mit mondani, mivel nem ismert az eszköz pontos típusa, de sok médiabox normális esetben kikapcsolható úgy, hogy piros jelzéssel világítson, teljesen kikapcsolt állapotban, szóval az nem feltétlenül hiba! gondolom van leírás a készülékekhez?!?![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz kkrisi #14345 üzenetére
akkor a teljesen kikapcsolt állapot a piros úgy, hogy semmit sem jelenít meg a kijelzőn, illetve szintén piros a készenlét, de ekkor kiírja az időt! sima készenlét távval vagy a készüléken egyszeri megnyomása főkapcsolónak, a teljes kikapcsoláshoz pedig háromszor kell megnyomni - utóbbinál az eszköz főkapcsolójára kapcsol be!
ludsimon; azért csodálkozok, hogy bizonyos esetekben körülmyénes lenne a dolog...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz kkrisi #14355 üzenetére
az a piros felszeletelt jel a szinkronizációt jelenti a központ és az eszköz között, az a jó, ha látod! annak hiányában is működik minden - legalább is nálam korábban nem jelentkezett hiba -, de az az igazi, ha folyamatosan szinkronizál!
amennyiben adott a my t-home belépés, akkor a tv részlegben érdemes még megnézni az iptv konfigurált állapotát; IPTV_CONFIG_2SD_1HD_1STBvillamos; a fejlődés inkább a kényszerű bonyolításról szól, de cserébe több az extra!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz kkrisi #14360 üzenetére
tiltásról nem feltétlenül van szó, adott szám azt jelenti, hogy jelenleg egy aktív eszköz van!
mint említettem, korábban nekem sem mindig jelent meg a szinkronizációt jelző ikon, de attól minden működött rendesen, viszont az utolsó - előre tervezett - karbantartás óta folyamatos szinkronizációm van!
szerintem ügyfélszolgálat felhív, és megmondják, hogy mi a helyzet a második stb esetén! amennyiben több verziót mondanak, úgy tedd szóvá, és pontosítsák a dolgot!
hgw milyen típusú van? miként van kivitelezve a hálózat? tehát hgw lan1 = stb1 és az stb2 mire/hová csatlakozik?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz villamos #14363 üzenetére
kiindulási alapnak; link (a további iptv funkciók lenyitásával még látványosabb!)
digitális kábel tv; link
iptv; link
nekem van prémium opció, és nagyon jó az, hogy távolról is tudom vezérelni például a felvételt neten, akár mobiltelefonról is!
ja, és a többlet csak nő az iptv javára, mert ugye folyamatosan fejlesztik, bővítgetik a tudását![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz villamos #14365 üzenetére
nem, nem csak marketing, szerintem is sokkal jobb az iptv! anno upc felvevős digitálisom volt - ami többet tud, mint a t-home digitális tv -, és még attól is jobb - minőségben és tudásban is az iptv!
amúgy amit leírtak a honlapon, az különbözet szempontjából is lefedi nagyjából a valóságot, nem csak a tudást, hanem felhasználói élményt nézve is!
sokkal jobban konfigurálható, és személyre szabható; például a csatornákat úgy rendezem sorba, ahogy csak akarom, és nem csak kedvencek szempontjából, hanem valósan is - ez más platform alatt nem kimondottan okés, még a upc esetében sem volt az! -
kali
legenda
válasz villamos #14370 üzenetére
ahol a hálózat nem jó, ott a sima digitális is akadozhat/kockásodhat, de azt hiszem, a jó hálózati megfelelés minden szolgáltatás esetén alap lenne...
a háromnál több készülék üzemeltetésére is van megoldás, de ebbe most inkább nem megyek bele - legyen elég három készülék, ahol meg nem, ott a három felettin legyen jó a sima digitális, vagy az analóg is...stb! -
kali
legenda
érdemes néha ránézni a tervezett karbantartásokra/kimaradásokra, mert sokszor olyan időpontokra és helyszínekre panaszkodnak hibát említve, ahol adott intervallumban tervezett "kimaradás"/karbantartás volt, mivel karbantartást eszközölt a szolgáltató! lásd itt; link
[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
válasz Gabesz1019 #14459 üzenetére
- illesztések ellenőrzése/frissítése! (chipset és hálókártya)
- védelmi szoftverek ellenőrzése! (tűzfal, internet security...stb nélkül is próbáld ki, illetve ellenőrizd, hogy milyen alkalmazások mennek ki és be a net szempontjából, és azok miként forgalmaznak!)
- hálókábel ellenőrzése! (próbáld ki másikkal oda-vissza!)[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
ja, ez így akármi lehet; Optinet/Kábelnet/DSL Extra internetcsomag, nálatok elérhető az optikai? mondjuk a többi sem feltétlenül rossz, nekem kábeles 25/5 van és iptv prémium opcióval, és egyikre sem lehet panaszom! a net mindig maximum sebességgel hasít, és az iptv is frankó, továbbá a kapott eszközökre sem tudok rosszat mondani, az egyik legjobb rögzítős cisco médiabox (hdmi csatival, pedig nem fizettem elő hdmi csomagra), és cisco hgw (modem + router) érkezett, és stabilan működnek!
-
kali
legenda
válasz Gabesz1019 #14470 üzenetére
stb típusa?
-
kali
legenda
válasz Gabesz1019 #14473 üzenetére
nem lehet, hogy tv módban van a távirányító, amikor megnyomod a kikapcsoló gombot, és ezért nem kapcsol készenléti módba a médiabox? a távirányítón jobb alul a tv/stb gomb segítségével tudsz átkapcsolni a két mód között, és bal felül a tv és stb ledek (elvileg előbbi piros, utóbbi pedig zöld) felvillanásával jelzi, hogy melyik módba kapcsoltál! nyomd meg a jobb alsó tv/stb gombot úgy, hogy az stb (zöld) gomb villanjon fel utoljára, és utána nyomd meg a távirányítón a kikapcsoló gombot jobb felül! ekkor sem kapcsol készenlétbe a médiabox?
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Gabesz1019 #14482 üzenetére
az epc3925 hgw lan1 portjára kell csatlakoztatni a médiabox lan csatiját, a net pedig mehet a lan2 csatira!
-
kali
legenda
válasz Gabesz1019 #14484 üzenetére
próbáld meg úgy, hogy minden eszköz kikapcsolva, majd hgw bekapcsol, megvárod, hogy feljelentkezzen a hálózatra, majd médiabox bekapcsol, és vársz, hátha feljelentkezik!
-
kali
legenda
válasz Gabesz1019 #14487 üzenetére
a hgw lan portjain a narancs az 100 megabit/sec, a zöld pedig 1 gigabit/sec sebességű kapcsolat jele!
-
kali
legenda
válasz Gabesz1019 #14492 üzenetére
akkor szerencsére nem volt komoly hiba...
a másik kábel által történő kipróbálást szoktam/szoktuk említeni, de én annyira profi és minőségi hálózati kábelt kaptam a cisco isb6030(mt) mellé, hogy jelen esetben eszembe sem jutott - volna - arra gyanakodni!
a lényeg, hogy megoldódott! -
kali
legenda
válasz Dávid78 #14495 üzenetére
én általában gyárilag zárt hálózati kábeleket használok, és azokkal azért nem szokott ilyen probléma adódni! mondjuk ilyen szempontból amúgy is elég kényes vagyok, mindig ellenőrzöm a manuálisan gyártott cuccokat, az "f" csatin is nyomtam egy kicsit, amikor a szerelő elment, meg húztam is a csavarján, mert a szerelő kézzel alig húzta meg a hgw csatiján!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
esetleg néz meg a hgw tűzfalas beállításait, az alábbiak szerint legyen beállítva;
a bekapcsolt block ip flood detection például sok gondot tud okozni!
bár az érdekes lenne, ha azonos beállítással csak tegnaptól okozna problémát, de hátha...
esetleg az oprendszer visszaállítása korábbi - a hiba jelentkezése előtti - időpontra?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
vezérlőpult -> rendszer és biztonság -> biztonsági mentés és visszaállítás -> rendszerbeállítások vagy számítógép visszaállítása -> a rendszer-visszaállítás eszköz megnyitása -> elindítod a konzolt, és a listában keresel olyan időpontot, ami még biztosan a hiba jelentkezése előtti, és arra visszaállítod a rendszert!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest