Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atesss

    addikt

    válasz cs4b18 #9519 üzenetére

    Modemtől függhet a dolog, a fent említett esetben a barátomnál is ez volt a helyzet:
    Akkor még nekem is T-Online ADSL-em volt.
    Én kb. 700m-el lakok "lejjebb" (már a XI. kerületben), vagyis a központhoz (Gazdagrét) is közelebb, mint a barátom.
    Amikor kezdett erősebb lenni a szakadozás, akkor kipróbáltuk az én Dialcom modememmel, és azzal úgytűnt jól megy náluk is; és az ő Huawei-ük is megy nálam - így cseréltünk.
    De 1-2 hónap után már a Dialcommal is szakadozott náluk.
    Ez egyre erősebb lett, és aztán hívták föl az ügyfélszolgálatot, és pár napon belül kijöttek mérni.
    A modem kezelőfelületében (az újabbakban) meg lehet nézni SRN meg hasonló, a jelminőséget jellemző adatokat.
    Sőt asszem valamilyen tesztet is lehet csináltatni vele.
    Sajnos nem nagyon emlékszem már rá, kb. egy éve nem foglalkoztam már ilyesmivel.

    De az új modem nem feltétlenül jobb egyébként (lásd pl. itt is a Dialcom pár évvel régebbi volt, mint a Huawei), és kismértékben az adott darabtól is függhet - főleg ha már jópár éves, és pl. száradnak ki a kondik.

    Nem árt esetleg egy kölcsön modemmel kipróbálni, vagy ha egy ismerősödnek pont "jobb" modeme van, és közelebb lakik a központhoz (elég lehet neki a te "gyengébb" darabod), akár valahogy így cserélni, mint én.

    De igazából nem a te feladatod ezzel foglalkozni, az ilyen hibákat a szolgáltatónak kell kiderítenie.
    Ha meg a modemet is a szolgáltatód adta, akkor meg annak a hibáját is nekük kell kideríteni.

    Ha már megrendelted az új modemet akkor már mindegy...
    Akkor már először próbáld ki azzal is (ha pár napon belül megjön), de ha úgy is szakad, akkor hívd az ügyfélszolgálatot.

Új hozzászólás Aktív témák