Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • anulu

    félisten

    válasz vtechun #4486 üzenetére

    röviden:

    2008. nov 17-én jelentettem be először, h az addígi 8MBit-es ADSL-em sávszélessége 128-512kbit-re zuhant. mondták, hogy megnézik a vonalat. vártam, se visszajeézés (mail, telefon), se semmi.
    pár napra rá újra telefonáltam, hogy ez nagyon nem pálya. utána egy technikus felhívott, hogy valami komoly gond van a vonallal és nem érti, hogy egyáltalán miért kellett nekem 8MBit-est eladni, amikor a 4-etis épphogy bírja a rendszer. megegyeztünk, hogy átmenetileg beállítja 4-es csomagra, de mivel ilyet hivatalosan nem árul a T, így fel fognak hívni és leegyezteteik velem, hogy pontosan milyen legyen, mennyiért.

    azóta is hívnak. az utóbbi időben azt játssza a net, hogy ha megszólal a vezetékes telefonunk (vagy mi kezdeményezünk hívást, mindegy), leesik a DSL modem a netről.

    2 hónap alatt semmilyen visszajelzést nem kaptam, és kezd nagyon idegesítő lenni a dolog. régebben amikor valami bajom volt, nem csak arról kaptam SMS-t, hogy elkezdődött a hiba elhárítása, hanem arról is, hogy befejeződött.

    valamint úgy gondolom, hogy havi 10k egy 4MBit-es netért enyhén sok.

    ennyi,. röviden.

    [ Szerkesztve ]

    "Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

Új hozzászólás Aktív témák