- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Androidos fejegységek
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tylerddd #46117 üzenetére
Jó reggelt!
Nagyon szivesen, ha lesz még vele gond akkor kíváncsian várjuk.
A problémakör kicsit összetett, mert a kocsid 10db szenzort tud megjegyezni. (1 garnitúra kerék +1 pótkerék X 2 (téli és nyári)). Amikor leszerelik fontos megjelölni krétával hogy honnan jött le, mert ugyanoda is kell visszatenni, különben indul ez a hiszti a kocsi részéről.Azért tanulja ilyenkor újra, mert ún. csúszóablakos kiértékelést használ, de szerencsére nem 1ms-onként kéri le a nyomásértéket, így nem merül le olyan hamar a telep bennük. Az elmélet egyszerű, a méréstechnikában jártasak tudják, hogy "egy mérés nem mérés, 2 mérés félmérés, 3 mérés az egy mérés, de egy mérés nem mérés", tehát ha a nyomásadatok mondjuk 2 percenként érkeznek akkor ugye legalább 2 percig kell autózni vele, hogy 1 mérési adat legyen, de egy mérés nem mérés... mivel azt nem tudja átlagolni, ahhoz legalább 2 adat kell (nem tudom milyen széles a csúszóablak), de a lényeg hogy amikor mész vele akkor ezt a csúszóablakot elkezdi feltölteni adatokkal és amikor megtelt akkor ki tudja írni a nyomásértéket és eltűnik a hibajel. Nagy vonalakban így működik valahogy, de ilyenkor nem szabad pánikolni, két dolgot kell tenni mielőtt kidobsz az ablakon több ezer forint tanulópénzt:
1. Ott a csomagtérben a kompresszor, megnézni mennyi nyomás van a kerékben, ha kevés rá kell fújni picit, hátha magára talál
2. Ha az első nem segít vagy jó a nyomás érték, akkor menni kell vele legalább 40-el 8-10 percig, hogy újratanaulhassaHa a kettőből egyik sem jött be, na akkor lehet tanakodni, mert valószínűleg szervíz lesz a vége...
Ha ilyen öreg bácsi a gumisod (vagy nincsen a gumis műhely felkészülve TPMS szelepes autóra), akkor az ököl szabály az, hogy a szeleptől minimum 15fokra helyezzük be a lehúzót és attól távolodva húzzuk le a gumit, a másik oldalon pedig 15foknál jobban ne közelítsük meg... Ez nem tudom mennyire volt érthető így ebben a formában, nem találok most igazán szemléletes képet hozzá...
@dReFiX: Jók ezek a szelepek? Állítólag közel sem olyan hosszú életűek mint a gyári...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen