- LG LCD és LED TV-k
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- HP notebook topic
- Raspberry Pi
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen notebookot vegyek?
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Elden Ring - Túl a 25 millión
gp Nagyon sokan beszerezték a játék a megjelenés óta, alig egy hét múlva pedig végre befut a várva várt DLC is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
Lehet gagyi valaszt adok: olajpumpa? Az autokban ez egy fogaskerekszivattyu... ha elkopott akkor megesik az ilyen. Vagy nem tud a teknobol eleg olajat szivni olajsar miatt. Egyebkent nem urtechnikai problema... nem ertem miert kell ezert a gyarba irogatni.
Egyebkent ez nem gyakori hiba, gyanitom valaki ridegen tartotta a gepet.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Anulu79 #17701 üzenetére
Én még mindig fenntartom azt a véleményt, hogy 3 kilóból nem lehet normális autót venni... vagyis lehet de csak kompromisszummal. Ha nagyon mákod van, akkor ilyen 1.0-ás fapad swiftet kapsz, tűrhető állagban.
Ez pont olyan mint bömöst venni 5 kilóért. Tehát arra pont jó hogy "van"...
-
Doze
aktív tag
válasz Anulu79 #17703 üzenetére
Ha tényleg nincs több pénz, és autó kell, akkor én is suzuki mellett voksolnék. (bár ebben az árkategóriában már nem igazán a márka számít, mert bármit kell cserélni elviszi a kocsi árát)...
Prioritást kell felállítani. Legyen 1-2 horpadás rajta, vagy nem baj ha mondjuk az egyik ajtó más színű, de műszakilag legyen egyben, a futómű, a motor a váltó stb... a kaszni ne rohadjon. Sokan esnek abba a hibába, hogy nem akarják megvenni azt, ami egyébként jó.
-
-
Doze
aktív tag
Jelentem vége a CHF korszaknak , venni kéne egy autót hitelre
-
Doze
aktív tag
válasz maglew #17801 üzenetére
A cvt elèg gagyi, en nem vennek, olyan mintha robogoval mennel. A kaszni van olyan jo mind a kettőnel hogy egyenlosegjelet tennek koze. Nekem a s- cross ronda igy i20at vennek. De ez csak erzelmi dontes. Ami jobban tetszik vedd azt. Uj autorol van szo, szoval 200e kmt mind a ketto gond nelkul fog futni. Ha csak.nem valami szelsoseges hasznalatrol van szo.
-
Doze
aktív tag
Ezt eddig is tudtuk nagyjából. Valahol ott lesz ahol a régi sx4, szerintem azt is hivatott váltani. Majd kiderül, de egyenlőre a venném vinném kategória
Viszont tévképzeteink ne legyenek szerintem az 5 millát a fullos-navis-4x4-es ért simán fognak kérni.
De legalább lesz tényleg minden benne, adaptív tempomat stb. Csak fizesd meg
Amúgy jön 1.4 turbó motor is a suzukikba, szóval valószínűleg majd később már az is rendelhető lesz bele.
Krenk01: Te amúgy valami kérdezőbiztos vagy?, majd ha benyögsz 52. válasz után egy THX-et akkor majd beszélünk. Amúgy elhagytad a hátsó felfüggesztést azé'
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
-
-
Doze
aktív tag
Itt egy lista Suzuki gero: [link]
S cross GL-3,8 mill.
vitara GL: szintén 3.8 millmivel s-cross-ból a GA-t talán nem adják magán részre 3,5 millióért.
De ahogy nézegetem, ezt a Vitarát a skoda yeti árszintjén van 4x4-ben..
Amúgy még jó hogy a szabó suzukinak van mazda oldala is. 6 milláért, van új MAZDA3 SPORT G120 ATTRACTION. Ami azért nagyobb/jobb/szebb, műszakilag: multilink felfüggesztés, kategóriájában nincs nagyon jobb, 6 seb. váltó, meg színes kijelző.-meg úgy minden 2x jobb.
sőt a vitara 4x4 diesel áráért már van G165-ös mazda 3 is. De alap mazda meg 4,5 milka... hát meredek, suzukiból nem érdemes az alját venni, de felextrázottat sem. Valahol a GLX szintjén érdemes kutatni, (már akinek ilyen suv kell), mert aljának ott a duster... fent 5+ milliónál meg lehet válogatni.
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #17838 üzenetére
Most utánanéztem (meglepő, és én sem gondoltam volna )
Mazda 3: 155mm (R18)
Sx4 régi: 165mm (R15) és 175mm (R16), 190mm (4x4)
S-Cross: 170mm (R16), 165mm (R17)
Swift 2005-2010: 140mm, az új talán ?130?A vitaráról még nem találtam... csak a régiről: ami 200mm-nél kezdődik.
Vicces de ne nem egy alacsony autó a mazda, és gyanítom az összes hobbiterpjárónak csúfolt autó hasonló magasságúak. Tehát még azt sem mondhatod, hogy ezzel nem tudsz kimenni a telekre
Félreértés ne essék, nem fikázom itt a dolgokat. De nem véletlen hogy a régi sx4 is jól fekszi az utat, a maga 165 mm magasságával. A divaton kívül, tényleg nincs értelme a suvnak, főleg a felfújtabbaknak. (nem csak a s-cross, hanem pl x5), azon kívül hogy a terepjáró képességük csekély, ennek fejében még jó magasak is. Kellően nagy légellenállással. Ami nem lenne baj ha nem mennének vele 100 fölött, ez azt eredményezi, hogy sima 140-es autópálya tempónál, lehet benne akármilyen motor többet fog enni mint országúton. Ráadásul ez egyenesen arányos fölfelé. Értelemszerűen az sx4-en még annyira nem érződik, de pl egy batár x5-nél már hatványozottan igaz.
Tehát összefoglalva, azon kívül, hogy egy aránylag kicsi autó nagyobbnak érződik, és több fejtér van, ezért beáldoznak x liter fogyasztást, de legalább sokat lehet érte kérni, mert divat.
De ha valaki ezt a szegmenst szereti, szeresse, és egyre többen vannak. Az autógyártók meg nem gyártanák, ha nem lenne rá igény.
Viszont szigorúan csak a tényeket vesszük, maga a SUV, csak városban 100 alatt, terep nélkül (max földút), minden más esetben nem megfelelő.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Jut eszembe, kis helyzetjelentés:
A fenti képen 47.000 Forint látható. Nagyszerviz. Talán mintha kicsit dinamikusabb lenne a gyertya miatt, de lehet csak placebo. Viszont a váltónak már kellett az olajcsere. Bosch szűrőt ne vegyetek, Made in South africa... köpi az olajat. (és most ge*ci leszek mailt írok a Boschnak képpel, hogy majd 2000 forintos szűrőtől nem ezt várom.)
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #17842 üzenetére
Az összes új autó jól tartja az árát... a mostani 6-7 éve autók sem nagyon akarnak lentebb menni, mert mindenki az aránylag fiatalabb autót keresi. Pl a miénk, GLX SX4 2008...alaphangon 1,5 millió megkockáztatom még emelkedtek is az árak. XD
De egyébként az autó nem befektetés, én nem erre alapoznám a vásárlást. (főleg nem azt nézem, mennyit fog érni X év múlva, mert bukta így is úgy is.)
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz maglew #17844 üzenetére
Kell? vagy nem a 4x4 hajtás? Hol laksz? Ez egyéni igény... fogod használni, vagy csak 3 évente egyszer?
Amúgy ma Magyarországon, ha nem mész le az útról, szerintem felesleges a 4x4, vagy ha nem valami extrém helyen laksz.
A vitara nem CVT lesz, de nem is DSG, valami olyasmit olvastam, hogy emberibb lesz mint a cvt, tehát nem robogó effekt, és európai igényeket jobban kiszolgáló lesz.
A festés mindig is gagyi volt a suzukin, a metál nagyon könnyen sérül.
De amúgy automata 4x4? biztos el akarsz verni erre 5-6 milliót? Te döntésed, de az I20 és vitarán kívül azért még van dögivel mozgástér.
-
Doze
aktív tag
Azért beszarok hogy a német forumozók mit le nem tesztelnek
Golf 1,4 tsi, 140le padlógáz autópálya: 20,3 liter/100km (213km/h)
Mazda 3 165 le, autópálya 22liter/100km (225km/h) -
Doze
aktív tag
A 4x4 főleg ami ezekben az autókban van, nem terepjáró-képességet növelik. Viszont hegyi szerpentinen, ahol tényleg hajtűkanyarok vannak+némi hó, ott az állva hagyják a 2wd-s autókat. De pl síkos úton sem elhanyagolható a négykerék. Nemhiába van allroad quattro, octavia scout... stb.
Viszont itthon, a használat gyakoriságát tekintve, ekkora felár ellenében valóban nem éri meg. Ha meg olyan autó kell akkor Niva, vagy uaz , ha vastag vagy akkor defender, patrol, de akár régi vitara is fasza.
-
Doze
aktív tag
válasz maglew #17861 üzenetére
De ne ezen rugózz, vaci új verda 200e kilométerig nem fog megnyikkan (feltéve ha nem francia), itthon azért fosnak mindentől mert megveszik a 500e futott de 160-ra visszatekert betegágyakat, aztán köpködnek.
Az új, azért új, és ilyen szempontból a Tsi motorok sem szarok, mondogatják azt is hogy "szar" meg kokszol, de tömegesen mégsem robbant le semelyik márka.
Ha megtudsz venni egy új autót, gyakorlatilag teljesen felesleges, azon rágódni "mi lesz ha elromlik", ráadásul van garancia is a földön.
-
Doze
aktív tag
válasz tboy93 #17865 üzenetére
Persze, ha azt akarod hogy 300e is autó legyen. De amúgy 150e-et akkor is kibír ha nem foglalkozol vele sokat. (persze ez műszaki harakiri), de aki pl 5-10 évente cserélgeti az autóját, és újonnan veszi pl: nyugaton, az megteheti hogy nem foglalkozik az ilyennel, nála még úgy sem bukik ki a dolog. A köv. gazdájával meg úgy sem foglalkozik. Kicsit olyan ez mint a használd, és dobd el. A japán autókban az becsülendő, hogy kicsit az időnek is gyártják őket. Akár a 3. 4. tulajnak is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doze
aktív tag
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #17947 üzenetére
A régi switnek nem volt törésteszt. Szóval csillagjai sincsenek. Alapvetően egy 89-es autó, ahol nem fektettek hangsúlyt a biztonságra. De ez nem meglepő, mert pl ha visszapörgetjük az időt, akkor meg nem volt biztonsági öv. Ergo belefostak. Volt-van 1-2 tudatos gyártó akik foglalkoztak a kérdéssel, pl Volvo (biztonsági öv, szilánkmentes üveg stb). A régi swift sajnos egy ilyen autó, a többi korabeli kisautó (punto, corsa, polo) is ilyen, akkoriban a biztonság nem a kisautók privilégiuma volt.
A hétvégén voltam eger rallye-n. A navigátor meghalt a bömösben , pedig láttam az autót, igazán össze sem tört, valahol 100 alatt keresztbe csúszva fogtak meg oldalról egy fát. Pedig nem is szériaautóról van szó. Ott a bukócső, bukósisak, versenyülés, ötpontos biztonsági öv, (hans nem tudom volt e), és ezzel együtt is ropira tört szerencsétlen gerince, +a belső szervei is megsérültek.
Ezzel nem azt mondom hogy Bmw-be meghalsz, meg olyan mintha suzukiban ültél. De az első védvonal a baleset elkerülése. Pl: Az egyik suzukis karambolnál, a swiftes ment át a szemközti sávba, minden előjel nélkül. (de miért ), ha meg ütközöl, imádkozz hogy olyan szögben/olyan autó kapjon el, amit túlélsz. Szóval én inkább a karambol túlélését szerencsének is nevezném. Ha egy kamaz kaszál el, akkor meg teljesen mind1 miben ülsz. (max 1-2 szupersportautó monoblokkos kabinja tud megvédeni, mint az idióta Lambost az M7-en)
Az eger rally margójára csak annyit, hogy valami ilyesmi lehetett: [link] csak kisebb tempóban.
-
Doze
aktív tag
válasz JoolsNOS #17973 üzenetére
Nem fika: De ennyi erővel a műszakit, meg a biztosítást is el lehet felejteni. Aztán ha én beléd rongyolok, széttárom a kezem, "elfelejtettem" a biztosítást.
Ha ne adj isten, komoly baleset lett volna, és a gyerek otthagyja a fogát, akkor lehet nem csak bírságot kap faterod. Persze mérlegelés van, ki a hibás, de könnyen ráverik arra aki mondjuk bedobott egy felest, vagy épp elfelejtette a papírjait. Ezért elemi érdek, hogy a saját cuccaink rendben legyenek, mert az saját felelősség.
-
Doze
aktív tag
-
Doze
aktív tag
válasz tboy93 #18050 üzenetére
+1
Annyit hozzátennék, hogy 0w20-as olaj nem mindig jó minden autóba, mondjuk speciel újabb Swiftbe szerintem már jó. A szivattyú/ kenési rendszer lehet kicsit más szisztémával működik, mint a régieken.
De 5w30-5w40-0w40 bárhol bármibe, csak legyen rajta a minősítés, API/ACEA. Nekem most: castrol edge fst 0w40 van benne
Az olajfogyasztás is viszonylagos, most hogy autópályán járok, észreveszem hogy kicsit fogy, és nem hiszem hogy a motor lenne kopott. Inkább a folyamatos 4000f/perc lehet az oka. Ez 15e km alatt a nívón olyan 1/3. (tehát nagyon kevés)
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz meroly #18146 üzenetére
Szerintem nem éri meg nyáron télivel közlekedni. Jó persze ha tényleg csak város. Mert nagyjából minden jó száraz útfelületre.
A négy évszakos gumikat is temetik, pedig egyre terjednek. Ha már nincs pénz 2 szett gumira, akkor mi a jobb? nyáron semennyire sem jó téli, ami elkopik, szemcsésedik a melegtől, és télen még annyira sem jó.
Vagy a négyévszakos ami valóban nem ér fel a sem nyárihoz sem a télihez, de legalább egy köztes kiegyensúlyozott átlagot ad.
Egyébként nagyobb probléma a használt gumi vásárlás. Én láttam már 8 éves 90% gumit, de az gyakorlatilag kuka, a futófelület semmit nem jelent. A 7 éves téligumi a nedves úton úgy csúszott mintha jégen mentél volna. A nyári meg olyan kemény volt mint a kő...
Szerintem ilyen kis méretben megéri 2 szettet tartani, vagy ha nem is kettőt de legalább újakkat venni. Nem olyan drága. Főleg ha tudod hogy 2-3-4 év múlva is azzal az autóval fogsz közlekedni.
Én inkább le sem írom mennyi pénz ment egy garnitura új dunlop sp bluresponséra.
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18220 üzenetére
Szerintem mivel egy "gyűjtő" topic ez, így nem érdemes típusra bontani. Esetleg 1-2 hasznos linket betenni, (szervizkönyv ect, műszaki paraméterek stb), meg aki akarja annak a nevét+autót fényképpel...
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18223 üzenetére
Valahogy úgy... adott típus különböző időszakai és a hozzátartozó műszaki adatok, ugye pl swift körül szokott bonyodalom lenni, gömbölyű-újabb-legújabb... vagy pl sx4 háromféle 1.5 literes motor volt benne, különböző Le adatokkal. stb... legalábbis ilyesmire gondoltam.
-
Doze
aktív tag
Egyébként hogy fényezzem a suzukit, (már ha suzuki topic)... itt volt rokon és vezettem vagy 100km-t egy 2013-as Audi a 3-ast. Kemény 20.000 (azért nem kevés ) eurót kóstált kint németben és 7.000km volt benne, (most 30e volt benn, így még újnak mondható) ja és csak 1.2 Tsi.
No sx4-hez képest: külső: vagány, az alufelnik rajta rohadt szépek.
Belső: Szép, igényes... az sx4 ehhez képest fapad. Az ergonómia, a kormány/kapcsolók stb tényleg kényelmes autó. Hangszigetelés/futómű pazar, nem kemény mégis stabil+nagyon nagyon halkAz 1.2 tsi motor nekem bejött, 2500 fölé nem kell pörgetni, marha jó... (a tartósság kérdéses), DE ugyan annyit zabál mintha a sima szívót 4000-ig forgatnád, másrészt 4000-ig pörgetve már ugyan úgy megy. Nagy +1 a 6 gangos váltónak... autópályán kerek 140, 3000f/perc, Sx4 ugyan ez 4000f/perc
Ami rohadt idegesítő főleg 20k eurós autóban: A fék!, nem tudod hol fog... hozzá lehet szokni, de olyan a fékpontja mint a takony, nem is tudom szívószálat használtak fékcső helyett? Kuplung: kilométeres útja van, és mikor csúsztatod akkor "nyíg", kérdeztem az illetékest: "ez ilyen"... és nem ez nem 600ezret futott tekertórás csoda. Másrészt tudod mit kapsz ennyi pénzér?: digit klíma+ülésfűtés+cd-s rádió+izzós nappali menetfény+tempomat... aztán kifújt.
Uram bocsáss meg hogy ezt mondom: szép dolog egy a3 audi... de nem is valami "hodály" +100 liter kb a csomagtér, amúgy belseje akkor mint az Sx4-nek, de hogy ezért fizetni új korában 25.000 eurót (azaz 7,5 milliót), a 6 is sok. Én meg értem hogy audi, meg halk, meg szép a beltere, amúgy fapad, de vérpistikének érezheted magad benne, de ezért 2 suzuki árát fizetni? Igen-igen vicces dolog ez. Nem megy jobban/nem fogyaszt kevesebbet a kezelőszervek meg nem igazán vannak olykor a helyzet magaslatán+Tsi is műszakilag a zsákbamacska kategória.
Ennyi pénz úgy ahogy van nem ér... ha audi akkor tényleg valami a4-a6 felszerelve (az gondolom jobban megéri ár/értékben)
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18306 üzenetére
ugyan az "cluster" van benne, mint s-crossban vagyis annyi különbség hogy analóg órának kitették a hőfokot+benzin szintet. Meg középre megkapta a kis LCD-t ami gyakorlatilag ugyan azt tudja ami középen fenn volt külön.
Egyébként ha még van elfekvő utolsó szériás SX4 újonnan az jó vétel... igaz csak egyféle GL+-ban van, de digit klíma stb már benne van, legutóbb 3,75-ért láttam. Meg ugyan az a váltó+motor mint az S-Cross, vagy az új vitara esetében.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #18314 üzenetére
ugyan akkora a vitara. Az S-cross az nagyobb...
sx4 vs vitara
Hosszúság: 4120-4175 (+55mm)
Szélesség:1730-1775 (+45mm)
Magasság: 1555-1610 (+55mm)
Tengely távolság: 2500-2500
Nyomtáv:1500-1535 (szélesebb gumi: 215)A csomitartón látszik az +5 cm... mert az nagyobb a vitarának. Gyanítom a padlólemez ugyan az, a legfontosabb pedig a tengelytáv. Az pedig milire ugyan az.
Összeségében, jobb autó a vitara, jóval igényesebb szebb, de pl most néztem rá a régi SX4-re szalon bemutató autó 750 km-rel. 2.0 Diesel (135 ló, 320Nm) 4WD 3.050.000. Mondjuk az csak GL volt. Ugyan ez benzinesben GS felszereltséggel, 1.6 benzinben kb ugyan ennyi... feltéve ha találsz még szalon autót.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #18318 üzenetére
3.3 ért GS... sokkallod. Ok, akkor mondj még egy olyan autót amiben van kétzónás digit klíma, Kulcsnélküli nyitási és indítási rendszer,Első ülés fűtés,Bőrkormány,alufelni, Sötétített üveg, 6 légzsák, ABS EBD+fékaszisztens, ESP... plusz még gondolom a metálfény is benne van.
Tudom csak suzuki, de slattyogj be a fordhoz, és kérdezd meg mennyiért adják... sőt akár az Audihoz is bemehetsz és megkérdezheted.
Uraim mihez képest "drága"? Mert ez még a dusterhez képest sem drága...
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #18332 üzenetére
Egyenlőre nem, de 3 millióért már vágom is hozzád a kulcsokat
Egyébként ahogy nézegettem a használt SX4-eket, szerintem annyira lepusztult példányok nincsenek, kevesebb a zsákbamacska, 1,3-1,5 környékén vannak jók, és ha jól megnézi az ember, az még hosszú évekre jó autó lesz. Viszont, van aki többre vágyik ennyi pénzért... de a "fiatal" autókat meg kell fizetni. Jelen esetben 4-6 éves verdákról van szó.
Davebowman
40 cm tuti van, de az biztos, hogy időseknek, vagy akinek tényleg baj van derekával annak könnyű ki-be szállni. Nem kell megfogni az A oszlopot hogy talpra tedd magad...
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #18334 üzenetére
a gc elég fapad. Viszont 2008 után, nem hogy suzuki, de más sem nagyon van, mert ott van egy "ugrás" jóval kevesebb autót adtak el. Ha van is meg jóval drágább, pont azért mert fiatalabb. Ennek meg ára van. Külföldön is pengetni kell a 2-3 éves 40e futott autóért nem is keveset.
Az arany közép valahol a 6-tól fiatalabb 4 nél idősebb. 6+ már rizikós, 4-től fiatalabb meg már drága. Csak gyakorlatilag nincs ilyen a piacon.
Mercutio_
Lehet, sőt még az is lehet hogy "fánk" párna kell az autóba aranyér miatt
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Kornelka mondta... ... de egyébként "új" már konkrétan csak elfekvőben van. Ami azt jelenti, hogy a legtöbbje vagy szalonautó, vagy visszamaradt készlet... max 5000 futott kilométerrel.
[link] Ez GLX
Mondjuk ez drága meg már többet is futott, de 2.0 diesel+4wd+GS.. szép darab
Ui: Az utolsót megnézve valami nem "kerek" GS aztán csak 1 dines rádió van? 200e alku
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Még jó hogy a vitarának csavarra ugyan ez a motorja... sőt még a váltó is ugyan az.
Max könnyebb egy kicsivel... viszont az igaz, ha 3 milliót elversz, akkor már erősen gondolkodóba esik az új(már ha 750km használtnak számít) autón. De azt ne feledjuk: 3 790 000 a GL ára. ami majd ugyan az mint a régi sx4-ben a GLX. Ahogy nézem nem sok különbség van, viszont kapsz egy sokkal pofásabb kasznit+belteret. 400e pluszért, vagy lehet nagyobb is difi. (ha ebből szempontból nézem akkor megéri, ha meg a takaró szempontjából az megint más)
Viszont a GL+ vitara az nagyon venném vinném kategória, a GLX már húzósabb ár/értékben.
De azt nem mondja senki hogy 3 félért(-némi alku) 2.0 diesel+4wd+GS felszereltséggel nem éri meg... persze ott is van némi rizikofaktor a 39e km-el már, de azért abban már 6 gangos váltó+tempomat+apámkínja is benne van, hosszabb utakra is jóval jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18346 üzenetére
Honda CRX 1.6 VTEC 152Le@7600 rpm
Ha lenne, jó lenne , csak ne törték volna össze őket
[link] Mondjuk ezt a libafos zöld fényezést lepattintanám
[ Szerkesztve ]