Hirdetés
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cunaja
addikt
válasz tboldi #58962 üzenetére
Ezt mondom én is. Megtaláltam a leírását az autónak, de ott sincs benne semmi. 15X5J, ennyit ír, a 11-5 ös lapon. Most írtam, a Suzukinak, talán kiderül valami. Nevetséges ez a kínlódás. Ha megvárom az autót és csak akkor veszek, jóval drágább lesz. Már most is drágább, mint januárban.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz tboldi #58969 üzenetére
Nekem tökéletes lenne, de nem bírom meggyőzni. Ő is vezetni fogja, így nem mondhatom azt, ne szólj bele. Egy jó téli gumit vegyek, azt mondja. Hiába mondom, az felni + TPMS és gumi. Dupla annyi mint egy 4évszakos.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
a_tesz
Korrektor
válasz tboldi #59006 üzenetére
Ugye hivatalosan az csak a központosítást szolgálja, nem tehermentesít semmit, de igazából az se baj, ha nincsen, a kúpos furatokkal legalábbis központosítják az anyák/csavarok a felnit, ha megfelelően vannak felrakva. Egyszer fogadtunk kollégával, hogy felrakunk egy jégből készült központosító gyűrűvel egy szett kereket, és ha elolvad, akkor se megy el a központosítás, de sajnos nem jutottunk el a megvalósításig. Ettől függetlenül inkább legyen, mint ne legyen, de a műanyag is bírja bőven évekig, nekünk a Hondán hatodik éve van a lehető leggagyibb, és most gondolkoztam el a cserén
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #59343 üzenetére
Én még az első ablakokat se húzom le soha. Klíma nélküli autóim is szigorúan felhúzott ablakokkal közlekedtek a legforróbb nyári napokon is. Volt hogy valakit elvittem, amint beűlt már engedte is le az ablakot, mondom ablak fel, vagy gyalog mész
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz tboldi #59379 üzenetére
Megszólítottam ám a nőt. A szerelő kérdezte mikor volt benne pl gyertya csere (az a motor része?), aztán mondta a szerelő h nincs benne olaj (Akkor öntsünk bele, mert innen mennék a Balatonra!), Akku kuka (de miért?) Már alig indult be.
A nő teljesen úgy tekinti az autót, hogy ez egy tárgy. Össze Vissza volt törve, hátul a csomagtartó nagyon. Katasztrófa. MDM-955[1000km] (kereken annyinál emelték fel, 1000.0km)
[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz tboldi #59624 üzenetére
Pont ezért kérdezem. Olvastam néhány hozzászólást a videós oldalon, hogy nagy a klipsz, vagy az ablak elkezdett lötyögni és hasonló. Ezért lenne jó, ha valaki Swift-es használna ilyet.
mefistofeles Nincs neked véletlenül légterelő?
Az Osztrák 100-ast próbáld ki amúgy üzemanyagból. Most, hogy hatósági ár van, tudom,hogy fájó lehet a különbség, de ha már nem lesz, akkor nem olyan vészes és közel sem fogyaszt annyit.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
KubanitoS
veterán
válasz tboldi #59776 üzenetére
A Waze-zel nekem igazából csak annyi kellemetlenségem van (ami egyébként nem is a program hibája), hogy sokszor akar lerövidíteni útszakaszokat úgy, hogy le akar vinni néha négyszámjegyű utakra is. Szegény nem ismeri a magyar úthálózatot.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz tboldi #59778 üzenetére
Amerre én lakok, ott előszeretettel csinálnak olyat, hogy járhatatlan útszakaszok egy-két kilométerét tükörsimára megcsinálják mondjuk egy-egy kisebb város/falu elhagyása után egyből. Ez azt eredményezi, hogy aki nem ismerős arra, az nyomja, mint állat, hogy aztán egyik pillanatról a másikra a tükörsima út elfogyjon és jöjjön a kátyútenger. Még tippelni sem merek, hányan verhették oda a kocsijukat.
Cunaja: Sygicról direkt nem írtam egy szót sem, mert lehet az jött volna le, hogy magyarosan pesszimista vagyok, így csak annyit mondanék róla, hogy nem jó. Nagyon nem.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
Qtya123
őstag
válasz tboldi #60169 üzenetére
Törésveszélyről jut eszembe. Olyan erősen fogja a hátsó lámpákat a szélső patent, hogy már alig mertem erősebben húzni, nehogy eltörjön. Nem értem miért kell ilyen szorosra csinálni.
Ha majd egyszer izzót kell cserélni és öregebb lesz, vagy épp hideg szerintem könnyen törhet.Amúgy meg jól fel is idegesített, mert jót akartam, de ártottam. Utálom az ilyet.
Kiszedtem a hátsó lápákat, mondom az évek alatt összegyűlt alatta a dzsuva, ha esetleg nem mosták normálisan az autót és sokat állt fa alatt. Inkább ránézek, akkor vagyok nyugodt. Nem volt mögötte olyan húde sok kosz. Némi nyárfa maradék volt, azt kitakarítottam.
Igen ám, szedtem ki a jobb oldalit, csak mivel a lámpát úgy fogja az említett patent, mint a barom, elég erősen kellett húzni és mikor kipattant, a búra hozzáért a lökhárítóhoz, ami kb fél centiméterrel van a lámpa alatt. Még rongyot is tettem oda előrelátóan, de egy kis pontban megkarcolta a festést, amit lejavítottam egy pötty javító festékkel.
Jót akar az ember, aztán szétb@ssza a saját autóját.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz tboldi #60172 üzenetére
Legközelebb akkor szedem le, ha kiégett egy izzó, az tuti!
A több rétegben maszkoló szalag az jó ötlet. Szolgáljon ez tanulságként a fórumtagoknak, ha mondjuk izzót kell cserélni, vagy olyan kretének, mint én, hogy lámpa mögött akar dzsuvát vizsgálni.
Maszkoljon mindenki, mert rohadt erős a Suzuki lámpa patent... Ezen a videón is látszik, hogy mennyire hirtelen kiugrik (az övé mondjuk még elég könnyen ki is jött, nekem húzni kellett mint a barom) és könnyen megvan a baj, szerintem rossz esetben még a sárvédőt is meg lehet karcolni így: [link][ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz tboldi #60186 üzenetére
Elmegyek kérek 10 üveggel. Csak így már drágább. Viszont ha jobb és biztonságosabb mint a denszesz, akkor mindegy.
Ilyen gumit ragasztanék fel, meg pl. ilyet a küszöbre. Zsírtalan felület kell. A gyári küszöb védő, egy horror összegű.
Anyóka szeret magassarkúba járkálni. Nehogy már összekarcolja az új kocsit.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz tboldi #60186 üzenetére
Mindent beszereztem már.
3 dolog hiányzik.
1. a légterelő. Ez csak akkor ha a kocsi már itt van, mert ha nem jó, vissza kell küldeni.
2. A komfort modul, de az is csak akkor, mert be is szereltettem az üzletben. 10 percre vannak tőlünk.
3. A legdrágább dolog,, a téli gumi szett kompletten. Ezt csak októberben a szezon előtt, mert már addig, nem kell gumi hotelbe vinnem .
+ Az alvázszám gravíroztatás.
A fentebb említett gumiból 50m van. Totál körbe lesz bugyolálva vele, de még további hangszigetelés is lesz. Külön az ajtókba, a padlóra és a motorházba.
Hangtalan Swift legyen. Na jó, csendesebb. Már nem kell sokat várnom elvileg.
Olyan 50-nap még.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Qtya123
őstag
válasz tboldi #60177 üzenetére
Nem nőtte ki ezt a patentos hülyeséget a későbbi modelleknél sem....
Amúgy tegnap egy S-Cross mellett álltam meg a parkolóban, rendszám alapján 2013-14-es. Mondom ez már van abban a korban, hogy esetleg kiégett az izzó és szedték ki a lámpát. Kíváncsiságból megnéztem és a tipp bejött, a bal oldalon meg volt karcolva a lökhárító élén a festék a lámpatest alatt...
"Jó" kis konstrukció, tényleg maszkolni kell, ha ki akarja szedni az ember a világítást.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz tboldi #60207 üzenetére
A nálunk gyártott Suzukikon 130 mikron körül volt, gondolom ez nem változott, az ázsiaiakon 90-110 között mozog, egyébként a Skodákon 180 körülit mértek.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
válasz tboldi #60221 üzenetére
Azért szerintem ez most durvább. Akkoriban azért kevesen vettek csak amiatt autót, hogy drágábban eladják, meg a fizetőképes kereslet se volt túl nagy.
Manapság ha új autót veszel akkor kb. tuti, hogy többet fogsz fizetni mint ami a szalonba lépésedkor lenne. Ha vársz rá fél évet akkor úgy is bele esel minimum egy emelésbe. Akkor már nem sokkal rosszabb ha veszel egy gyakorlatilag zsír új autót többért. Gyakorlati értelemben alig van különbség.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen