- Notebook hibák
- Azonnali notebookos kérdések órája
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Autós kamerák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszpontaz
veterán
A topik célja, hogy összehozza a már meglévő vagy leendő Super SOCO elektromos motor tulajdonosokat és elektromos motorozás iránt érdeklődőket.
Super SOCO
A Super SOCO elektromos motorok és robogók lélegzetelállítóan lendületesek, inspirálók és meggyőzőek. Jövőbe mutató elektromos járművek, amelyek forradalmian értelmezik újra az e-mobilitást.
A formatervezés során és az elektromos hajtás kifejlesztésekor a jövő fogyasztóinak elvárásait vették figyelembe.
A Super SOCO elektromos motorok és robogók új korszakot nyitottak az elektromos közlekedésben.Super SOCO Feljesztés
2016 júniusában érkezett meg az első lítium akkumulátorral működő, elektromos hajtású Super SOCO motorkerékpár, a TS. A modell sikerét mi sem bizonyítja jobban, hogy egy közösségi finanszírozási oldalon keresztül a Super SOCO rekord nagyságrendű összeget gyűjtött egy hónap alatt.
2017 áprilisában megérkezett a második generációs, retró megjelenésű lítium akkumulátorral működő, elektromos hajtású Super SOCO motorkerékpár, a TC. A bemutató napján több, mint 4000 darabra született előrendelés.
Napjainkig a Super SOCO 205 bejegyzett szabadalmat mondhat magáénak, köztük 6 találmány, 9 használati minta, 96 ipari formatervezési minta és 94 szoftver. A járművek számos design díjat kaptak, mint például a japán “G-MARK Excellent Design” díjat.
A Super SOCO motorkerékpárok a Föld több, mint 40 országában kerülnek értékesítésre, így Európa, Észak-Amerika, Dél-Amerika, Délkelet-Ázsia és a Közel-Kelet országaiban is. A jól ismert vezető ipari cég a Xiaomi, nemrégiben vált a Super SOCO résztulajdonosává.Magyarországon elérhető modellek
Super SOCO TC
Retró stílus és innováció100% elektromos hajtás
0% káros anyag kibocsátás
45 km/h – legnagyobb megengedett sebesség
(a KRESZ szerint korlátozva)
160 km – maximális hatótávolság (két akkuval)
150 Nm – legnagyobb nyomatékSuper SOCO TSx
Egy igazán sportos elektromos motor
45 km/h – Legnagyobb megengedett sebesség
150 km – Hatótáv (két akkumulátorral)
140 Nm – ForgatónyomatékSuper SOCO TCmax
Exkluzív Café Racer
90 km/h – Csúcssebesség
110 km – Hatótáv
170 Nm – ForgatónyomatékSuper SOCO CUx
Elektromos robogó
100% elektromos hajtás
0% káros anyag kibocsátás
45 km/h – legnagyobb megengedett sebesség
(a KRESZ szerint korlátozva)
75 km – maximális hatótávolság
115 Nm – legnagyobb nyomatékSuper SOCO CPx
A nagy kerekű, városi elektromos robogó
45 km/h – Legnagyobb megengedett sebesség
140 km – Hatótáv
171 Nm – ForgatónyomatékSuper SOCO VS1
A környezetbarát áruszállító45 km/h – Legnagyobb megengedett sebesség
140 km – Hatótáv (két akkumulátorral)
165 Nm – ForgatónyomatékJelenleg nem listázott, érkező modellek:
Super SOCO TS Street Hunter
A TSx modell frissített variánsa45 km/h – Legnagyobb megengedett sebesség
200 km – Hatótáv (két akkumulátorral, 25 km/h)
180 Nm – ForgatónyomatékSuper SOCO TC Wanderer
A TC modell frissített variánsa45 km/h – Legnagyobb megengedett sebesség
200 km – Hatótáv (két akkumulátorral, 25 km/h)
180 Nm – ForgatónyomatékA motorok magyarországi hivatalos forgalmazója az EV Electric Motors Hungary Kft.
Honlap: https://vmotosoco.hu/
Hivatalos honlap: https://en.vmotosoco.com/[ Szerkesztve ]
-
kriszpontaz
veterán
Mivel nem találtam a SOCO motorokkal foglalkozó topikot, így létrehoztam egyet. Pár napon belül végre boldog tulajdonosa leszek egy Super SOCO TS Street Hunter-nek. Remélem a Prohardveren is akad tulaj elvétve és egymásnak hasznos infókkal szolgálhatunk a saját tapasztalataink alapján.
-
kriszpontaz
veterán
válasz hcsongor92 #3 üzenetére
Szia! Már megvan a gépsas, 2 napja hajtom. A honlapon nincs fent, hívni kell a központi bemutatótermet BP-n. A honlapon az elérhetőség fent van. Még 2db van ha megvan raktáron, ebből a típusból 5db érkezett, 2 MO-n van (az enyém a második), egy külföldre ment el.
1.445.000.- a listaára (1db akkuval). Az akku ára 499.000.-. A korlátot házilag nem lehet kikapcsolni (de amúgy ... ). A 45km/h sokszor veszélyes, nagyon is. Testesebb és erősebb motor mint a TSx. Kinéz simán egy 250-es motornak. Én nagyon meg vagyok elégedve vele.[ Szerkesztve ]
-
kriszpontaz
veterán
válasz hcsongor92 #5 üzenetére
Szívesen! Az áremelést már belengették, több modell 2-300000 Ft-al is emelkedni fog. Ha meglesz, mindenképp jó lenne egy kis beszámoló. Remélem meg leszel elégedve vele.
-
kriszpontaz
veterán
válasz hcsongor92 #7 üzenetére
Korrekt kis verda! Örülök neki hogy elégedett vagy! Igen, az akku tud szivatós lenni, 20% alatt vénasszony módba kapcsol, ezért nem is engedem az alá. Balesetmentes kilométereket! Nálam még csak a 340-et lépte túl, eddig egyszer fordult elő full kikapcsolás 86% akkunál, amin a teljes áramtalanítás és a restart segített. De azóta sem csinálta.... koppkopp. Már 4 TS Street Hunter tulaj van. Remélem ebben a modellben is megtalálod a számításaid!
-
kriszpontaz
veterán
válasz hcsongor92 #9 üzenetére
Ez sajnos nem az volt. Az akku mindaddig míg be volt kötve a visszajelző ledek rajta mint a karácsonyfa úgy villogtak. Valószínű behülyült a vezérlés vagy az akku belső panelje. De azóta nem volt gondom hála az égnek. Viszont más is tapasztalt ilyet egy alkalommal. Szóval nem egyedi.
-
kriszpontaz
veterán
Tényleg nagyon szép motor! Széles utat!
Az akku nálam elég hektikus. Általában 1%/km fogyasztással kijön 18-19 °C tartományban,de attól alacsonyabb vagy magasabb környezeti hőnél akár 1,5-2% merülést is megjátszik. Érdemes otthon nem használni a lakat (riasztó) gombot hanem csak simán kikapcsolni vagy a feloldó vagy a nagy gombbal mert 2-3%-ot merül ha be van kapcsolva egy éjszaka alatt. Nálam átlag 15km-en 15-20% fogyasztás van. -
kriszpontaz
veterán
Aliexpressen néztem én is ilyeneket, motorvezérlővel, ahol sokkal nagyobb A kivehető az akkukból, de ehhez a saját akkut el kell felejteni, valamint a kábelek cseréjére (vagy csatlakozókéra) is szükség van, különben jön az olvadás, égés.
Emellett a gyári akkukhoz képest drágábbak, olyan 700e körül lebegnek + vezérlő. Nekem is kell egy második akku, de a gyári ára piszokmód felment. 600e Ft a Hunterhez.Ha a TSx-ből akarsz erősebbet varázsolni, lehet hogy jobban jársz ha eladod és veszel egy erősebbet.
A Hunter / Wanderer beépített Y vezérlővel és kábellel érkezik, valamint nem ég le a csatlakozója. Képes párhuzamosan kezelni az akkukat.[ Szerkesztve ]
-
kriszpontaz
veterán
válasz sirarcheer #26 üzenetére
Szia! Csak a TC Max és a CPx (?) ami B-vel már nem vezethető. Minden más igen. A korlátozás szoftverfüggő. Hivatalosan 45 km/h a vége, de a gyakorlatban 75 - 3-as fokozatban. Nem csak BP-n halál a 45.
-
kriszpontaz
veterán
válasz sirarcheer #28 üzenetére
Dehogy figyelnek jobban, észnél kell lenni. Sokan megijednek, mikor melléjük érsz, sokan le se szarnak és sávváltás közben rád húzzák a kormányt, mert tükör az nincs ugye csak fésülködésre... Volt, hogy azért próbált leszorítani az útról az autós mert mellé mentem a pirosnál az első helyre. Nem bírják elviselni sokan, mintha az életük múlna rajta hogy a következő pirosig lenyomjanak, aztán persze te mész tovább az első helyre megint...Sokszor a gyalogosok sem hallanak. Neked kell ébernek lenni. Emellett nem egyedi, a rendes motorosokkal is szoktak parasztok lenni. Nem egy erőgép, ezt észben kell tartani. Úgy gyorsul mint egy megpiszkált 50es robogó vagy egy 125ös. Szóval a forgalomban a tempót tudja tartani. Én is olyan utakon közlekedek ahol a zöld hullám feltétele az átlag 60as tempó. Az simán megvan. Városon kívül meg olyan 65 az a tempó ahol a fogyasztás még nem látja kárát. Inkább városi motor ez, vagy nézelődős kirándulós. De én is munkába járásra használom, párszor megteszek hosszabb utakat is. Napokban teszteltem eOn töltő oszlopon a töltést de sikertelenül. Majd még visszatérek nehogy az én bénaságom miatt ne sikerüljön (átalakítóval, Type2-Schuko).
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- 3D nyomtatott versenypályák
- Shelly Duo RGBW (GU10) WiFi-s, színhőmérséklet és fényerőszabályozható fehér + színes okosizzó
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db