Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Link Stuart
csendes újonc
Én a légköri repüléstől várok most sokat, tetszik nagyon a bolygókra készített HUD, illetve reménylem, hogy a repülés része és a légiharc is egészen új élmény lesz. Ugye az űrben mindenki megpördül azt egymás szemébe rohanva lővi egymást úgy, hogy alig látja mi történik körülötte, és ha belegondolunk ezt nem is nagyon lehet cizellálni, mert ez a valóságban is kábé így működne, viszont ha légkörre csinálnak egy a repülési képességekre építő fordulóharcot, mondjuk úgy hogy csak bizonyos típusokkal lehet helyben megállni vagy megpördülni, és tényleg repülni kell benne, nagyobb ívekben lehet majd csak kitérni, légellenállás erősen közrejátszik, ésatöbbi ésatöbbi, az akkor teljesen megreformálja a játékot. Kérdés, hogy parasztvakítás lesz-e a légkör, vagy készítenek is rá komoly fizikát, lebutítják-e annyira a vadászgépek képességeit, hogy repülni kelljen velük, mint mondjuk egy modern vadászgép szimulban.
Igazából csak egyetlen felháborító dolgot láttam a videóban, mégpedig mikor a bolygó légköréből kvantumugrott bele egy másik bolygó légkörébe. Nagyon remélem, hogy ez a zséta állapotú játék sajátja csak, nagyon nem szeretném majd, hogy ilyeneket műveljünk, mert az megöli a játékot.
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz Szőrös #43186 üzenetére
Na ja, de onnan indultunk, hogy légköri repülés se lesz, mert sok erőforrásba kerülne. Meg olyan bolygók se lesznek, amiken így szabadon lehet repkedni. Én nem sajnálnám rá azt a plusz 2 évet, amivel várhatóan csúszna így a project.
Shednek köszi az összefoglalót, már olvasom is.
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz devast #43194 üzenetére
A nyílt fejlesztés miatt túl sok olyan infót kap a gamer, amit nem tud helyére tenni, emiatt állandó a nyafika. Ha kap a közönség valami izgit, akkor elcsöndesedik, ha nem sikerül jól egy ilyen prezentáció, akkor meg megy a nyaf nyaf nyaf nyaf nyaf. Szerintem ezt a fejlesztők az évek során nagyon szépen megtanulták kezelni, majd 1-2 hónap múlva kapunk valami izgalmasat, és akkor megint megnyugszik a közönség. Kicsit olyan ez mint egy ország közvéleményének a befolyásolása. Chris a mi császárunk.
****
Izgalmas ez a polaris, főleg a hangáros megoldása tetszik, olyan lesz a carracknak is, méretben is hasonlóak, csak a carrack sokoldalúbb, izgalmasabb, modulárisabb, és fele annyiba kerül, szóval őszintén szólva fel nem tudom fogni, hogy valaki hogy képes megvásárolni úgy, hogy megvehetné helyette a carrackot is. Csak akkor fogadom el hogy valaki megveszi, ha előtte megvette a carrackot is. Ennek hiányában őrültnek nyilvánítom.
[ Szerkesztve ]
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz devast #43199 üzenetére
De tényleg, itt 3-4 év után (amiből mondjuk reálisan fejlesztés volt talán másfél-két év), már illene valami mást is lerakni legalább mutiba, nem csak tech demokat.
De most nehogy úgy tegyünk, mintha kizárólag a prezentációkból élnénk. Idáig alapoztak, csinálták a játék szerkezetét, amiben engedik is, hogy játszhassunk, hiszen egyre másra gyártják szépen a hajókat is hozzá. Amik egyenként is olyan részletességűek, hogy hozzájuk hasonlót egy sci-fi játékban sem raktak össze. Ebben a játékban minden űrhajó egy külön játék alapja lehetne egy szerényebb sci-fi játékban. Ami hiányérzetet ad, hogy a játék lelkét még nem rakták bele, csak a vasakat. Addig is 2.6-ban jön a Star Marine, aztán az majd lenyugtatja a közönséget, mindenki fpslövöldézni fog. Ezzel szegény fejlesztők nyernek egy kis időt, amíg ismét nem kezdi el verni a tamtamot a közönség.
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz Szőrös #43203 üzenetére
Hát meg most nehogy már abból vonjunk le hosszútávú következtetést, hogy mutattak egy pampát amin ugyanolyan fák voltak leszórva a prezentáció kedvéért valamilyen sűrűségben. Abból az egészből inkább az a magas hegy volt a fontos szerintem, szóval hogy megmutatták, hogy nem olyan bolygók lesznek mint a No Man's Sky-ban, hogy kizárólag hepehupás dombos, hanem számíthatunk méretes hegyekre is.
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz pgabor26 #43229 üzenetére
Pont én említettem meg, számomra ez volt a prezentáció egyetlen súlyos pillanata, és remélem ezt csak az alfában lehet meglépni és a látvány kedvéért rakták bele.
Szóval légkörből ne lehessen már kvantumba kapcsolni, és átröppenni egy másik bolygó légkörébe. Egyrészt azért ne, mert bár nem vagyok tisztában a kvantumugrás fizikájával, de tudtommal nem hajlítjuk meg a teret közben, szóval nem valami másik dimenzióban utazunk olyankor, tehát a légellenállás bejátszik, és az szét kellene tépje a gépjárművet, de ha még ezt meg is magyarázzák, hogy mégis valamiféle dimenzióugrás ez vagy mi, akkor sem szerencsés, ha ennyire leegyszerűsítik a játékot. Így nincs tétje egy bolygó légkörébe való belépésnek, nincs tétje a bolygó légkörének elhagyásának, illetve így aztán végképp nem tudom hogy hogyan fog kialakulni légiharc, ha az egyik fél a menekülésben érdekelt.
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz Malibutomi #43231 üzenetére
Iszonyatosan szép ez az új connie. Top5 legszebb hajóba ez benne van szerintem most. És mivel a terepjárót a hasában viszi, megvan az a kompaktság érzete, amit én szeretek. Minden tér ki van töltve hasznos tartalommal, nincsenek fölösleges folyosólabirintusok meg alibitermek.
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz vagabor #43237 üzenetére
Korábban agyaltunk azon, hogy hogyan lesz ebből űrcsata, és azt sütöttük ki, hogy esetleg úgy oldják meg, hogy bolygó bizonyos távolságától lehet csak elugrani, tehát hogy mindig lesz egy olyan övezet, amin mindenképpen át kell haladnia normál sebességgel a hajóknak, és ott lehet megtámadni a kereskedelmi hajót is például. Illetve a légkör is ilyen zónának minősül. Erre meglátok egy olyan videót, amiben légkörből ugrik légkörbe. Kicsit detronizáló volt. De nem agyalom túl, ezt a részét nagyon össze kell rakniuk, a játék alapjai közé tartozik, szal ezen biztos sokat gondolkodnak, és meg lesz ez csinálva.
Ja, meg ugye az emlékezetes 1-el korábbi bemutató videóban meg volt ez csinálva, hogy a bolygótól távol eső űrállomásról ugrott a freelancer a bolygóhoz közeli, de légkörén kívül eső beléptetőkapus űrállomáshoz, és onnan a felszínre már a pilóta vitte le. Na az nekem nagyon tetszett. Most azt a videót írta felül ez a kvantumos dolog, szerintem a fejlesztő nem gondolta át, hogy milyen bizonytalanságba taszítja az ilyen dolgokon agyalgató gamereket.
[ Szerkesztve ]
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz Volfram42 #43242 üzenetére
Igen igen, szóval érezzük, hogy nem nagyon illeszkedik bele a játékba a légköri kvantumugrás. Fejlesztő csak a fejlesztőszoftver keretein belül reptette így meg a madarat, szóval bizakodhatunk, hogy ez így nem lesz benne.
Az szerintem fontos, hogy a játékban az utazásoknak értéke legyen, tehát általában se arról szóljon a űrrepülés, hogy össze-vissza ugrálunk egyik bolygóról a másikra, meg egyik féreglukból a másikba. Az egy fontos fejlődési lehetőség, hogy a játékos csak fokozatosan fedezhesse fel a csillagrendszereket, máskülönben mint valami megvadult japán turista 2 nap alatt végigugrálja az egészet, aztán közli a fejlesztőkkel hogy mindent látott, és kiszáll a játékból. Meg kell találni azt az egyensúlyt, hogy belassítsák a felfedezhetőséget, ugyanakkor ne is legyen olyan magas ára, ami elveszi az ember kedvét. Alapesetben az lenne a jó, ha az ember kényelmesen belakhatna egy naprendszert, és egy másik naprendszerbe való utazás az akkora horderejű lenne, mintha mittudomén emigrálnánk USA-ba.
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz Menthirist #43252 üzenetére
Nyilván azért, mert az SC az ED riválisa lesz, ugyanazt a gamer réteget célozzák, és ha jól sikerül akkor el fogja szipkázni az ED játékosok tetemes részét, és ettől előre szoronganak, és utálják a játékot, ami majd keresztbe fog tenni nekik.
Volfram, igen, nem minden fekete lyuk olyan riasztó!
Meglátjuk hogy lesz, szerintem az is változni fog, hogy a lehetséges kvantumcélpontok megjelennek távoli jelzésként, és azokra kell ráállni. Abból indulok ki, hogy most még 1 bolygó körül van lerakva néhány ojjektum, és már mennyi lehetőség van ugrálni, tehát ha itt lesz egy kész naprendszer, akkor annyi célpont lesz szétszórva, hogy tájékozódni se leszünk képesek. Alig fogjuk megtalálni amit keresünk. Tehát majd szépen lesz egy űrtérkép, amiben ott lesz az összes azonosított kvantumcélpont, és majd ott böngészgetünk. És majd rá kell állítani az űrhajó számítógépét, mint Han Solonak a Millenium Falcont ugrás előtt. Szóval ez a kontroleffezéses ugrabugra szerintem komolyodni fog, most még csak a zsétaverziót láthatjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Link Stuart
csendes újonc
-
Link Stuart
csendes újonc
Grim Hex-et ti megtaláltátok? Többször nekifutottam, de mindig elkeveredtem az aszteroidák közt. Van valami támpont, ami alapján meg lehet találni? Illetve ha egyszer megtaláltuk, akkor utána megjelenik a radaron ha legközelebb oda ugrunk? Csak mert kicsit úgy érzem, hogy a kelleténél jobban elrejtették.
Nem Gábor, a játék 2017-ben kész lesz. Na jó, 2018-ban. Az SQ42. Plusz egy kis csúszás. Tehát 2019.
[ Szerkesztve ]
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz pgabor26 #43269 üzenetére
Nem sikerült elsőre megtalálni, viszont egy jót repültem vanguarddal. Rá kell hogy álljon a szemem arra az aszteroida-halmazra. Ha végképp nem megy, akkor kipróbálom a kalózos módszert. Köszi az infókat.
Jól van Menthirist, engem az tévesztett meg, hogy az első olyan videó, amit grimhexes keresésről találtam, az konkrétan beleugrik a Yelába, és ott jobbra fordul, és valahogy megtalálja. Eszembe nem jutott volna, hogy más szögből, mellé ugrálva, visszafordulva könnyebb lehet ez.
[ Szerkesztve ]
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz Drenadar #43306 üzenetére
Hát ez alap kell hogy legyen, különben már egy friciben sem tudod csata közben pakolgatni az embereket. A kapitális meg egy külön játék lesz, szerintem az lesz a Star Citizenben a stratégiai játék, amiben a hajót valami 3D-s térképen irányíthatjuk, hiszen pilótafülkéből nem tudnánk pozicionálni csata közben, illetve a humán és egyéb erőforrásait meg a megfelelő paneleken pakolgathatjuk, illetve automatára állíthatjuk, attól függően, hogy hány irl társsal irányítjuk éppen. Ezek olyan összetettségű dolgok kell hogy legyenek, amilyenre nem hiszem hogy van példa.
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz Drenadar #43309 üzenetére
Van aki úgy véli, ha odamész a vanduulok területére üdülni az ottani tengerparta (van ott olyan?) akkora se veszítheted el a hajód mert az milyen má, ha csak úgy elveszik...? de van aki azt mondja hogy aki hülye az így járt.
Nos, ezt beszéld meg egy carrack tulajdonossal, aki épp most bukta a 400 dolcsiját. Ez a leforróbb témák egyike ugye, a hozzászóló rátapintott a lényegre.
Tényleg tele van kérdőjelekkel, nem is megyek bele, majd Chris egyszer csak előbukkan és elmeséli hogy is képzelték el, hogy az működőképes legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Fiio Q15
- Dell Latitude E5470, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garanci
- HP ZBook 17 G5, 17,3" FHD IPS, I7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD,1TB HDD, P3200 6GB VGA, WIN 1
- HP ZBook Fury 17 G7, 17,3" FHD IPS, I7-10750H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10/
- HP ZBook 15u G6, 15,6" FHD IPS, I7-8565U CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, 4GB VGA, WIN 10/11, Számla,
- Erős Okostelefon V2
- PlayStation 30th Anniversary Limited Edition DualSense (Bontatlan/Új)
- Eladó MSI X399 Gaming Pro AC Carbon + AMD Threadripper 1950x
- 6TB WD RED PLUS!!! WD60EFPX 6TB 5400rpm 256MB! RECERTIFIED, bontatlanok, 2 év garral!!!
- 6TB WD RED HDD!!! WD60EFAX 6TB 5400rpm 256MB! RECERTIFIED, bontatlan, garanciával!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest