Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Szőrös  #55048 üzenetére

    Ez már a tehetség vs rászánt idő. Ha elfogadjuk, hogy a tehetség nem más, mint a fejlődésre való hajlam, potenciál, fogékonyság, akkor az mintegy arányszám jelentkezik a ráfordított idő és az elért eredmény között. Nem kizárt, de ugye minél nagyobb a különbség, annál kisebb hányada érintett a játékosbáziosnak. És ugye akkor most kizárólag a dogfight-ról beszélünk, esetleg precíziós repülésről egy törmelékkel veszélyesen sűrűn tarkított területen. (és nyilván a gép képességei itt is limitálnak, hisz pilótaként nem tudod felülmúlni a géped határait)

    Ami a skill-eket illeti, én szinte mindet ilyen auxiliary funkcióba tenném. Olyan helyekre, ahol amúgy sem létfontosságú az emberi input. Bányászás, kutatás/fejlesztés, javítás, szerelés. Munka úgy általánosságában. Oda lehetne fejleszteni ilyen 5-10-20-30%-os buffokat, mint pl "Bányagépész - A mining laser 30%-al lassabban melegszik túl"; "Geológus - 30%-al csökkenti az ércek instabilitását" meg hasonlók.

    Az a baj, hogy sokan vagyunk sokfélék. Nehéz egyensúlyt találni azok közt, akik tehetségesek, de csak kevés idejük van, akik sok időt tudnak a játékra áldozni és akik sok pénzt tudnak a játékra áldozni. Egyiküket se lehetetlenítheted, idegenítheted el. Úgy kell megoldani, hogy mindenki találjon módot, amivel a saját lehetőségeihez mérten boldogul lehetőleg olyan területen, amiben örömét is leli.

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák