Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zjtuning

    csendes tag

    válasz rob210 #2424 üzenetére

    Maga egy széria befecskendező nem külnösebb változást eredményez,mert a gyári beállításnak megfelelő üzemanyagot adagolja. Ami számottevő növekedést hoz,vagy egy 1.6 GTI golf K-jetronic mechanikus befecsi,ami kézzel állítható a befecskendezési mennyiség,vagy egy írható elektonika(Wems,TDM,stb..) nagyobb befecsi fejekkel,de ez utobbi horibilis összeg(350-400 ezer Ft kábelezve programmal beállítva) amit kevesen fizetnek meg. De természetesen ezekhez az átalakításokhoz nélkülözhetetlen a módosított veztengely,hogy minél nagyobb hengertöltöttséget érjünk el. Nem üzemanyagból kell lényegesen többel etetni a motort,hanem oxigénből.
    Sokan nagyobb karbikat raknak fel ami csak 1-2mm-rel nagyobb torokátmérőjű mint a gyári. Persze érezhetően jobban megy,mert több üzemanyagot kap,de nem sokkal több levegőt,és ezért radikálisan megnő a fogyasztás,mivel nem tud több levegőt szívni a kis torokátmérő miatt,ezért több üzemanyagot szív.
    Bevált példa,hogy nagypolski karbikat pakolgatják a motorokra és 10 vagy még több litert eszik az autó. Ha felrak 2 horizontál karbit,40-es torokkal,sokkal jobb keverési arányt ér el,mert több levegőt tud szívni a motor és normál tempóban 7-9 leterrel ellehet vele járni.
    Nagy tévhit a kis karbi kis fogyasztás. Ha nem jut elég oxigénhez a motor,sokat kajál.

    zjtuning

Új hozzászólás Aktív témák