- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen videókártyát?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen alaplapot vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
Hirdetés
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és a Surface Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Qualcomm Snapdragon X platformra épülnek.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zjtuning
csendes tag
Maga egy széria befecskendező nem külnösebb változást eredményez,mert a gyári beállításnak megfelelő üzemanyagot adagolja. Ami számottevő növekedést hoz,vagy egy 1.6 GTI golf K-jetronic mechanikus befecsi,ami kézzel állítható a befecskendezési mennyiség,vagy egy írható elektonika(Wems,TDM,stb..) nagyobb befecsi fejekkel,de ez utobbi horibilis összeg(350-400 ezer Ft kábelezve programmal beállítva) amit kevesen fizetnek meg. De természetesen ezekhez az átalakításokhoz nélkülözhetetlen a módosított veztengely,hogy minél nagyobb hengertöltöttséget érjünk el. Nem üzemanyagból kell lényegesen többel etetni a motort,hanem oxigénből.
Sokan nagyobb karbikat raknak fel ami csak 1-2mm-rel nagyobb torokátmérőjű mint a gyári. Persze érezhetően jobban megy,mert több üzemanyagot kap,de nem sokkal több levegőt,és ezért radikálisan megnő a fogyasztás,mivel nem tud több levegőt szívni a kis torokátmérő miatt,ezért több üzemanyagot szív.
Bevált példa,hogy nagypolski karbikat pakolgatják a motorokra és 10 vagy még több litert eszik az autó. Ha felrak 2 horizontál karbit,40-es torokkal,sokkal jobb keverési arányt ér el,mert több levegőt tud szívni a motor és normál tempóban 7-9 leterrel ellehet vele járni.
Nagy tévhit a kis karbi kis fogyasztás. Ha nem jut elég oxigénhez a motor,sokat kajál.zjtuning
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest