Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
válasz Atyus77 #6883 üzenetére
Ezen kívül is va szép számmal jó és keveset futott autó ami korszerűbb és fiatalabb a Favinál. Én egyébként csak min. 6 személyesben gondolkodom, de abban nem is reménykedem hogy a Faviért megkapom azt az árat (150.000) amiért tavaly vettem.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
14adam
addikt
válasz Atyus77 #7082 üzenetére
igaz,hogy golfom van de hasonló kép lett megoldva a karburátor-szívósor lecsavarozása is. A szívósorból kiszakadt a menet. Vagy veszek egy új szívósort vagy valami okosat ki kéne rá találni. Nagyobb csavart azért nem akartam mert akkor a karbit is ki kellet volna tágítani.
Így a szívósornál lett csak nagyobb menet vágva míg a karbinál megmaradt az eredeti méret.
Tökéletesen üzemel kb 1 hónapja[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atyus77 #7249 üzenetére
Uram maga hol el? "... egyből a megfelelő ..."
Az a helyzet, hogy annak is,örültem, hogy ezeket sikerült beszerezni.Manapság senki sem olyan "hülye" hogy Favorit felnit újítson fel, és adjon el. Ugynis a Favi felni már nem nagyon keresett cikk. Sanyo is írta, hogy ő nem költene ilyen témára ennyit.
Én szeretem, ha rendben vannak a dolgaim, azt is figyelembe kell venni, ha új felnit akarnék venni (ami már szerintem nincs 4x98ban) legalább 8-10 e Ft lenne darabja!
Egyebként a gumi project irreálisan drága az autó piaci értékéhez képest (kb. 65e Ft), de ahoz képest, hogy az autó munkaeszköz, sajnos szükséges ez a befektetés!
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Atyus77 #7384 üzenetére
Az UAZBAN nincs is 5mikronos szűrő
Meg nem is 4-5 litert fogyaszt.
Abban nem is porlasztó csúcsok, hanem porlasztó csövek vannak, és nem porlasztja a cuccot hanem pisálja befeléAkárki akár mit mond a régi orosz gépek, mindenhova mindenhol elmennek.
Én még a katonaságnál tapasztaltam meg, hogy lehet sokat fogyaszt de cserében a 3 napos esőben felázott erdőben is simán felment a 30° körüli emelkedőn.Renault power
-
Marczi80
tag
válasz Atyus77 #7388 üzenetére
A formannak mas a valtoja. Nekem is annyit mutat
Es itt merul fel a kerdes, szerintetek mi tortenik, ha a formanomba egy favorit valtot teszek azon kivul, hogy kisebb fordulaton gyorsabban fog menni. Valtom haldoklik, es szerelo szerint olcsobb venni egy hasznaltat, mint szerelni a mostanit.
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Atuska75
tag
válasz Atyus77 #7396 üzenetére
Ma végre megszűnt az állandó rángatás és gyújtás csörgés. Ki lett cserélve az elosztó kompletten csak a fedél és a kábelek maradtak. Az elosztóban a tengelynek akkora lógása volt mint ide Lacháza. Ami viszont érdekes hogy, teljesen megváltozott a kocsi hangja. Morgósabb lett kicsit mélyebb.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
-
Marczi80
tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #7719 üzenetére
Van a szívósoron egy szelep, arra van csatlakoztatva a fékrásegítő vákumcsöve. Szelepet kicsavarod és a golyót megtisztítod, a szelepből kikaparod a rozsdát. Meg fog szűnni a gond.
Brisk gyertyával nem fogyaszt többet, bár kevesebbet sem, csak egyenletesebb az alapjárat, meg szép egyenletesen is húz. DR15TC, de ehhez a kábelokat is cserélni kell, mert ezekben van beépített ellenállás.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #7734 üzenetére
Semmiképp ne tologasd a hidat. Geometriára vidd be, ott megmondják a tutit. A hátsó híd gyárilag be van lőve, ha nem jó akkor szilenteket kell cserélni, viszont ha ezzel korrigálod a félrehúzást, ami lehet gumi, fék, csapágy, féltengely. Csak, h egy párat említsek, akkor a gumikat biztosan megeszi a következő 2000km alatt.
1. guminyomást minden keréken 2.2re nyomd fel. Ha marad a húzás, akkor majd mondom tovább.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #7753 üzenetére
Én nem a papír miatt járok mérésre, hanem, azért, h jó legyen a futómű. Az elejében csak kerékösszetartást lehet állíteni, hátul lehet tologatni jobbra-balra, előre-hátra.
2. Ha semmiképpen nem akarod szakemberre bízni, akkor egy egyszerű mérést végezz el. Mérd meg a kerékcsapágy közepe és a küszöb távolságát(természetesen a hátsó futóművön), ha nem egyenlő a 2 oldalon, akkor elmászott a futómű, vagy egyik oldalon ki van ütve a szilent. Felemelni, elkötni a telókat és mozgatni, ha nem mozog, akkor szilent jó. Belőni a futóművet, h egyforma értékek legyenek a küszöbtől, és imádkozni, h a küszöbök egyenesek.
[ Szerkesztve ]
-
Atuska75
tag
válasz Atyus77 #7772 üzenetére
A kasznin vannak mérési pontok, ha a váznyúlvány nem volt sérülve akkor azok pontosak. De az után-futást nem küszöbhöz kell mérni hanem az első kerék agyközepéhez. Nem véletlenül kell elvinni futóműveshez, mivel te az életben nem fogod az első kereket full egyenesbe állítani. Így ha otthon méred akkor minden esélyed meg van rá hogy, nem fogsz valós értékeket kapni.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
válasz Atyus77 #7841 üzenetére
Erről vitatkozhatnánk,de abba a motorba amibe huzamosabb ideig 20w-s olajat használtak' már valóban felesleges a fonomabb olaj.
De az ellenpélda, hogy a cimbim ford eszkortja ette az olajat, szólt mit kezdjen vele, mondom használj bele való olajat.
Amióta nem a 15w-s olajat használja, hanem a 10w-et azóta nem issza csak éppen, hogy csipeget belőlle.Az uazt meg eleve arra tervezték, hogy étolajjal is elmenjen.
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atyus77 #8167 üzenetére
A húzóka két műanyag csuklón megy át.
Ezen lehet összébb állítani. (Szerintem)
Retro
-
Marczi80
tag
válasz Atyus77 #8167 üzenetére
Szia. A formanomon nekem is a hatso ajto csinalja ugyanezt, annyi kulonbseggel, hogy nekem nem is megy elsore nyitni. Az a linkelt pocok van eltorve - pontosabban kijar belole a rudazat. Ha visszarakom, ideig-oraig jo, aztan megint kimaszkal. En ugy oldottam meg, hogy ritkan hasznalok a bal hatso ajtot
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
KisCobiii
aktív tag
válasz Atyus77 #8213 üzenetére
Az vákuumos előgyújtás szabályzásához semmi köze
ém is tudom, hogy van ilyen a gyújtáselosztón és azt is,
hogy hogy műkődik. Ez amit linkeltem ugy műkődik, hogy
a szerkezetben van egy kis henger vagy golyó, amit egy
rúgó feszít elő és az elért fordulatszám tartományban a
centrifugális erő miatt a röpsúly kicsapódik a szerkezet
falához és megszakítja a gyújtás amíg a fordulatszám a szabályzott
szintre vissza nem esik. A primitív és 5letes egyszköz.
Régi karburátoros bmw-brn így volt tiltás.
Annél az álltalam linkeltnél 6,400rpm-as fordulatnál szabályoz
le."nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs