Hirdetés
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
Kollégák! Szomorú vagyok.
Kb másfél hónapja cseréltem ki a csomagtartó értintkezőt és megint fos. Van még valami javaslatotok a tarsolyban (a bekábelezés kivételével) amivel javítható lenne ez probléma?
HELP!
Retro
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #7705 üzenetére
Egy kicsit állítsd beljebb a csomagtartó zárat ami a kasznin van. Két csillagcsavar fogja, meglazítod és egy nagyon picit beljebb ütöd. plusz az érintkezőket csiszold meg és kend be kontaktzsírral. Én ezt csináltam az enyémmel és most már több mint 4 hónapja nincs vele bajom. A zárat csak érzéssel mert ha túl bent van akkor nehezebben záródik és majdnem egyáltalán nem nyílik.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
wladymir
csendes tag
Üdv mindenkinek.
Az iránt érdeklődnék,hogy valakinek valami tapasztalata van esetleg Champions gyertyákkal?
az jó vagy nem?
És mit ajánlanátok favóba?
Köszönöm. -
Atyus77
csendes tag
válasz wladymir #7712 üzenetére
Üdv.
Ha jól emlékszem nekem az van benne ,kúpos illesztésű ,nem volt vele még gondom.
=========================
Egy kérdés :
Alapjáraton ,ha a fékre léptek akkor egy kicsit lejebb megy az alapjárat ? ..mert nekem igen és lejebb is marad amíg fel nem engedem a féket , ez így jó ?
SKODA FORMAN
-
wladymir
csendes tag
És a brisk-el,nem fogyaszt majd többet?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #7719 üzenetére
Van a szívósoron egy szelep, arra van csatlakoztatva a fékrásegítő vákumcsöve. Szelepet kicsavarod és a golyót megtisztítod, a szelepből kikaparod a rozsdát. Meg fog szűnni a gond.
Brisk gyertyával nem fogyaszt többet, bár kevesebbet sem, csak egyenletesebb az alapjárat, meg szép egyenletesen is húz. DR15TC, de ehhez a kábelokat is cserélni kell, mert ezekben van beépített ellenállás.
-
-
Atuska75
tag
válasz Atuska75 #7726 üzenetére
Nekem NGK-nak egy speciális gyertyája van benne és azóta nem volt vele bajom. Mondjuk az más kérdés hogy, utána még mit szoptam mire rájöttem mi okozza a rángatást és az erőtlenséget.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Ismét jelentkezem, a múltkor leírt hiba továbbra is fennáll, tehát valószínűleg nem benzin volt a lúdas. Többen mondták, hogy akkor esetleg a szűrőt kéne kitakarítani és akkor nincs gond. Ebben lehet valami ráció? Köszi előre is!
Sic Parvis Magna
-
Atyus77
csendes tag
Mágus , próbáltad már állítani a hátsó futóművet (hidat) ? Könyv szerint lehet pár mm-t állítani.
"Kicsit" elhúz az autó jobbra és azzal szeretném korrigálni hogy a hídcsavarokat fellazítanám és a bal felét előrébb tolnám .
Elvileg minden más rendbe van ,..tehát gömbfejek ,kerékcsapágyak, gumi szilentek .SKODA FORMAN
-
30z.Samu
félisten
válasz Retro DJ #7732 üzenetére
Ez egy 87-es Skoda 120L.
rob210: Igen, többen is mondták, hogy valószínűleg valamit ki kell takarítani és akkor nincs vele semmi gond. Az átírással szenvedek, amit vittem adásvételi, az régi típusú, így nem fogadják el. Most jött át az eladó tölteni ki újat, ha ezt sem fogadják el, hülyét kapok.
Sic Parvis Magna
-
Retro DJ
aktív tag
válasz 30z.Samu #7735 üzenetére
Naaa kérlek az AC pumpa előtt van egy pohár, kb. annyi szűrő van az egész rendszerben gyárilag. Érdemes tenni az AC elé egy papírszűrőt (de olyan helyre ahol nem billeg, nem lifeg, mechanikailag nem terheli a benzincsövet, ha nincs ilyen hely, akkor készíteni kell neki egy kis konzolt, és valahova rögzíteni kell).
Inkább a karbiban lehet a hiba. Szerintem szerezz be egy flakon féktisztítót (700-1000 Ft), és szedd szét a karbit, és azzal tisztítsd át!
A jelszó: Tutihogymennifog!
(Sajnos bővebb ismeretem nincs a 120-al kapcsolatban, mert nekem Favoritom van)
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz 30z.Samu #7738 üzenetére
Baratom, biztos megfelelo autot vettel magadnak?
Nem bantas keppen mondom, de ezeket az autokat csak ugy szabad megvenni, hogy minimalis ismereted, kezugyesseged es tenni akaras van benned. Ellenkezo esetben nagyon gyorsan sok penzt fogsz hagyni a szervizekben!
A karbitisztitas egy "szociautosnak" kisrutin. Persze ez nem azt jelenti, hogy ezeket allandoan b*szogatni kell, de sokkal tobb gondoskodast igenyelnek mint a lelketlen nyugati tarsai.
Meg egy tanacs! Ilyen gepet me vigyel nagy muhelybe, mert csak lehuzas a vege. Egy nagy muhelynel meg a titkarno koromlakjat is kifizettetik veled!
Ellenben egy oreg szakinal egy ket fogast is megtanulhatsz, hogy segits magadon!
Remelem erzed, hogy nem fricskazni akarok, hanem segiteni!
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #7734 üzenetére
Semmiképp ne tologasd a hidat. Geometriára vidd be, ott megmondják a tutit. A hátsó híd gyárilag be van lőve, ha nem jó akkor szilenteket kell cserélni, viszont ha ezzel korrigálod a félrehúzást, ami lehet gumi, fék, csapágy, féltengely. Csak, h egy párat említsek, akkor a gumikat biztosan megeszi a következő 2000km alatt.
1. guminyomást minden keréken 2.2re nyomd fel. Ha marad a húzás, akkor majd mondom tovább.
-
30z.Samu
félisten
válasz Retro DJ #7739 üzenetére
A tenni akarás megvan, de amíg nem tudom mi merre hány méter, addig én nem nyúlok hozzá. Úgy vagyok vele, hogy a kisebb dolgokat úgy is megtanulom idővel és azokkal nem kell szervizbe rohangálni. Ismerősömmel beszéltem tegnap, aki autószerelő. Elmondottak alapján mondta, hogy az is elképzelhető, hogy az olaj sz*r benne, úgyhogy azt majd megnézzük és le is cseréljük, ha szűkséges. Kérdezte, hogy milyen idő volt, amikor bejött a gebasz. JA! Reggel ugye megállt alattam, leparkoltam vele és ott hagytam, hazafele tettem fele egy kísérletet és pöccre beindult. Így a saját lábán ment haza. Egyébként persze, nem veszem bántásnak, de Suzukit nem nagyon akartam venni. Persze, igénytelen állatok, de azért mégis...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 30z.Samu #7742 üzenetére
A gyujtás elosztó fedele szokott párásodni, ha repedt, vagy nem jó a tömítés körülötte. Ha nem ez , akkor valami gubanc van a benzin ellátással. AC ellenőrzés, a csöveket végig kell bogarászni a tanktól a karburátorig.
Olaj ilyet nem csinál az biztos. Bár ha 10 éves benne, akkor lehet.
-
-
vecsepapa
csendes tag
Halihó
2 gondom is akadt
1.beszart az ablakmosó motorom és csak VIKA-t kaptam kíváncsi leszek meddig bírja egyenlőre nyomja mint a nemnormális.
2. megjött a fordulatszámmérő be is kötöttem Retro leírása alapján de ha rá van dugva a trafóra nem hajlandó elindulni az autó ha lehúzom pöcc röff. Mit b@sztam el???
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
rob210
nagyúr
válasz vecsepapa #7749 üzenetére
Nem lehet hogy felcserélted a szálakat?
Vagy a nyákon a jelet továbbító kábel nem jó helyen van?
Mikori az óracsoport amit szereztél és mikori faviba akarod bekötni?Nekem egy plusz szálat kellett felforrasztanom a fordulatszámmérő nyákra, azon ment a jel, addig nekem se működött.
Igaz nekem akkor is indultRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen