Aktív témák
-
-
törölt tag
Lejátszási listát mivel szerkesztitek? Nálam ez a .nomedia-s megoldás nem segít és állandóan betölti az összes hangot ami megtalálható és a gameloftos játékokba nem kevés hang van.
-
DJ Tacee
csendes tag
Ne nézzetek hülyének pls. Programozó vagyok. Ez az a program, de hiába bökök az installra, a fenti hibaüzenettel elszáll. Nem találja az appot. Minden egyéb más működik, megtalálom a Market-ben illetve szépen frissítette az AppBrain.
"Valamit rosszul tudni rosszabb, mint nem tudni." - Őszinte ember vagyok, vigyázat, bunkó veszély!
-
VD
őstag
Valahol megtalálható külön telepíthető formában a gyári live wallpaper-ek közül a vizes? Nem a faleveles ami gyárilag benne van az android-okban, hanem a homokos tengerpartos, amit idáig csak a Galaxy-ban láttam.
-
Rike
tag
ugye jol tudom hogy az SGSben a social hub jol mukodik? msn hatterben meg hasonlok! megy minden? skype most hogy van androidon?
Bender's humor by Microsoft Joke
-
cucu01
csendes tag
Sziasztok!
GML: Ez elírás lesz!!
Ha egy másik "gyengébb",tehát nekik kisebb forgalmat hozó tarifánál is kisebb az ára 1év tarifahűséggel,mint tarifahűség nélkül!! Ha pedig igaz... Akkor nagy pofon nekünk vásárlóknak!Ez elírás!!
Én bízom benne,hogy a Telenor nem bakizik ekkorát!!
Üdv.: cucu001[ Szerkesztve ]
-
Skynet258
veterán
-
rodman73
aktív tag
Sziasztok!
Boldog tulajdonosa lettem egy SGS-nek múlt hét csütörtökön. A telefon viszont furcsa tüneteket produkál. Pl.: ha hivnak csörög egyet, majd elsötétül a képernyő és a hivásnaplóban sem jelenik meg a hivás... Vagy belépek a menübe és magától visszalép a főképernyőre... És nagyon hamar merül az akksija, pedig alig nyomogatom... Letöltöttem a KIES-t és frissitettem a firmware-t, JM1-s most. Találkozott már valaki a fenti hibákkal? Elkezdtem elolvasni a topikot, de egyszerre sok ez a sok komment nekem. Utolsó darab volt a telefon a Photohall-ban, vigyem vissza vagy mit csináljak? Előre is kösz a segitséget!
-
legenda
szerintem túl sok nincs...