Hirdetés

  • Olcsó USB WiFi AC adapter

    lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.

  • PlayStationre tarthat a Palworld?

    gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.

Új hozzászólás Aktív témák

  • GoodSpeed

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Angel2014 #4946 üzenetére

    Ezt mondtam én, hogy erre vigyázni kell vásárlásnál, mert itt többen is vásároltak 0-2 hetes készüléket úgy, hogy az illető operátortól vásárolta.

    Elmondanám a saját történetemet. Egyetlen egyszer kényszerültem rá, hogy a még ki nem futó készülékemet eladjam, mert garanciális javításon esett át, még 2021-ben. A készüléket operátori ajánlatban vásároltam (Xiaomi MI 11 Lite 5G). A kijelzője hibásodott meg, második nekifutásra kicserélték. Nekem nagyon régről van két alapszabályom: az egyik, hogy mindig mindenből csakis origináltat, megbízható helyről, és vadonatújat vásárolok. A másik, ha már javították szakszervizben, akkor az már nem olyan értéket képvisel. Megjött a telefon a szervizből, és már nem tudtam rátekinteni teljes értékűként.

    Erősebb volt bennem, hogy eladjam. 140 000 Ft volt a telefon akcióban 2021 júniusában, szolgáltató akcióban. 80 000 Ft-ért hirdettem meg 2021 telén, mikor frissen volt javítva.

    Itt a hardveraprón hirdettem (fel volt tüntetve, hogy operátori, a hirdetésben, korrektül), úgy, hogy korrektül jártam el végig, és abban a hitben, hogy úgy sem fog elmenni, és minden kérdésre őszintén válaszolok. Az első érdeklődő kérdezte, hogy szolgáltatóis? Mondom igen, ki van már fizetve?! Még nem, válaszoltam. Akkor ne haragudjak, de ő eltekint a megvásárlásától, és én nem haragudtam.

    Ő nem tudhatja, hogy én ki vagyok, mennyire vagyok becsületes, mennyire vagyok egyébként a szolgáltatóhoz kötve, nem e borul rám viharos szélben a kamion stb.

    A második vevő nem kérdezte ezt meg és megvette!

    A következőket tudtam: Tőlem folyamatosan vonni fogják 2023 nyaráig, és én fizetek is! Így is lett! Erre a következő okaim voltak:
    1. Fel sem merült bennem a nem fizetés, mert egyrészt neveltetés és becsületbeli ügy.
    2. Rendőrségi ügy lenne belőle, és sosem volt ilyen ügyem.
    3. Több évtizede vagyok a szolgáltató ügyfele. Olyan nincs, hogy a készüléket nem fizetem, de a szolgáltatásokat igen, mert a készüléket tiltják, és a szolgáltatásokra is felmondják a szerződést, hiszen megszegted az ÁSZF-t.
    Egyetlen ami aggasztott, ha történik velem valami. De akkor a családom rendezi. 2023 nyarán vonták le az utolsó részletét is a készüléknek, így a tulajdonost már semmilyen hátrány elméletben sem érheti. Addig sem érhette mert fizettem.

    Soha előtte, és azóta sem tervezek olyan készüléket eladni, amire még ketyeg a részlet. Az egy ilyen kivételes alkalom volt, és jobban vártam, hogy lejárjon az utolsó is, mint bármelyik korábbinál. Utána megkönnyebbültem.

    Nagyon sajnálom ami Veled történt, én másik szolgáltatónál voltam és vagyok, nem a Yettelnél, de tegyél feljelentést mindenképpen, a Yettel a hatóságnak kiad minden adatot, hiszen egyfelől kötelessége, másfelől őt is megkárosította, hiszen a telefont letiltani egy dolog, abból neki nincs úgy haszna, hogy nem kapja vissza a készüléket, hacsak Te be nem viszed nekik, és nem kártalanítod őket, ők meg leszedik a tiltást, de ugye akkor megint te veszítesz rengeteg pénzt, hiszen a készülék 2023-as megjelenésű, rengeteg részlet lehet még hátra, és a Yettel minden bizonnyal a teljes árat fogja kérni Tőled.

    Aztán még ott van az is, hogy megbontottad - ez egyébként nagyon nem volt jó ötlet -, így még a garancia is kérdésessé vált nagyon erősen.

    [ Szerkesztve ]

    be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

Új hozzászólás Aktív témák