Hirdetés
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
muxi-muxi
senior tag
Vano tartozását én is kellő diplomáciával kezeltem: kifizettem a kamatokkal együtt, majd lemészároltam az uzsorásokat, a fegyvereik éppen fedezték a költségeket. Zatonban is hasonlóképp jár az, aki a radioaktív kormánykereket szeretné így vagy úgy megszerezni...
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
caizzz
aktív tag
Társak nélkül sem para, amennyire én tudom. Nekem még Zulut megették az alagút elején a snorkok, Vano és Sokolov pedig valami bug miatt szerintem beragadt valahová, mert amikor a kupolás épületben lőttem ki a katonákat sniperrel, mögöttem várakoztak. Mikor visszamentem a már nyitott ajtóhoz, már nem jöttek utánam, és a térkép se jelezte őket. Utána azt a pár zombit és patkányt már sikerült legyakni egyedül, szóval nem volt gáz.
Ez a magyar fordítás pedig szerintem elég jó lett. Kicsit túl sokat akartak lefordítani, de ahogy ló úr is mondja a beszélgetések magas minőségűek, és átadják azt a hangulatot amit kell.
[ Szerkesztve ]
marakujás kőbányai
-
Xblades
tag
Oké kösz de most elakadtam nem ad már senki sem küldetést sem a vasútállomáson se a hajón se a tudósok. Már csak az van aktívként hogy jussak el a Pripyat-i kivonási pontra. Ha jól emlékszem valamilyen generátort kéne bekapcsolni, de egy darabig volt küldetések közt hogy gyűjtsek csapatot, de valahogy menetközben eltűnt ez a feladat anélkül hogy bárkit felfogadtam volna, hiába beszélek akit fel lehetne fogadni rám se hederint.
MechWarrior Online Blog és Faq: http://mwohhq.blogspot.hu/ Staradder
-
emre
veterán
Az én helyesírásom is hagy kívánnivalót maga után, és ritka az a hsz amit nem kell szerkeztenem, de itt szerintem arról lehet szó hogy ez a generáció az sms-el, és az msn-en használt kommunikációt szokta meg. Ami irásban kicsit kellemetlen, élőszóban nagyon.
Vladi Nincs haszna, de két vodka alatt nem dolgozik.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
M@trixfan
addikt
-
zH.
senior tag
Köszi a helpet ,eddig észre sem vettem ,hogy ott az az ajtó a helikopter mellett. Ez a Zulu mekkora egy alkesz. Még jó ,hogy segíttem az egyik arcnak ruhát szerezni..
Aki aztmondja nem összetett és izgalmas ez a game az hülye.Szerk.: LoL ,hogy ennek a gyereknek már megint 5k kell a hülye ruhájáért. A többiek meg b@sznak jönni.
[ Szerkesztve ]
just be
-
akkor nem tudom, nem találom a fekvés gombját
más
mindenesetre változatos a progi, eddig elég nagynak tűnik a bejárható terep, kivették belőle az összes idegesítő "featuret" amit utáltam a Clear Skyben:
- semmi gerillaharc használhtatlan fegyverekkel folyamatosan túlerőben lévő ellenfelek ellen
- nincs idegesítő bandázás (az ötlet jó volt, a megvalósítás nem/nagyon nem)
- elején is vannak használható fegyverek (5 perc után ILel szaladgáltam, amit találtam az egyik közeli helyen... és ez még csak az első végigjátszás, amikor nem is tudom mi hol van)
- stashek megint használhatóak, clear sky ilyen szempontból átlagosan kritikán aluli volt
- megint lehet pacifistán viselkedni, első 3 órában eddig kilőttem 4 stalkert
- elejétől fogva eléggé nagy a szabadság
- frame ratek visszatértek a SoC szintjére, bár a hajón éjjel valamiért 20as átlagom volt (egyébként 40-80, AA és AF nélkül 10.1 módban low sun shaftokkal és shaderekkel, kissé levett látótávolsággal és grass densityvel, egyébként maxon 1280ban)
- a szörnyek lairje tényleg lair, és nem egy lyuk amiből köpi ki az algoritmus a snorkokat, 30mps időzítővel
- nincs idegesítő bevezető, kapásból indulhat az ember vadászni
- van személyes stash!amit hiányolok:
- vadászat
- esetleges military contactok/beépített emberek a zónában, sztorihoz passzolna
- picit több lehetőség questeknél (deus exen nevelkedtem)ami új, és bejön:
- hud
- hatalmas az első territórium
- és remekül ki is van dolgozva
- kvázi freeplay
- eddig még nem találkoztam buggalDon't dream it, be it. // Lagom amount.
-
BalaNce87
addikt
Szóval akkor azokat a doksikat csak el kellene adnom Owlnak? Mert emlékszem, hogy adta küldetésnek, hogy gyűjtsek infot az alagútról, de mikor egy másik doksit találtam meg ahelyett amit mutatott, akkor nem mutatta tovább, hogy hol van a többi. Amúgy mindenkinek érdektelen infok vannak benne
Mellesleg a rádiós küldetéssel is ezt csinálta. Felvettem a rádióhoz egy alkatrészt és odavittem Nitronak. Ezután már nem mutatta a térképen a többit viszont továbbra is ott voltak. Mikor elvittem neki szimplán hálás volt. Gondolom discountot ad érte... -
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!