Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz #72688384 #15478 üzenetére

    Ugye a Grove Street Games (korábban War Drum Studios) egy nagyon kicsi Floridai stúdió (alig 21-en dolgoznak ott), akik eddig főként játékok iOS és Android való portolással foglalkoztak. Volt pár konzolos kitérőjük is, de fő profiljuk megmaradt a mobil szegmens.

    Anno amikor kijöttek a mobilos átirataik, különös módon mind a sajtó, mind a játékosok nagy része jó kritikákkal fogadta azokat (igen tudom a store-ok saját értékelései szerint hulladékok mára, de egyes esetekben 10 éves mobilportokról beszélünk, illetve sok az olyan szintű is, hogy az okostalicskán lévő andoidon kifagy...). De ezzel is találkoztam, hogy mára azok is mind sz*rok lettek.

    Itt nagy valószínűséggel, tényleg az lehet, hogy ekkora csapatnak ez már túl nagy falat lett (Xbox One/OneX/Seies S/Series X, PS4/PS4 Pro/PS5, Switch és PC, valamint az érkező mobols kiadások. Mindezt úgy, hogy a korábbi RenderWare engine-t lecserélték UE4 alapúra. És bár a nagy részét neurális hálóval (AI) skálázták fel, azért ez se kis munka 21 emberre. Mindezt úgy, hogy idén hatáidőre meg kell, hogy jelenjen.

    Hogy ezért ki a felelős azt már nehéz eldönteni (mármint, hogy ők maguk akarták megcsinálni, vagy nekik kellett megcsinálni). Lehet bizonyítani akartak, ugyanis a Rockstar Games már korábban is csinált olyat, hogy pár külsös csapatnak kiszervezett jól sikerült project, port után felvásárolták őket. Így "szerezték" többek között meg az Angel Studios-t (Rockstar San Diego) vagy a Mad Doc Software-t (Rockstar New England), és még pár főleg GBA kiadásokat gyártó stúdiót. Lehet ők vállalták , el, hogy meg tudjuk csinálni, és ha jól sikerül akkor megvesz minket a Rockstar (ami nagyrészt anyagi biztonságot jelent a csapatnak).

    Ahogy írtam a portjaik akkor amikor megjenetek jól sikerültnek számítottak. Viszont az első nagyobb hangvételű negatív sajtót akkor kapták amikor kijöttek a mobil port alapú San Andreas X360/PS3 kiadásával (tényleg nem lett jó, de akkoriban legtöbb kritikát azért kapta mert nem lett annyival jobb mint az eredeti, meg eleve, hogy merészelnek mobil kiadást kiadni konzolokra...).

    Ahogy írtam ez a trilógia kiadás se lett annyira sz*r amit a neten kapott (illetve a hibák nagy része pár hét alatt ki lett javítva). És nem azért lett olyan amilyen mert le volt sz*rva a project. Vagy ha igen, akkor nem szándékosan.
    De a lényeg, amit utána zúdult rájuk azt nem érdemelték meg! Igen itt a fejlesztők zaklatása, fenyegetésére gondolok amit azért kaptak mert ilyen lett a végeredmény és páran ezen nagyon megsértődtek. Ez sajnos már elég régen így van ilyen esetekben (meg akkor amikor valaki negatív kritikát ír a többség által az egekbe magasztolt termék esetén). És ami a legszomorúbb, hogy sokan még el sem ítélik ezt. Pedig az tényként lehet kezelni, hogy az valós fejlesztést végzi az tehet szinte a legkevésbé az egészről. Nem szándékuk sz*rt kiadni a kezük közül, de ha erre van idő akkor nincs más. Majd javítva lesz utólag mert szerencsére manapság ezt már meg lehet tenni. Nem úgy mint régen.

    De hagyjuk ezt a témát (vagy vigyük át az off topik-ba), mert igazából ez csak annyiban kötődőt ide, hogy ez is lehet az oka annak, hogy nem jön update az RDO-hoz.

    [ Szerkesztve ]

    "Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

Új hozzászólás Aktív témák