- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Syl
nagyúr
Igen, Spectrumos voltam
A C64 320x200-ban ugyanúgy tudott 16 színt, de ugyanazokkal a korlátozásokkal, mint a Spectrum: egy 8x8 pixelet (egy karakter) mezőben csak két színt használhatott. Egyet a háttérnek és egyet az "írásnak".
A felezett felbontásban (160x200 px) egy karakternyi mezőben (ami ilyenkor 4x8 px) négy színt tudott használni. Ezért készültek a C64 játékok nagy része erre a felbontásra.Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.