Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny_vT

    senior tag

    válasz #54625216 #3 üzenetére

    Nem a tartalomfejlesztésről beszéltem, hanem a végfelhasználásról.

    Igenis a halála felé rohant az elmúlt években az Oculus, HTC és társai féle PC-s VR. Média felkapottság sehol. YouTube tartalmak népszerűsége a kezdeti évek után nulla. Azt ne mondja nekem senki, hogy 2012 óta, azaz 6 év alatt egy sikertermék nem tud sikeressé válni, mert az nem sikertermék. Ismerőseim közül egyetlen ember van, aki rendelkezik (rajtam kívül) VR headsettel, a többieket abszolút nem érdekli, vagy érdekelné, de véleményük szerint nincs rá tartalom. Ismétlem, 6 teljes év leforgása alatt.

    Közben volt már egy man-bun őrület, volt már fidget spinner, Pokemon Go, notch, lefutott több bitcoin láz és az egykori távoli ismerős Volvo-ból újra mindent vivő közönségkedvenc lett. VR fronton ezidő alatt megjelentek a pornójátékok, amit a kísérletező kedvű úriemberek titokban megvettek és magányos éjszakáikon elővesznek néha.

    Ezen kívül? A fejlesztők a kezdeti próbálkozások után rájöttek, hogy a VR-t nem lehet egy az egyben integrálni a meglévő játékokba (pedig a GTA IV projekt baromira mozgatta a fantáziámat anno). Ehelyett ki kellett eszelniük egy abszolút új platformot, ami bizony sok szempontból, főleg eleinte komoly korlátozásokkal működött csak a klasszikus videojátékokhoz képest.

    Orvosi felhasználás? Kutatás? Oktatás? Elenyésző a lábnyoma, pedig ezeken a területeken igazán nagyot odacsaphatott volna a technológia. Ezek viszont többnyire függetlenek a consumer piactól, ergo ha jól működik a tech, akkor bolti eladások nélkül is életben tartja a tudományos szféra.

    - És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

Új hozzászólás Aktív témák