Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny_vT

    senior tag

    válasz #54625216 #23 üzenetére

    "Ha tehát arról beszélünk, hogy a VR, mint komplett ökoszisztéma mindenestől elbukott, az nettó hülyeség, mert a tények pont az ellenkezőjét mutatják."

    Ezt kizárólag te próbálod demagóg módon a szánkba adni, ilyet mi nem írtunk.

    A PC-s VR elbukott. Ezt írtuk és ez igaz.

    A bal csuklód izomsorvadás miatt elhalt. Akkor most az egész tested elhalt? Nem. Szétválasztható a két fogalom? Igen. Akkor ne próbáld már őket összeragasztani. PC-s VR szórakoztató elektronika csak showcase és K+F szintjén ér el nagyobb tömegeket a 2012-2013-as első, modern fejlesztői HMD-k legyártása óta. (Nomeg ott vannak a rétegfelhasználók, akik szimulátorban tolják, de a nevükből is látszik, hogy ők egy vékony rétege az érintett(nek hitt) társadalomnak.)

    Ezzel szemben a mobil VR tündököl, mert a mobilok erőforrásaihoz mérik a tartalmat. Így kisebb elvárás, jobb teljesítés, elégedettebb vásárló. Ja igen, kimaradt egy szó: casual vásárló.

    Amúgy jó is lenne, ha jönne a PS5 és hozzá az új VR megoldás, engem érdekelne. De nem pénzért. Tegyék egy bundle-be a géppel együtt, ha azt akarják, hogy ténylegesen elterjedjen, mert - a példáddal élve - GearVR tulajként sem áldoznék további egy fillért sem egy hasonló szinten megrekedt technológiára. Amíg jön a tartalom a GearVR-ra, addig esetenként használom, aztán majd 10 év múlva, ha tényleg szintet lép az egész virtuális játszótér, akkor újra visszanézek, hogy mizu.

    Addig meg minek zavartassam magam, hogy lassan fejlesztenek? A vásárló nem hülye, csak birka. Olyat nem vesz, ami talán két év múlva eltűnik. Majd ha olyat mutatnak neki, ami itt és most vagy a közeli belátható jövőben garantáltan kiemelkedő és új élményt nyújt, akkor majd birka módjára önmaga fogja generálni a hype-ot, aztán pedig a forgalmat, aztán pedig a profitot, ami felgyorsítja a további fejlesztést.

    Ami miatt immár másodszor bukott el a PC-s VR az az, hogy a nagy csinnadrattával beharangozott világmegváltás külső kényszerek - esetünkben a hardveres lehetőségek hiánya - miatt elmaradt. Így aztán lehetett bármekkora a potenciális vásárlók vásárlási vágya, nem volt megfelelő késztermék, ami ezt az elköltésre váró hatalmas pénztömeget felszippantotta volna és ezáltal maga a fejlődési görbe is laposabbá vált a tervezettnél/vágyottnál.

    - És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

Új hozzászólás Aktív témák