Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Auratech

    őstag

    Szerintem nincs más útja az elektromos autógyártásnak, mint a Tesla. Az, hogy a gyártástechnológiát folyamatosan fejleszteni, megújítani kell. A WV-nek van előnye a hagyományos autóépítésben egy friss elektromos autó gyártóhoz képest és ez meg is látszik az ID.3 designjében, anyaghasználatában, futóművében, a beltér ergonómiájában.
    Az ID.3 -ban pont az látszik, hogy gyűlölik az elektromos autózást mindazok a munkatársak, akik parancsra átállni kénytelenek villanyosWV gyártásra. Szeretniük kéne, de nem bírják, persze eljátsszák, mint a kulturális polkorrektséget, ami mögött a legtöbb echte német gesztusában, távolságtartásában ott dolgoznak a több száz éves beidegződések, aminek egyik eredménye, hogy az iparosításban jók tudnak lenni.
    Amikor valaki notóriusan elkésik és nincs értelmes oka a késlekedésnek, érdemes a mélylélektani oldalt megvizsgálni. A németeknek nem akaródzik villanyautót gyártani teljes szívvel. Az ID.3 szoftveresen nagyon izzadszágszagú.
    A Tesla motorterében a formákban, megoldásokban meg néha szinte oroszos elnagyoltság köszön vissza. Ha a motort megnézed, nem egy technológiai remekmű, egy kifinomult megoldásokat sejtető mérnöki teljesítmény képe, hanem egy Ural indítómotorjának hengere köszön rád. Miközben meg jól működik.

    [ Szerkesztve ]

    Auratech Field Recording

Új hozzászólás Aktív témák