- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Auratech
őstag
Szerintem nincs más útja az elektromos autógyártásnak, mint a Tesla. Az, hogy a gyártástechnológiát folyamatosan fejleszteni, megújítani kell. A WV-nek van előnye a hagyományos autóépítésben egy friss elektromos autó gyártóhoz képest és ez meg is látszik az ID.3 designjében, anyaghasználatában, futóművében, a beltér ergonómiájában.
Az ID.3 -ban pont az látszik, hogy gyűlölik az elektromos autózást mindazok a munkatársak, akik parancsra átállni kénytelenek villanyosWV gyártásra. Szeretniük kéne, de nem bírják, persze eljátsszák, mint a kulturális polkorrektséget, ami mögött a legtöbb echte német gesztusában, távolságtartásában ott dolgoznak a több száz éves beidegződések, aminek egyik eredménye, hogy az iparosításban jók tudnak lenni.
Amikor valaki notóriusan elkésik és nincs értelmes oka a késlekedésnek, érdemes a mélylélektani oldalt megvizsgálni. A németeknek nem akaródzik villanyautót gyártani teljes szívvel. Az ID.3 szoftveresen nagyon izzadszágszagú.
A Tesla motorterében a formákban, megoldásokban meg néha szinte oroszos elnagyoltság köszön vissza. Ha a motort megnézed, nem egy technológiai remekmű, egy kifinomult megoldásokat sejtető mérnöki teljesítmény képe, hanem egy Ural indítómotorjának hengere köszön rád. Miközben meg jól működik.[ Szerkesztve ]
Auratech Field Recording
Új hozzászólás Aktív témák
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest