- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-vitya-
őstag
de ez nem csak télen istenkirály amúgy
tudom, hogy 5 perc múlva el fogok indulni, az autó meg kint állt a nyári 35 fokban, bent a kocsiban 60 fok lehet kb...
Ekkor rábökök az applikációban, hogy kérném a klimatizálást, és mikor 5 perc múlva beülök a kellemes, hűvös utastérbe... Szóval nem csak télen jó ez ;-)
-=Витя=-
-
vadkörte
addikt
"Főleg egy olyan autónál amiben van hőszivattyú."
Néhány hete VÉGRE sikerült tesztelnem (kipróbálni) egy új, 52-es Zoe-t. A napon állt a kereskedés előtt, kint ~37°C, bent tippelni sem mertem mennyi lehetett. Beültünk a kereskedő sráccal, benyomta a klímát és alig 10 perc után már fáztam. Kollégám vatta új 0,9-es Clio-jának cirka 25 percébe telt, mire értékelhetően lehűtötte az utasteret úgy, hogy előtte járatta is kb. 15 percet. Az elpöfékelt benzin mennyiségét meg sem merem tippelni.
A Zoe-t szívem szerint azonnal vittem volna magammal, sajnos erre kb. 8millió ellenérvet tudtam felsorakoztatni. Igaz kicsit szűkösnek éreztem, viszont együtt tudnék élni a nyűgjeivel.Az időzíthető hűtésnek/fűtésnek ez a piszok nagy előnye. Nem a kemencébe/hűtőházba ülsz bele. Mellette a legtöbb EV-ben van ülés/kormány fűtés is.
Az eredeti cikkre is rácuppantam, mint a gyöngytyúk arra a bizonyosra. Nagyon örültem neki, hogy ilyen tapasztalatokat is megosztanak a portálon. A cikk alatti 1800+ kommentbe csak beleolvastam és hát, kicsit elszomorított amit ott láttam. Lehet túlzottan idealista vagyok.
Nincs EV-m, eddig összesen 2 alkalommal vezettem EV-t összesen kb. 30Km-nyit. Egy Peugeot i-On és azt a Zoe-t, ennyi kellett a meggyőzésemhez. Az autóhasználati szokásaim alapján az EV-ket nekem találták ki. Az évi futása az autómnak - 1997-es Opel Asta F 1.7TD - kb. 10-15E Km (vidéki megyeszékhely, NEM Budapest, a futásteljesítményt ehhez mérjétek) ennek ~90%-a városi használat, munkába járásra, ügyintézésre. Évente néhány vidéki úttal. Utódnak elektromost szeretnék, remélem meg tudom valósítani.
Üdv. V. Körte
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- További aktív témák...