- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Igen, a drágaságot ebből a beszámolóból nehéz megítélni... (A kétszeri ingyen tankolás, meg az otthoni diszkont töltés nem igazán teszi összehasonlíthatóvá. Az én autómmal ez kb. 20000 forint lett volna. Mármint Mo-n, az osztrák benzinárakkal nem vagyok tisztában, de én egy (akár magyarországi) tankolással megúsztam volna a dolgot. )
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
vadkörte
addikt
Mindenképp használtban gondolkodok. Újat max ha beesne egy lottó nyeremény Bár akkor is meggondolnám.
A BMW UFÓ-sága a legkevesebb. Én belül ülök, az, hogy a külseje kinek tetszik kinek nem, 20-ad rangú.
Sajnos olyan helyen élek, ahol a "lakóközösség" - 70%+ "C" típusú polgártárs - szó szerint bármire képes. Volt, hogy a garázsomat rá akarták borítani a kocsimra, csak azért, mert jó poénnak tűnt... Erre is gondolnom kell. Illetve a helykínálat is fontos. Mivel bár egyedülálló vagyok, de szüleimről is gondoskodnom kell, őket is szállítni kell az autóval.
A Zoe a 3 fázis hiánya miatt kiesik, a kiépítésének a költségeit inkább a kocsira költeném. A hármasikrek - Mitsubishi i-MiEV, Citroen C-Zero, Peugeot Ion - esélytelenek, a méretük és a vékony hatótáv miatt. Kia Soul-ban gondolkodok - a 33/30-as akkuval már élhető lenne számomra is - REX-et, vagy PEHV-t nem szeretnék. Ahogy PD/CR-TDI-t sem és kisturbós benzinest sem. Egyik nagyobb szívás, mint a másik.
Talán 1-1,5 éven belül kiderül meg tudom-e lépni az EV-re váltást.[ Szerkesztve ]
Üdv. V. Körte