- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vadkörte
addikt
"Főleg egy olyan autónál amiben van hőszivattyú."
Néhány hete VÉGRE sikerült tesztelnem (kipróbálni) egy új, 52-es Zoe-t. A napon állt a kereskedés előtt, kint ~37°C, bent tippelni sem mertem mennyi lehetett. Beültünk a kereskedő sráccal, benyomta a klímát és alig 10 perc után már fáztam. Kollégám vatta új 0,9-es Clio-jának cirka 25 percébe telt, mire értékelhetően lehűtötte az utasteret úgy, hogy előtte járatta is kb. 15 percet. Az elpöfékelt benzin mennyiségét meg sem merem tippelni.
A Zoe-t szívem szerint azonnal vittem volna magammal, sajnos erre kb. 8millió ellenérvet tudtam felsorakoztatni. Igaz kicsit szűkösnek éreztem, viszont együtt tudnék élni a nyűgjeivel.Az időzíthető hűtésnek/fűtésnek ez a piszok nagy előnye. Nem a kemencébe/hűtőházba ülsz bele. Mellette a legtöbb EV-ben van ülés/kormány fűtés is.
Az eredeti cikkre is rácuppantam, mint a gyöngytyúk arra a bizonyosra. Nagyon örültem neki, hogy ilyen tapasztalatokat is megosztanak a portálon. A cikk alatti 1800+ kommentbe csak beleolvastam és hát, kicsit elszomorított amit ott láttam. Lehet túlzottan idealista vagyok.
Nincs EV-m, eddig összesen 2 alkalommal vezettem EV-t összesen kb. 30Km-nyit. Egy Peugeot i-On és azt a Zoe-t, ennyi kellett a meggyőzésemhez. Az autóhasználati szokásaim alapján az EV-ket nekem találták ki. Az évi futása az autómnak - 1997-es Opel Asta F 1.7TD - kb. 10-15E Km (vidéki megyeszékhely, NEM Budapest, a futásteljesítményt ehhez mérjétek) ennek ~90%-a városi használat, munkába járásra, ügyintézésre. Évente néhány vidéki úttal. Utódnak elektromost szeretnék, remélem meg tudom valósítani.
Üdv. V. Körte
-
vadkörte
addikt
Mindenképp használtban gondolkodok. Újat max ha beesne egy lottó nyeremény Bár akkor is meggondolnám.
A BMW UFÓ-sága a legkevesebb. Én belül ülök, az, hogy a külseje kinek tetszik kinek nem, 20-ad rangú.
Sajnos olyan helyen élek, ahol a "lakóközösség" - 70%+ "C" típusú polgártárs - szó szerint bármire képes. Volt, hogy a garázsomat rá akarták borítani a kocsimra, csak azért, mert jó poénnak tűnt... Erre is gondolnom kell. Illetve a helykínálat is fontos. Mivel bár egyedülálló vagyok, de szüleimről is gondoskodnom kell, őket is szállítni kell az autóval.
A Zoe a 3 fázis hiánya miatt kiesik, a kiépítésének a költségeit inkább a kocsira költeném. A hármasikrek - Mitsubishi i-MiEV, Citroen C-Zero, Peugeot Ion - esélytelenek, a méretük és a vékony hatótáv miatt. Kia Soul-ban gondolkodok - a 33/30-as akkuval már élhető lenne számomra is - REX-et, vagy PEHV-t nem szeretnék. Ahogy PD/CR-TDI-t sem és kisturbós benzinest sem. Egyik nagyobb szívás, mint a másik.
Talán 1-1,5 éven belül kiderül meg tudom-e lépni az EV-re váltást.[ Szerkesztve ]
Üdv. V. Körte