Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #16 üzenetére

    A VR nem olyan egyszerű, hogy ami tud normálban 300 fps-t, annak megy VR-ben a 90, ami a Rifthez kell. Egy jó minőségű VR (Rift) élményhez két Full HD-s kép kell, amelyen 4xMSAA és 4xSSAA van, plusz kell rá egy végső post-process shader. Ezért jelent az egész csomag problémát, mert az AA és a post-process megfekszi a hardverek gyomrát. A timewrapot pontosan ezért találta ki az Oculus, mert az összesített élmény szempontjából sokkal jobb elérni a kívánt sebességet, mint az akadásokkal kockáztatni azt, hogy a user esetleg rosszul lesz.
    A VR minden szempontból kompromisszumos megoldás lesz az első körben, de megfelelő csomaggal rosszullétet már nem fog okozni, és a működés szempontjából előnyt élveznek azok a technológiák, amelyek a hányás és a fejfájás lehetőségét radikálisan csökkentik.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák