Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Oliverda #2 üzenetére

    Az nem saját, hanem egy Imaginationtől licencet megoldás, amit kismértékben átalakítanak, de ennyi. A saját projektből végül nem lett semmi.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Oliverda #4 üzenetére

    Tekinthetik annak, de ettől az ISA még mindig a Rogue-ből származik, a memóriamodell, a raszterizáló, a textúrázásra kialakított modell, a on-chip leképezés mind az Imagination IP-je. Az Apple csak annyit csinál, hogy az ALU-kat átalakítják egy picit, illetve ezek csoportosítását módosítják. Ez kb. olyan nehézségű munka, mint CPU-magokat tervezni, de a GPU-k valódi problémája a hardveres szálkezelés. Ott szokott megállni a tudomány a saját lábra állós projekteknél. Itt két lehetőség van, vagy dedikálnak minden hardveres szálhoz egy regisztert, ahogy az Intel teszi, vagy hagyják az egész projektet a fenébe és licencelik tovább az Imagination IP-ket, ahogy az Apple teszi ismét az év eleje óta, hiszen megújították a megállapodásukat az Imaginationnel. Egyik sem optimális megoldás például az Apple számára. Az előbbinél egy rakás tranzisztort elpazaroltak volna arra, hogy egyáltalán működjön a GPU, míg a másiknál egy külső cégnek fizetnek, hogy csinálja meg neked működőre és takarékosra, mert saját kútfőből nem ment.

    (#5) Samott: Nem árulták el. De az a demó csak a Rosettát prezentálta. Átírni az Apple GPU-jára sokkal nagyobb meló lesz. Azt nem tudod csak egy Rosetta-féle szoftverrel megoldani.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák