- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- LG LCD és LED TV-k
- Dell asztali gépek
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
válasz huskydog17 #11 üzenetére
+1
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #11 üzenetére
Benne van a cikkben, hogy pénzhiány vagy időhiány. Arra reflektál, hogy ha kevés pénz és idő van, akkor tényleg DX12-re kell lőni, mert nem kell nagymértékben változtatni a konzolos kódon. Akinek van pénze és ideje, lőhet DX11-re. Nekik sikerülni fog.
Azért az AMD elég jó validátort rakott mindegyik új API-ba, szóval levalidált kóddal kicsi az esély, hogy gond lesz. Nem validált kód okozhat galibát, de szerintem úgy nem kerülhet fel egy program a store-ba.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
haxiboy
veterán
válasz huskydog17 #11 üzenetére
Szimplán az itt a probléma hogy amennyi erőforrást le kéne foglalni előre nem lehetséges mert nem létezik.
DX11-nek az egyik legnagyobb hátránya hogy a mai igényekhez mérten kevés rajzolási parancsot lehet kiadni, és magas szintű. És az össze-vissza hasonlítgatással meg nem mész semmire. Mégcsak nem is ugyanaz az engine, ez olyan mintha egy kést hasonlítanál egy villához...evőeszköz mind a kettő végülis...Crashelni bármilyen program tud, a fájlrendszerhez meg nem férnek hozzá szóval ezt leírni meg hülyeség volt.
Itt inkább az engine+sok effekt és DX11 együttes korlátja mutatkozik meg. Túl sok erőforrást kreálnak, vagy mint a cikkben is írják menet közben történik mindez és szarul van megírva a kód. Sajnos leendő programozóként azt is tudom hogy tökéletes program nem létezik. 1-2 hibát még ki lehet javítani de efölött egy hiba javítása egy új hiba létrejövetelével jár.
[ Szerkesztve ]
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Hálózati / IP kamera
- Filmvilág
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...