Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • con_di_B

    tag

    válasz Kristof93 #2 üzenetére

    A raszterizaciohoz, kulonosen ha magas az overdraw nagyon nagy memoriasavszelesseg kell, amit csak eros megszoritasokkal lehet kordaban tartani.

    A ray/path - tracingnel az egy sugarra juto savszelesseg eleg alacsony is lehet, es az komplex jeleneteknel is jol hasznosul, ott inkabb az a baj, hogy nagyobb aranyu a veletlenszeru eleres, ami a leheto legrosszabb hatekonysagot szuli, de ezen lehet segiteni ha a sugarakat menet kozben mindig ujrarendezik, hogy az eleres koherensebb legyen. Az Imagination/Caustics megoldasa ezt a rendezest gyorsitja hardveresen.

    Mobilon a savszelesseg a legnagyobb fogyaszto (aramra/energiara gondolok), kulonosen kisebb GPU-k eseten, szoval pont, hogy ott lehet ertelmi a shadow map alapu megoldasokat lecserelni valami ertelmesebbel.

    Elvi szinten nem hulyeseg amit akarnak, es azt se felejtsuk el, hogy az elozo hasonlo memoriakimelo otlete az Imaginationnek, a tiling (akkor meg desktopon, ez volt a Kyro, es egyebkent az is tulajdonkeppen ez az ujrarendezos otlet, csak mas kontextusban), volt az ami kesobb lehetove tette azt a mobil GPU robbanast ami vegbement azota, szoval valoszinuleg ok el tudjak donteni, ha valami megeri.

    Szoval az irany jo, aztan az, hogy ez most egy alkalmazhato kiraly cucc maris, vagy egyelore meg csak leadta nekik a "visionary leader", hogy jovo keddre csinaljatok egy raytracert, es ez lett belole, az megint mas kerdes, de legalabb valaki csinalt valamit.

    [ Szerkesztve ]

  • mzso

    veterán

    válasz Kristof93 #2 üzenetére

    Inkább játékkonzolba. Jöhetett volna az új nintendo GI-vel mint killer feature például.

Új hozzászólás Aktív témák