- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPad topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arthur3d
tag
A render csak reszben igaz. Van mar ugye tobb progiban is HardwareRender funkcio, amit altalaban arra szoktak hasznalni, hogy szinte reeltime megkapjak a kulonbozo dinamikai, mozgasanimacios, fenyeffektes (arnyekkal) stb. preview-kat. No es nem utolso sorban a texturazok akik gyorsan teledobjak a VGA memoriajat
...
-
siriq
őstag
Igen igen. Emlekszem meg en is anno mit szenvedtem a rendereles alatt. Mit nem adtam volna regen egy ilyen hardware-ert. Most mar mindegy mert nem foglalkozom 3d-vel.
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
arthur3d
tag
Mivel a Maya-ban van HardwareRendering ezert a CPU nem szamol csak a GPU. Hat ezeket a kartyakat pontosan a nagy polygon szamokhoz terveztek. A Wall-E cimu rajzfilmben csak maga a wall-e figura model, alap Maya file-ja 168 MB, ami nem kicsi .. hanem rohadt nagy.
A vegso finalrenderre pedig egyaltalan nem hasznaljak a videokartyakat, maximum 1-2 dologban, de az nagyon csekely. Van az nvidianak egy GPURender progija a Gelato, de az meg sem kozeliti pl. a MentalRay v. PixarRendeMan engineket......