Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #29 üzenetére

    Ha van egy nézőpontod, akkor abból számolsz egy geometriai vázat. Ha van egy másik nézőpontod, akkor abból számolsz egy másikat. Ezért jelent sebességfelezést a sztereó 3D, mert bár a szimuláció ugyanaz, de a kártya két képkockát számol lényegében a futószalag elejéről. A PS4 tud olyat, hogy a már kiszámolt geometriát egy másik nézőpontba továbbküldi, így a másik szem számára készülő képkockán a számítás a raszterizációs fázisig megspórolható. Ezek azok a dolgok, amelyek például megoldhatók lehetnének PC-n is, ha a Microsoft gondolna rájuk az API-k tervezésénél, bár az AMD-t ez már hidegen hagyja, majd adnak API-t a fejlesztőknek, amivel meg lehet oldani PC-n ezeket a trükköket.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák