Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
Csak aztán nehogy átessenek a ló túloldalára. Most, hogy az AMD a Ryzen 5-tel lehozta a középkategóriába a 4/8-as procikat, adott a fejlesztők kezébe egy olyan fegyvert, amit azok könnyedén önmaguk ellen fordíthatnak.
A probléma meg az volt, hogy hiába van piacon négymagos proci már 11 éve, és jött le a budget kategóriába 8 éve az Athlon II-k megjelenésével, még mindig nem általános dolog, hogy ezeket ki is használják a játékok. Persze ebben benne van az intel idióta üzletpolitikája is, de ez megintcsak arra is visszavezethető, hogy látták (és gondolom támogatták is), hogy a programozók még mai napig is úgy írják a programokat, mintha egy bazi erős processzormag lenne, és szinte semmi más. Nem igazán erőltették a Multithreaded rendering-et sem, pedig az sem ma született lehetőség. Konkrétan a Win7 és a DX11 megjelenésével vált lehetővé, azaz több, mint 7 éve. Hw és API oldalon már régóta adott minden ahhoz, hogy ne egy szálon fusson minden. Olyan népszerű játékok, mint a WoT is nagyon sokáig egy egész szálat használtak (mondjuk az a motor a mai napig egy katasztrófa). Blizzard játékai detto.
Most itt van a Ryzen, közepes árszinten 4/8 felépítésben, érdekes módon egyből előkerültek a semmiből a akár 20 szál felett is jól skálázódó motorok. Az ilyen szintű párhuzamosítás eddig hol volt? Most meg hirtelenjében ez lesz az alap? Tavaly megjelent játékok nagyrésze is nélkülözött bármiféle optimalizálást, ennek köszönhetően irreálisan elszaladtak a hw igények.
Egyébként ezt a 20 szál felé skálázódást eleve nem értem. Szajkózzák, hogy a PC, mint játékplatform halott, nem érdemes fejleszteni rá. Erre olyan motorokkal jönnek majd elő, amelyek a mostani konzolgeneráción még az eddidgieknél is sokkal komolyabb kompromisszumot igényelnek? Pedig állítólag a konzol a fő csapásirány.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Androidos tablet topic
- OLED TV topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- Macska topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest