Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Hunpriest #4 üzenetére

    Más elven működik. Pontosabban, részben más. A belső mozgásérzékelés hasonló, azonban a Move esetén ez is pontosabb, és önmagában tudja, amit a Wii kontrollere csak a Motion Plus kiegészítővel.

    Úgy tűnik, sokan nincsenek vele tisztában, hogy a PS3-as eredeti kontrollerei (Sixaxis is) többet tudott belső mozgásérzékelésben, mint a Motion Plus nélküli Wii kontroller, csak nem volt referenciapont, amit a Wii esetén a belső infra kamera, a Move-nál pedig ezek a világító gömbök + az EyeToy kamera "intéz", így nem volt elég precíz (tudniillik a mozgásérzékelők relatív mozgást, elfordulást érzékelnek), korlátozottabb volt a felhasználhatósága, ezért kevés játék használta ki.

    Szóval, valójában csak az említett referenciapont meghatározásában volt több eddig is a Wii... (Meg persze más volt az alakja a kontrollernek.)

    Itt van egyébként egy másik video, ahol elég jól felmérhető a pontosság és a gyak. 0 késleltetés.

    (#17) Kashim + (#18) danih: Igen, a Kinecben valóban több lehetőség van -- elméletben! Azonban a tökéletes megvalósításhoz jóval nagyobb számítási teljesítmény kellene... Így viszont pontatlan, vélhetően sokszor hibázós, és főleg: túl nagy késleltetésű lesz. Így a gyakorlati alkalmazhatósága jóval korlátozottabb. A marketinganyagokban persze jól lehet majd villogni vele, ami nyilván sok embert be fog házózni. És úgy tűnik, a MS-nak ez volt a lényeg...

    (#33) Peat: Hagyjuk az "átlagfelhasználókat"... Tudod, elég sokszor hallani, hogy a Wii nem elég pontos. Pedig számtalan játékban ez alapvető fontosságú.

    moli.hu: Már miért ne váltogathatná? Demózták is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák