- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Ahogy általában, úgy most sem konkrét márkára, típusra kerestem. Amit nekem fontos, hogy az autóimban legyen "tartalék", dinamikus menetteljesítményekkel bírjon, elegendö helyet biztosítson 2-4 embernek, megbízható legyen, és praktikusan használható a hétköznapokban.
Pluszban jött ezek mellé, hogy most automatát akartam/kellett vennem egy kiújuló gyerekkori sérülés miatt. Elsö gondolatok között végigmentem az Opeleken is elhiheted, közel 15 éve használom a márkát, mindig nagy megelégedéssel, és továbbra is tartom, hogy ár/érték arányban a piac egyik legjobbjai között van.Sajnos mind a Corsa, mind az Astra OPC kizárólag 3 ajtósként létezik, az pedig valamennyire megöli a praktikumot, ha mondjuk bövül a család, hasonlók. Az Insignia OPC pedig valóban egy dögösen kinézö családi autó, tetszik is nagyon, ültem is olyanban, és bár sokan szidják a bunkerszerü belsöt, alapvetöen nem éreztem magam vacakul benne.
Ami nálam végül kizárta az az, hogy a dinamikája elmarad attól, amit az ereje sejtet, köszönhetöen a szintén sokat szidott sárnehéz saját tömegnek (1800kg körül van), és automata változatban még rosszabb a kép.
Nyilván a hangja a V6 miatt pazar, de 325 lóeröhöz képest pl. a GTI 230 lóval minden tekintetben gyorsabb nála, míg a vegyes fogyija ennek 8,5 liter körül megáll, az OPC-knek meg 11-12 liter körül van, ami azért elég szignifikáns különbség.
Sokat bújtam az Insignia fórumot is, és - nyilván, bármely autónál összerakható ilyen lista, tudom - számos olyan típusbaja van, amivel nem szerettem volna bajlódni egy ilyen értékü autónál. A leömlö repedés csak apróság persze, de a gurunál nem egy OPC-t borítottak szét, mivel relatíve könnyü megfözni különösen a hátsó hengersort. És ez a "csomag" így már nem volt elég vonzó sajnos.
Azért a Bora és a 7es Golf némiképp más korszak terméke, így alaptalannak tartom az összehasonlítását. Elfogadom, hogy neked nem jött be a Bora minösége, de ahogy írtam is, nem az alapján veszek autót, hogy mennyire esik jól nyomkodni a müszerfalat, vagy milyen mélységig van anyaggal burkolva az ajtó. Én a Vectra egyébként sokat szidott belterével is tökéletesen elvoltam, ahhoz képest pedig pl a Golf beltere komoly minöségi elörelépést nyújt szerintem.
-
Szada85
aktív tag
Nincs is ezzel baj, egymástól eltérö vélemények találkoznak, Neked az a tapasztaladot a VAG családdal ami, nekem eddig Opeleken kívül nem volt más, így most mondhatni kísérleti jelleggel kipróbálok valami újat, aztán meglátjuk, mennyire válik be, mennyire fog tetszeni.
A gyári, papíros értékeket én is fenntartásokkal szoktam kezelni, így a GTI-re írt 6,2-6,5-ös vegyes átlagot én sem hiszem el, amit írtam 8,5 az a saját utolsó ~3000 km átlaga, tankolással is nagyjából kijött, tehát nem légböl kapott.
Néztem 1.6-os túrós Astrát is 200 lóval, de a GTI még így is jobb tömeg/Le aránnyal bír (Vectra 7,7/ Astra 7,1, Golf 6,7kg/Le), plusz a sperr miatt induláskor is van elönye.
De mégegyszer írom, semmi gond, neked nem jött be a dolog, én meg majd most kipróbálom. Hidd el, elég sok olyan vas van az autonörd listán, amit szívesen kipróbálnék, csak egyelöre nincs elég macisajt hozzá, így elsö körben maradt ez. -
Ehhez csak annyit fűznek hozzá hogy a cégnél minden féle márkával találkozom. Van Skoda , Ford , Volvo, Volkswagen stb....
És hihetetlen mennyi bajuk van.
Főleg a Fordokkal , többet vannak a szervízben mint a cégnél. Főleg motor problémáival.
De van egy darab Dacia Logan 1.5 DCI ami szerintem a leg őszintébb autó, lehet mondani róla sok mindent ,hogy igénytelen anyagok, kialakítás stb.
De ! Ezzel van a legkevesebb baj. Volt egy világítás kapcsoló cseréje és ennyi .
Használja boldog-boldogtalan az csak megy.Hát nem vicces ? :)
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
nagyúr
-
nagyúr