Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mancer7151

    tag

    válasz Ablakos #27090 üzenetére

    Ilyen sz*r az engine. Én modoltam elég durván, például a lodrange-k váltását feltoltam, a betöltődő forgalom távolságait milyen messze jelennek meg és tűnnek el (tükörben is és a tükör bizony gyilkol).
    Saját forgalom sűrűség, parkolt járgányok sűrűsége (levéve ki nézegeti), lodrangek, résztvevők aránya városban kisvárosban külterületen, vonatok. stb. Stabil 60 fps capen. Amibe nem nyúltam a térkép maga, milyen messziről tölt dombokat fákat füvet és ez lenne a lényeg.

    Levettem az ai megadott késéseit, gyorsabban reagál, kevesebbet várnak. Folyamatosabb az egész. Gyorsabban is mehetnek mint szabadna igaz nem sokkal :D . Sokat javult. A forgalom egyedeinek nagyobb motorerőt adtam nincs többél fél órát gyorsuló busz, nagyjából életszerű.

    Érdekesség. Bentvan jópár forgalom mod, autók kamionok, trélerek. Ha emelt szorzóval van a forgalom - általában 4 - nem röcög sosem, városokban esik az fps ez egyértelmű. Ha ez 2 akkor röcög (stutter).
    Rájöttem hogy tölt. Kevés forgalomnál van ideje töltögetni alig van mit megjeleniteni/kezelni. Soknál majdnem minden töltve van csak kezelni kell azért kevseebb erőforrás. El kell találni adott forgalomnál/modnál a szorzót.

    Kass brutal trafficnél 2-3 értéket átirsz sokat változik. Túl sok benne az autók aránya és nem hagy időt spawnok között pl. hazavágja az irányjelzést is, elmarad a jelzés vagy későn indul és nem villog rendesen.

Új hozzászólás Aktív témák