Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz Tyrel #6 üzenetére

    Ha ezek után nekem valaki azt meri mondani hogy a Radeon driver szar én felnégyelem

    Hajrá, ha csak a legújabb fejleményeket figyelem, elég ha beleolvasol ebbe a topicba, máris lesz munkád, és ha kicsit tovább nézelődsz, igen hamar élezheted újra a felnégyelő bárdot, mert el fog tompulni... ;]
    Adja magát a kérdés: ha 15 évig olyan f*sza volt a Radeon (cca. 1.5-2 évig volt 9700 Pro-m, azzal annyi sz*pás volt, hogy azóta sem gyűlt össze annyi a zöld oldalon, hogy ellentételezze, még úgy sem, hogy mostanság tényleg vannak kifogásolható drivereik), miért kellett váltanod a tutiról? :U

    Egyébként meg ilyenkor nehéz eldönteni, hogy az MS vagy az nV a nagyobb f*sz, bár kétségtelen, hogy ha valami problémamentesen működik A gyártó termékével, B gyártóéval pedig nem, akkor user oldalról én is pont lesz*rom, hogy ki a ludas, és B-t fogom ekézni.

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Tyrel #6 üzenetére

    Többet csinál ez annál, de ezek a "kerülőutak" nem feltétlenül működnek azonnal. Ez a nagy hátrányuk is, hogy nagyon sok idő kell, amíg problémamentesen teszik majd a dolgukat.

    Az AMD-t itt felejtsük el. Őket anno eléggé megszopatta a Microsoft a Wireless Display-jel, és azóta minden opciós technikára eleve saját rendszert csinálnak, ami megkerüli a Microsoft moduljait. Így tesznek a variálható frissítésnél, azért nem igazán érintettek attól, hogy a Microsoft miket változtat az OS frissítésekben. Ugyanezért nem küzdenek a lilás HDR-től, illetve a HDR-es módban történő esetleges sebességcsökkenéstől, mert HDR-re is saját pipeline-t használnak egy Photon nevű SDK-val, így nem a Microsoft futószalagját túráztatják. Az NVIDIA viszont nagyban a Microsoft rendszereire támaszkodik, mert arányaiban sokkal olcsóbb azokra támogatást írni, mint nulláról felépíteni egy alternatívát. És ezek a rendszerek is fejleszthetők/javíthatók.

    Végeredményben ez egy pénzkérdés. Mennyit invesztálsz abba, hogy ilyen-olyan új technológia problémamentesen működjön. És a látszat persze nem a Microsoft mellett van, de ha levetíted több évre a driver fejlesztési költségeit, akkor semmiképpen sem az AMD megoldása a nyerő, mert idővel a Microsoft megoldásai is fejlődnek. Maximum az első pár évben van abból előny, hogy a Microsoft szoftveres hibáitól mentesülnek.

    Ugyanakkor látod az NV is próbál megoldást találni az egyes problémákra. A G-Sync-re mindenképpen, mert az viszonylag jól kezelhető, csak időigényes egy tényleg jól működő implementáció kidolgozása. A HDR-t cseszhetik, ott nem kellett volna leállítani a saját SDK-jukat a Microsoft futószalagjáért. Visszahozni viszont már nem lehet, mert mire lesz belőle valami, addig a Microsoft is kijavítja a sajátját.

    (#4) Cobra652: A probléma elsődlegesen az, hogy a Microsoft a DWM-ben már nem definiálja az exkluzív fullscreent. Tehát ha egy játék nem tartalmaz közvetlen támogatást a DirectFlipre (ami újabban azért előfordul), akkor ez a rendszeren belül, technikai értelemben akkor is ablakban fut, ha rákerül a teljes képernyőre a tartalom. Ilyenkor mindegy, hogy a G-Sync működik exkluzív fullscreen módban, mert nem tudod kiválasztani ezt a módot.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák