- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Androidos fejegységek
- Bluetooth hangszórók
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: jönnek a HYTE THICC Q60 utódai
ph A cégnél megkedvelhették a vízhűtéseket, mert egy 360 mm-es és egy olcsóbb 240 mm-es verziót is piacra dobnak.
-
Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
it Jövő héten lesznek a meghallgatások, de az EU szerint az autóipari indítóakkumulátorok gyártói kartelleztek, ezért kerülnek többe ezek az alkatrészek.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kouta
csendes tag
Eltört a hátlapom (zsebemben volt és semmi különlegeset nem csináltam). Mi tegyek?
-
Kouta
csendes tag
Holnap megyek a Cordonba. (Szurkoljatok )
-
Kouta
csendes tag
Hát a szerkezet beadva szervizbe, meglátjuk mi lesz.
USB gumi elenged, néha nincs hang, ha megnyomom visszajön, ja és elrepedt a háta hajszál.
Várom a hívást , remélem boldogság lesz. -
Kouta
csendes tag
No, bevittem a Cordonba a telómat mert a cikk alapján garanciás törés található a hátlapon.
http://www.telefonguru.hu/hir/Garanciaban_cserelik_a_torott_Sony_kijelzoket_2013-11-11Mechanikai sérülésre hivatkozva elutasították a garanciális javítást.
-
Kouta
csendes tag
Valaki tud olyan fém keretet ami a hátlapot is védi? Sajnan nem javították a telóm és szeretném azért védeni ha lehet.
-
Kouta
csendes tag
Csak hogy tudjátok. SOHA TÖBBET SONY TELEFONT NEM VESZEK!
Az ember azt hinné hogy minőségi darabot vesz eközben lóf*sz, ugyanolyan szerviz szolgáltatással.
Hibák amik felléptek a telefonomon:
Repedt hátlap
USB fedél leválás
Hátlap leválás
Kamerában kis fekete pötty.
Néha elmegy a kép ... kíváncsi vagyok mikor fog eltűnni is.....
Na már most Cordonba bevittem, ahonnan a hátlap törés miatt elutasították a garanciát. Írtam a Sonynak akik azt mondták hogy rendesen be lett vizsgálva, és nem garis. Pénzes javítás 117.000 Ft. Mondom meennnyiii?
Aki ilyet akar venni jól gondolja át...
Én márkahű akartam maradni lévén Sony TV, Sony PS3, Vita mindenki együtt örül és boldog de ezek után csak abból veszek Sony amiből nincs más. Szerencsére telefonból legalább van Samsung, LG és társai.
-
Kouta
csendes tag
Kis együttérzést emberek. Különben nektek is törjön ketté a hátlapotok!
-
-
Kouta
csendes tag
Tisztelt ...!
Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Sony Xperia Ügyfélszolgálattal.
Az ügyfélszolgálatunkhoz intézett kérdésével kapcsolatban szeretnénk tájékoztatni, hogy esetét kivizsgáltuk, és az alábbi döntés született a Sony Mobile részéről.
A készülék alapos vizsgálata során bebizonyosodott, hogy Xperia™ Z (IMEI ....) telefonja eleget tesz az előírt szabványoknak, ezért partnerünk nem tudta azt garanciális feltételek között javítani.
A Sony Xperia™ Z készülékén olyan jellegű meghibásodás található, mely nem javítható garanciális keretek között. Amennyiben úgy dönt, hogy Sony Xperia™ Z készülékét hivatalos szervizünkbe kívánja javíttatni, kérjük vegye figyelembe, hogy a szervizelés során felmerülő költségek Önt terhelik.
Szervizünk elérhetősége: Cordon Electronics Hungary, 1045 Budapest, Széchenyi tér 9. A szervizbe hétköznap 9 és 16 óra között előzetes bejelentkezés nélkül is leadhatja készülékét. Tel.: +3612720708, e-mail: ugyfelszolgalat@cordongroup.hu.
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a telefonon tárolt személyes adatok elvesztésének elkerülése érdekében, készítsen biztonsági másolatot mielőtt készülékét leadja szervizünkbe.
A Korlátozott jótállási feltételeinknek megfelelően a jótállás nem vonatkozik a termék szokásos használatából és a kopásából eredő meghibásodásokra, illetve a szakszerűtlen használatból –beleértve többek között a termék nem szokásos módon történő használatát, és a Sony termékekre vonatkozó használati és karbantartási utasítások figyelmen kívül hagyását – eredő hibákat. Ezenkívül nem érvényes a jótállás balesetből, szoftver- vagy hardvermódosításból, vis majorból, valamint folyadékok miatti károsodásból eredő meghibásodások esetén.
Garanciális feltételeinkről bővebben az alábbi linken olvashat: http://www-support-downloads.sonymobile.com/common/warranty_phones_HU_24.pdf
Szeretnénk tájékoztatni, hogy ügyfélszolgálatunk továbbra is készséggel áll az Ön rendelkezésére, a Sony Xperia™ készülékével kapcsolatos kérdések megválaszolásában, a jövőben is forduljon hozzánk bizalommal.
Amennyiben bármilyen további információra lenne szüksége, kérjük a +36 1 880 47 47 telefonszámon keressen fel minket. További információért termékeinkről és terméktámogatással kapcsolatban kérjük, látogassa meg a www.sonymobile.com weboldalt.
Kérjük, vegye figyelembe, ha 7 napon belül nem válaszol erre az email-re ügye automatikusan le lesz zárva. A további kommunikáció nem fogja elérni az ügyfélszolgálatunkat és kérdésével újra fel kell vennie velünk a kapcsolatot.
Üdvözlettel,
P.B.
Sony Xperia Ügyfélszolgálat -
Kouta
csendes tag
Feltettem a 4.4-et, és szaggatott. Használtam a fejlesztői beállítást jó lett.
Azért gyalultam a telót, inkább mégis, ne legyen semmi fennakadás. És GPU beállítás nélkül is hasít. (Egyelőre ).
A mondanivaló lényege, szűz indításkor lehet nem is kell GPU-zni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs