Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
+ b.:
"12c/48t nem lenne rossz egy konzolban, ugyanis a konzolra ma még optimalizálnak, a nagyobb problémát az ár jelenti, mert abban ígysem, úgysem lesz jobb."
Mire lenne jó? A "9" (8+1) magos Cell-re (ami nem az X360-ban, hanem a PS3-ban volt) is vért szenvedtek az programozással, kevesen tudták kihasználni, optimalizálni, szidták, mint a bokrot.
Mire kell 48 processzor-szál a GPGPU korában, valamint a 4k és VR hajnalán, amikor durván GPU-limites minden? Ha már a PS3 előkerült, annak is az volt az Achilles-sarka, hogy ugyan volt benne egy fejlett CPU (Cell), de a GPU az nV 7800 közeli rokona volt, ami már megjelenéskor sem volt friss, ezért próbáltak a sok kihasználatlanul álló CPU-magra áttolni ezt-azt, több-kevesebb, de inkább kevesebb sikerrel.
Ismétlem, konzolba, főleg most, nem rengeteg gyenge proci-szál kell, hanem erős GPU.
Ld. az érkező PS4k-n sem a harmatgyenge procikon változtattak, hanem a GPU-t erősítették tovább. Nem lepődnék meg, ha a CPU továbbra is kevésbé lenne kihasználva a PS4k-n, mint a GPU."Amúgy jól emlékszel az XBOX 360-ban 3magos IBM cell van, meg valamilyen ati(AMD) Radeon."
3-magos IBM POWER proci volt (már nem emlékszem pontosan, melyik variáns), egy ATi Xenos (HD2900 elődje-féltestvére) társaságában; a 8+1-magos IBM Cell a PS3-ban volt, mellette egy Nv4x (7800 testvére).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Egy konzolba ilyen sokszálas CPU-t pakolni nagy butaság. Ezek az processzorok szerverbe valók, ahol egyszerre szó szerint több tízezer meg millió szál (meg processz) fut, simán skálázódik, jól jön a sok mag. Viszont konzolnál meg kéne írni minden játékszoftvert, hogy skálázódjon sok CPU szálra, ami csak púp lenne a programozók hátán. Minek vesződjenek ezzel? Egyébként is, konzolnál a GPU a szűk keresztmetszet.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ Intel Core i5 11400F / i9 11900KF / i9 11900K tálcás processzorok 27% áfás számlával
- i3 8100/ ingyen automata
- ! Intel 13700KF + ASUS TUF Gaming Z790 Plus D4 + Kingston FURY DDR4 3600MHz CL18 !
- Beszámítás! Intel Core i9-11900 Processzor - Garancia & Számla - Utolsó Darabok
- Intel I7 8700K processzor