Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • minek?:S

    őstag

    Srácok, valaki tapasztalt már hasonlót?

    Adott egy makulátlan S7 Edge, tokos, fóliás. Tavaly kb ilyenkor lett vásárolva T-nél hivatalosan, Nem nagyon volt vízben használva, ám haver kiakarta próbálni, hogy tud-e képet csinálni víz alatt, nem ért a telefon vízhez 10 percet sem, miután kivette, nem égett az egyik gomb LED-je, illetve a hangszóró is recsegett. Gondolta majd ha kiszárad jobb lesz.. a hangszóró megjavult, a gomb nem. Intézkedett, úgy volt, hogy jön a futár egyik nap, amikor is nem jött, csak másnap, de addig meg használnia kellett a telefonját, kb 15-20%-on érkezhetett be a szervizbe, ahol is a "szakvélemény" szerint használhatatlan volt, ezért csak szétszedték, több helyen is korrodálódást találtak, és szerintük nem megfelelően volt használva(se törés, se karc, fóliás, tokos telefon), ezért a garanciát nem lehet érvényesíteni, csak pénzért tudnának javítani, kérhet árajánlatot, amit, ha nem fogad el, 5000 Ft-ot kell fizetnie. Írt még egyszer nekik, ugyanez jött ki, Samsungon keresztül is próbált intézkedni, de csak nem csinálták meg neki, ők is csak elnézést kértek és ennyi, nagy-nehezen visszakapta és -érdekes módon- /leszámítva a kiégett LED-et/ tökéletesen működik a telefon. Ezzel így lehet valamit még tenni?

    Üdv.:M.

Új hozzászólás Aktív témák