- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pcnet
addikt
Gondoltam megnezem Neked PPI kalkulátorral a két telefon kijelzőjét, de látom Mobilaréna teszek végén a specifikációkban ott is van.
S6: 577 PPI
S10e: 438 PPIA kalkulátor egyébként majdnem ugyan ezeket az értékeket hozta. Pár PPI volt csupán az eltérés. E szerint S10e kijelzője gyengébb.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Írják is, hogy 12 hónap gyártói garancia. Tehát EU-ból szerzik valahonnan. Nem hivatalos magyarországi partner. Ezért csak 1 év a gar 2 helyett. 1 évig viheted itthon is Samsung szervizbe. Az már más kérdés, hogy Samsungos garanciajegyet adnak e, meg ugye számlát. Mert anélkül elhajt a szerviz. Szumma: nem érdemes tőlük venni, ha fontos a gyártói garancia.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
-
pcnet
addikt
válasz radio100jozs #646 üzenetére
AQUA-val csak óvatosan! S9 topicban olvastam, hogy nem magyar régiósat adtak, a tag vissza is vitte emiatt és elállt a vásárlástól.
Szerk: Bocs, nem frissítettem. Látom ollie már megelőzött.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Srácok! Nagyon egyszerű! Samsung oldalán van boltkereső, hivatalos partnerekkel. Ha tőlük veszitek a telefont, lesz 2 év hivatalos gyártói garanciátok. Ha máshol, akkor jó esetben egy, rossz esetben semmi. Ennyire egyszerű.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Én szerettem S7en. Sokat használtam.
Sokat volt magas a pulzusom, házidoki elküldött kardiologiára, de nem találtak semmit. Aztán pár év múlva kiderült, hogy orrpolipom van, sokat zihálok, ezért volt magas a pulzusom. Műtét után vissza állt normál tartományba a pulzusom.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Ha szolgáltatónál veszed, hiába független, szolgáltatói rom lesz rajt. Általában később kapják kicsivel a frissítést, mint a függetlenek (max 1-2 hét difi). De volt már példa arra is, hogy Telekomosra előbb jött meg egy frissítés mint a függetlenre. Szolgáltatónak tesztelnie kell a saját hálózatán a romot, mielőtt kiadja. Leginkább főverzió váltáskor jelent ez plusz időt, sima biztonsági frissítéseknél ritkán. Media Marktban független magyar rommal kapod.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Szia!
20% van még az akksidban, az még több mint 1 óra kijelző idő. Ha Spotify-t is hozzávesszük, ugye merítette az akksit, de kijelző időhöz nem adott hozzá. Ami nekem gyanús, hogy Messenger majd 6 óra használatot ír, alig 2.5 óra kikelző időhöz. Gyanús, hogy ott valami beragadt. Ha AOD fogyasztását megint csak kijelző időbe forgatjuk, az megint kb +30 perc. Persze, értem én, hogy szereted, nem mondom, hogy kapcsold ki, csak vadászom össze azt az akku kapacitást ami másra ment el. Én inkább a térerőre gyanakodnék, mindkét kártyán elég gyenge. A folyamatos hálózat keresés, torony váltogatás is sok energiát felemészt. Az sem mindegy, hogy ez a kijelző idő mobilneten vagy wifin jött össze, valamint szabadban, vagy lakásban, a kikelző fényerő miatt. Ha még nincs 2 hetes a telefonod, akkor szerintem adj még neki időt, tanulja a felhasználási szokásaidat, idővel be fog állni.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz adalbert1 #1430 üzenetére
Anno Edigitaltól vettem Zuk Z1-et. Itthon vettem észre, hogy kihagyták a garancia papírt. Írtam Nekik emailt, hogy a legközelebbi Edigital üzlet tőlem 110 km-re van, nem tudok személyesen bemenni. Pár napon belül küldték postán a Lenovos garancia lapot és emailben elnézést kértek a figyelmetlenségük miatt. Teljesen korreltek voltak. Remélem Neked is pozitív tapasztalatod lesz velük.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Nem értelek. Ki beszélt Sony új kompaktjáról?
"kezdettől fogva vásárlás után kb 1 héttel, valószínűleg a kamera egyik alkatrésze kezdett mozogni, és a telefont rázogatva mintha egy apró kavicska mozogna benne, minden egyes rezgésnél úgy érzed, mintha valami szúnyog csengőhang lenne beállítva, parádés"
Erre reagáltam, hogy normális dolog, ha nem tudnának mozogni a lencsék, nem lenne autofókusz. Ha fixek lennének a lencsék (nem zörögnének) nem lenne autofókusz, mert a kamera nem tudná mozgatni a lencséket. Nem értem mi parádés ezen?!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz #95763968 #2074 üzenetére
Szerintem kérdezz rá a Melyik okostelefont vegyem topicban. Ott nem "elfogultak" a szakik és kisujjukban van a téma.
Bocs, nem leszólni akartam a topiclakókat, csak ugye ha itt teszi fel a kérdést, akkor S10e-t ajánlják, ha P30 topicban akkor meg azt. Természetes, hogy mindenki azt a márkát ajánlja ami neki van, mert az vált be neki. SZERINTEM.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz trialboj #2325 üzenetére
Smart lockot probáltam régebben, itthon ne zárjon le a telefon, de a bankom appja panaszkodott, hogy nem biztonságos a készülékék, ki is léptetett. Azóta nem próbáltam.
Kamera hangot elvileg nem lehet kikapcsolni, úgy hallottam, EU-ban tiltják, lehet azért nincs is kapcsolója. Nem készíthetsz lesifotót. Mondjuk ez akkora hülyeség, ha valakit 5m-ről fényképezek, úgysem fogja hallani. Úgy tudod megoldani, hogy a rendszer hangerőt nullára húzod. Nekem is nullán van, mert A3-on Telekomos rom van és a telefon bekapcsolásakor idegesített a T szignál.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz ricsike_p20 #2812 üzenetére
Európában csak exynosszal jelent meg. Amerikában pedig csak Snapdragonnal.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz Pocok256 #2828 üzenetére
"Teljesen szellemileg fogyatékosok dolgoznka a paypalnal"
+1 Nekem is veszett el PayPal fiókom. Elkezdett 3 eurókat levonogatni havonta egy cég akinek nem adtam engedélyt. (G2A-n állítólag bepipáltam valamit amit tuti nem.) Írtam supportnak, hogy mi a helyzet, erre letiltották a fiókomat, igazoljam magam. Feltettek 2 db biztonsági kérdést, plusz kértek egy személyazonosságot igazoló okmányt. Azt hittem a 3ból 1 kell. Nem akartam személyit vagy jogsit megadni, de végül jogsimat lefényképeztem és feltöltöttem remélve, hogy nem élnek vissza vele. Erre jött a válasz, hogy a jogsim alapján nem tudják a személyazonosságomat igazolni, mert nem hivatalos okmány. Regisztráltam új fiókot, hozzá akartam adni a bankkártyámat, de előbb le kellene választanom a régi fiókról. Csak ugye a régibe meg nem tudok belépni amíg nem igazolom magam. De nem tudom igazolni magam, mert nem fogadják el hivatalos okmánynak a jogsimat. Meguntam a levelezést velük, azóta nincs PayPalom.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Akksira csak egy év gar van. Tartozékként kezelik, hiába beépített. 10en pár ezer ft a csere Samsung szervizben.
Szerk: Vízállóság megmarad, nyomáspróbázzák összeszerelés után, de S9 topicban volt már akinek beázott, így ha bontva lett a készülék, én már nem vinném vízbe. (Igaz amúgy sem, csak megnyugtat a tudat, hogy esőben se kell féltenem.)
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz Robigépész #2868 üzenetére
Szia!
VoLTE esetleg aktív? Olvastam pár helyen, hogy bezavart.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz torma1981 #3660 üzenetére
Nekem Galaxy Tab A2019 van, XEH, Telekomtól vásárolt, 1 évvel árták a weblapjukon és a gar jegyen is 1 év van. Galaxy A3 2017 van még tőlük, TMH, 2 évvel árulták és a gar jegyen is 2 év volt. Ne legyen rá szükség, de remélem az első év után tényleg vihetem Samsung szervizbe a tabletet.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz mrThomi #5344 üzenetére
Én anno Egyesült Arab Emirségekbe szánt S7-et kaptam Marcaliban egy GSM boltban. Azt hittem ha külföldről származik, 1 év garanciám van. Hát nem. Szépen megvettem én kis naív 140 ezerért mikor Euronicsban 200ért volt. És örültem, hogy milyen jó üzletet csináltam. Aztán S7 topicban közölték velem, hogy ne örüljek nagyon, mert 0 azaz nulla nap garanciám van, mivel EU-n kívűlről származik. Na, akkor kezdődött a para, hogy jajj, csak baja ne essen. Azóta mindent csakis hivatalos forrásból. Ahogy felettem is írták, ha a dobozon nincs a matrica, hogy csak európai simmel, akkor el át se vedd. Vagy ha online vetted, állj el a vásárlástól.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz trialboj #5661 üzenetére
Nem csak Nálad van így. Nálam OnePlus 6on is. Olyan kontaktokat tesz ki az első sorba, akivel egy sms-t váltottam, vagy egyszer rámírt Telegramon. Marha idegesítő! Akinek meg napi szinten küldök valamit, azt ki se teszi. Vadásznom kell Messengert, majd kikeresnem az adott személyt. Vicc! Még csak nem OneUI bug, mert OxygenOS-en is ugyan ez van.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz DanielLong #6288 üzenetére
iPhone SE 2020 esetleg? Dual SIM (eSIM+fizikai nano) és van touch ID, kompakt is. Igaz nem jön be mindenkinek a vastag felső és alsó káva.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz #04441088 #6528 üzenetére
Szerintem itt csak support tud segíteni. Esetleg megpróbálnék egy fr-t recoveryből, igaz FRP lockos lesz a telefon, de Google bejelentkezés után hátha tudsz már beállítások menüből nyomni egy visszaállítást, akkor már nem lesz FRP lock. Azt nem tudom, hogy főoldalig eljutsz e Samsung fiók nélkül.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz trebrona #6862 üzenetére
Februárban vettem egy SE 2020-at. Nem jött be. 160 ezerért vettem+clearpex előre hátra, plusz töltőfej. 180ban állt meg. 2 hét múlva feldobtam Hardverapróra. 120-130as ajánlatokkal kerestek meg. Inkább együttélek a kompromisszumokkal és megtartottam az SE-t, mint 2 hét alatt bukjak 60e ft-ot.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz Oldman2 #7217 üzenetére
Én használok, igaz iPhone SE 2020-on. Február óta van rajta, a kisebb karcok kisimulnak, valamennyire "öngyógyító". Viszont alkoholos tisztításnál vigyázni kell az alkohol mennyiségével mert nekem alá ment és sikerült felszednem a fóliát. Szerintem megéri az árát ha már annyit kibír mint két hagyományos fólia.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz Oldman2 #7220 üzenetére
Teljesen beburkolni nem lehet. Az előlapon tokbarát-, a hátlapon krokodil bőr mintás fólia van. Ha hátlapra is lehetett volna olyat tenni mint az előlapra (átlátszót) akkor oda is azt rakattam volna. A texturázottat szokni kellett. Viszont mivel kifutó termék volt, egy ezresért oda adták. Annyit megért. Az előlapi pedig 7e ft volt. 20-25 perc volt a két fólia felrakása.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
Meglehet próbálni esetleg a rendszerhangok némítását.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz zolikaDB #8739 üzenetére
Mióta dzsunka márka a Xiaomi??? Nekem február óta Poco F3 van, szét kínzom, játszok, telefonálok, Facebook, Messenger és este 40%on rakom töltőre. Most van úton egy Poco F5, de csak azért cserélem, mert elcsábúltam, nekem kell a naprakész rendszer, plusz páromnak amúgy is kell egy új mobil a Galaxy J3 2017-e helyett, mert android 5ön már nem mennek appok, plusz gatya az akksija. Sokszor 50%os töltöttségnél kikapcsol és ilyenkor ugrik az ébresztés is. Poco F3 páromnak a Galaxy után űrtechnika lesz.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!