Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #111 üzenetére

    Az RT mag nem tartalmaz hagyományos értelemben vett ALU-t. Az egy bedrótozott hardver egy probléma kezelésére. Olyasmi a helyzet, mint a tesszelátorral. Hiába volt ilyen egység a HD 4000 sorozatban, a DirectX 11-es megvalósítást nem tudta kezelni. Ha a Microsoft beépít egy új gyorsítóstruktúrát, akkor ahhoz új RT mag kell. Lényegében ez a fixfunkciós egységek átka. Nem programozhatók.

    Kevered a dolgokat. A VXGI egy implementáció az SVOGI-ra. Emellett még van egy rakás másik implementáció, SVOTI, CSVOGI, nemtudomfelsorolnfejből...
    A VXGI nem a DXR-hez készült. Nem is tudja támogatni, mert a DXR API nem fogad el mást csak háromszöget bemenetként. Itt az a pont, amit magyarázok, hogy ha a Microsoft mondjuk elfogadja a voxelt is, akkor új ASIC-ek kellenek a voxelre vonatkozó feladatok gyorsítására. A mostani hardverek ezeket nem támogatnák. Az RT mag nem programozható, kap bemenetet és köp kimenetet, ennyi is a célja. Lehet, hogy a Microsoft később kiad egy új DXR verziót, amiben már gondolnak a voxelre is, de vigyázni kell a fixfunkció hardverre vonatkozó támogatással, mert könnyen papírnehezéket tudnak csinálni a mostani kártyákból.

    A VXGI-nak egyébként nincs értelme, ha DXR-ben csinálsz GI-t. Vagy az egyiket, vagy a másikat használod, mert ugyanarra valók.

    (#115) b. : Azt hoztad fel, hogy az RT magot használja, de az nem elérhető a DXR-en kívül. Nem tudod megcímezni máshogy a DirectX 12-ben. Tehát ha az RT magot használja, akkor muszáj kapcsolódnia a DXR-hez.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák