- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dell notebook topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Igen, ez egy népszerű gondolatsor, sokan hangoztatják, és a második fele izoláltan igaz is. Az első fele (az "átlag" játékélmény szempontjából az égvilágon semmire nem jó) viszont egy ebből levont rendkívül sommás következtetés, és jellemzően téves is. Miért? Mert azt a fajta oszcilláció, amiről írsz, a játékkészítők a lehető legtöbb eszközzel igyekeznek elkerülni, és egy jeleneten belül kb. kétféle esetben fordul elő:
1. Valamilyen erőforrás (leggyakrabban VRAM) kifogyófélben van, és be-befullad a végrehajtás
2. Túl sok tényező van, ami a játékmotor hatáskörén kívül van - ez pl. egy 64 fős multi játéknál jellemző, single-ben nem. Ez az egyik oka amúgy, hogy multihoz teljesen más mérési módszer kell.
3. A harmadik eset pedig az, amikor több jelenet van a mérésben, tehát az ingadozás a jelenetek között van, nem jeleneten belül.Az első kettő ebben a tesztben nem játszik, a harmadik pedig úgy érhető tetten, hogy az átlagos FPS-t is csökkenti (amúgy az első kettő is). Miután ebben a tesztben van négy méréssor eltérő platform-konfigurációval, az rögtön látszik, hogy ilyen jelenetek közötti eltérés CPU-igényben csak akkor jöhet szóba, ha a négy méréssor nem egyforma. Ez pedig azt mutatja, hogy valahol limitál a CPU / system RAM - és minden ilyen esetnél ezt is írtam le. Szóval akkor mi a gond az átlag FPS-sel?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Dilikutya
félisten
Nem sűrűn találkozok olyan játékkal, ami 80-90 fps-ről beesik 20-25-re. Ugyanazon játékban eltérő terepek, pályák között lehet eltérés, de ilyen játék közbeni hirtelen fps esést nem nagyon láttam még. Talán a GTA4-ben fordul elő hasonló, de egyrészt az hatalmas pálya, változó, hogy mikor mennyi autó, NPC van, még a távoli táj is, meg még szarul is optimalizált. Egyébként nem jellemző se 80-as átlag, se 80-as maximumok mellett az ilyen esés. Fölösleges mindig lovagolni az ilyen eséseken, amik a gyakorlatban alig léteznek. A single játékélményt nem befolyásolja. De tényleg fölösleges ráparázás még 60-as átlagnál is, nekem anno az RX550 olyan szépen beakadt a Call of Duty WWII-ban 50-60 fps közé a Fraps kijelzője szerint, robbanásoknál sem esett le jelentősen.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Netfone
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Revolut
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen