Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lenox

    veterán

    válasz Abu85 #90 üzenetére

    A peak FLOPS az egy olyan érték, amit eléggé nehéz reprodukálni.

    Persze, hogy nehez, egy architektura hatekonysaganak benchmarkja pont ezert lehet az, hogy mennyire tudja ellatni adattal a shadereket. Persze nem tokeletes meroszam ez sem, mivel az egy tervezesi kerdes, hogy mennyi shader kerul egy mp-be vagy cu-ba, attol nyilvan nem lesz abszolut ertelemben jobb vagy rosszabb valami, ha ebbol tobb vagy kevesebb van benne, csak kulonbozo feladatokban mashol lesz a bottleneck. Arra viszont jo lehet, hogy le lehessen merni egy aktualis feladaton, hogy arra mennyire hatekony. Mindenesetre a gcn hatekonysaganal meg mindig ott tartunk, hogy a levegoben log, a nagyobb fps nem jelent nagyobb hatekonysagot, csak nagyobb teljesitmenyt. Ha az nv-t egy pillanatra kihagyom, es a caymanhoz hasonlitom a tahitit (6970 vs 7970), akkor peak flopsban es mem bandwidth-ben is kb. masfelszeres a 7970, szoval akkor mondanam hatekonyabbnak egy feladatra, ha tobb, mint 50%-kal gyorsabb. Es akkor nem arrol beszelunk, hogy nagysagrendekkel hatekonyabb, hanem eppen hogy. Ez igy van dx11 jatekokban? Nekem nem jott le...

Új hozzászólás Aktív témák