Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peak

    addikt

    válasz wwenigma #48 üzenetére

    Értem. Tehát lecsupaszítva az a gondod, hogy mindenképp cserélni kell a cuccot, bármit is vásárolt bárki, akár alaplapot, akár notebookot?

    Én ezt akár hogy nézem, bármilyen más IT eszközzel előfordulhat.
    Nem világos, hogy miért tulajdonítunk neki ilyen mérhetetlen nagy jelentőséget.
    Azért mert Intel, mert szalagcím lett belőle a világon?

    ...

    Az NFH-ról annyit, hogy ugyan nem tökösek, mert a fele egy kiló krumplit nem képes megpucolni normálisan, de olyan massziv bürokrácia van mögöttük, hogy jópár álmatlan éjszakát képesek okozni, mikor azt mondják, hogy bizonyítsd be az igazad, visszamenőleg egy év levelezését kategorizáld és nyomtasd, hozz bizonyítékot az igazad alátámasztására. (ismét mondom, tapasztalat)

    Na már most ez az eset nekik vörösposztó, mint a BKV-ellenőrnek a kisdiák, akinek lejárt a bérlete. Kapva kapnak majd az alkalmon minden végfelhasználói bejelentésen, hogy megszorongassák a kiskerek és nagykerek és céget tökeit.

    Szvsz egyik kereskedelmi egység sem fogja rizikózni a saját hirnevét azzal, hogy egy amúgy teljesen triviális világszinten ismert problémával kapcsolatos garanciális követelést elutasítson. Bődületes öngól lenne.

    Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

Új hozzászólás Aktív témák