- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
PlayStation 5-re is megjelenik a Slime Rancher 2
gp A játék korai kiadása eddig csak PC-re és Xbox Series X/S-re volt elérhető.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz #21795072 #10 üzenetére
Ott besírtam kb ugyanugy mint az intel amikor bejelentették ezt AMD-től.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az elmúlt egy évben az AAA játékokban található futószalagok majdnem fele compute. Azért erre már durva azt mondani, hogy nem érett be. Gyakorlatilag ma már olyan helyre is compute shadert használnak, ahova nem is feltétlenül ajánlott, de az aszinkron compute miatt például megéri, mert többet nyersz az aszinkron feldolgozással, mint amennyit vesztesz magán a shaderen.
(#20) opr:
- az FX-nek relatíve sok magja van, és egyre több a sok magot használó alkalmazás.
- az APU-k leginkább azért működnek konzolban, mert ott fix a hardver, így ki tudod használni az előnyeit. PC-n nehezen tudod megmondani egy usernek, hogy vegyé má ehhez a programhoz egy APU-t.
- A DX12 és a Vulkan előnye az AMD-nek nem igazán hardveres, hanem egyszerűen sokkal jobb a driverük, ami abból ered, hogy ők 2014 elején adták ki az első stabil implementációjukat egy explicit API-ra, míg az NVIDIA és az Intel ugyanezt 2016 közepén teljesítette. Azért az két és fél év előny, amit bármennyire is dolgoznak ezt nem lehet csak úgy csettintésre behozni. De nem a hardver az oka ennek, mert ha megnézed a játékokat, akkor teszem azt az AMD-nek helyből működött a World War Z, míg az NV-nek három hónap múlva, viszont most már működik az újabb driverekkel, pedig a hardver nem változott.Igazából a legtöbb GPU-ban csak olyan képességeket nem használnak a fejlesztők, amelyek például a legmagasabb feature level szinthez vannak kötve, de ezen kívül mindenhez hozzányúlnak. Itt ugye eleve nem írnak binárist, tehát a fordító az IR-t driver verziótól függően kezelheti máshogy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
opr
veterán
De, mara mar beerett. Es amikor az elso ilyen hardware-ek megjelentek, akkor mi volt a helyzet? Merthogy En pont ezt irtam, hogy viszik elore a technologiat, csak nem mindig van elegge fokuszban a jelen.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Fecogame
veterán
Wow, szép teljesítmény! Vajon ezen számok hallatán a szerverekben lecserélik a meglévő Intel procikat?
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
rumkola
veterán
Az AMD célja hosszútávon a 15% -os szerverpiaci részesedés megszerzése.
A cikk a szokásos hangvételű.
A 80 világrekord részletezését is kérném linkelni. -
koko52
veterán
A cél nem a jelen, mint amit a grafikon mutat. Vagy bejön vagy nem.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU-k dizájnban már a unified shader óta eléggé a compute-ra vannak kihegyezve. Attól, hogy még nem volt bennük ez a hardverállapot, a felépítésük egyáltalán nem volt széttagolt. Emiatt is jött a compute shader nagyjából tíz éve, mert számos előnyt kínál, amellett, hogy a GPU-k dizájnjain nem igazán kell módosítani. Tehát a hardver tekintetében úgy 2006 végétől számítva minden GPU compute-ra optimalizált.
(#25) sb: Nagyjából 2006 vége az az időpont, amikor a hagyományos széttagold dizájnok helyett jött az általános. Ekkortól tekinthetők a GPU-k compute optimalizáltnak. Természetesen az évek során fejlődtek.
(#29) velizare: [link] - a Valve most csinálja rá a szabványosítást. Emellett maga a TrueAudio Next igazából sokkal inkább szoftver, mint hardver. Ha ez nem létezne, még a hardver ugyanilyen lenne.
(#27) rumkola: Nézd végig az előadást, ha felkerül a Youtube-ra. De a TPU például csinált live blogot: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
S_x96x_S
őstag
És egy játékteszt bónusznak :
Mottó: "A verseny jó!"
-
wwenigma
Jómunkásember
Ugy latom az intelek temetésre érkeztek sötét ruhában.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
-
Cickánykoma
tag
Majd jönnek mindjárt a kék sütiszörny rajongók és jól megmondják, hogy senki sem fog venni ilyen ósdi dizájnú, pofátlanul drága kazánt a szervereikbe...
[ Szerkesztve ]
Madžari......Dober dan, passport kontrol !!! :D:D:D
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #33 üzenetére
Az egy API, nem egy GPU-s képesség. És elég sok program használja, csak az AMD betett neki az elmúlt években, mert csináltak egy alternatív OpenCL implementációt, aminél OpenCL 2.0-s funkciókat tettek elérhetővé OpenCL 1.2-vel kompatibilis futtatási környezeten. Na most ez nagyon szarul érintette magát a szabványt, mert sokan nem váltottak OpenCL 2.0-ra, hanem maradtak az OpenCL 1.2-nél, és beemelték az OCL2 képességeket. Viszont ez nem szabványos. Emellett az AMD is eléggé kihúzta magát mögüle, így lényegében az Intel és az NVIDIA is jobban támogatja. Az AMD pedig játszik a saját zárt OpenCL homokozójában, amibe csak azért be tudták húzni a programokat, mert sokkal egyszerűbb OCL2-es funkciókat berakni a meglévő kódba, mint átírni az egészet szabványos OCL2-re.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Noukoum
veterán
válasz enginev3.0 #12 üzenetére
Az még majd most következik
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
scyllarus
veterán
Jó példa, a szervervásárló és a videókártya vásárló rétegek teljesen azonos motivációkkal és prioritásokkal vágnak a vételbe.
"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
bitblueduck
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- VoIP telefonálás
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Crypto Trade
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
- 10.gen PC , i5 10400F , RX 6600 8GB , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 1TB HDD
- Aerocool PC , i5 7500 , RX 590 8GB , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- fehér RTX3060Ti Gamer PC Intel i5-11400F, Zotac Gaming RTX3060Ti 8GB, 16GB Corsair RAM, vízhűtés!
- GAMER PC - RYZEN 5600 - RTX 3060 12GB - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- Ryzen 5 2600////5500XT///16GB////250GB+1TB