Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Egon #7 üzenetére

    En inkabb ugy mondanam, hogy vegre talan kezdenek eszhez terni. Hanyszor volt olyan, hogy az AMD "megelozte a korat" egy bo 10 evvel? Ami persze, rohadt jol hangzik igy leirva, csak eppen pont szart se er, ha a konkretan akkor es ott hasznalt programok nem hasznaltak ki, igy azokban konkretan lassabb volt, mint az elvileg "butabb" ellenfel. Prociban tehat ugy latszik, vegre ertelmesen fejlesztenek, mar csak at kell ugyanezt a mentalitast ultetni VGA-ra is, de azert ugy, hogy ne gyilkoljanak ki minden innovaciot, es akkor talan az NV tokeit is meg tudjak szorongatni vegre. Isteni lenne, ha lenne egy egeszgeses verseny CPU es VGA fronton is par evig. Talan a vegen meg az arak is lejjebb mennenek.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Abu85 #16 üzenetére

    Igy hirtelen amik eszembe jutottak az elmult bo 10 - 15 evbol, nem csak GPU-fronton, amivel megeloztek a korukat nagyon (tulsagosan is):
    - FX-szeria gyakorlatilag ujabban feltamad hamvaibol onmagahoz kepest
    - Apu-k / heterogen programozas (mondjuk ez a konzolokba pont nagyon jol jott)
    - Dx12 / Vulkan, amit ujabban kezdenek rendesen tamogatni vegre a fejlesztok, de konkretan az van a mai napig, hogy dx12/vulkan-ban szarnyalnak az AMD vga-k, csak eppen a jatekok nagyresze meg mindig dx11-es, amit az nv megold izombol. Szerintem ezt megint kicsit hamar engedtek el AMD-nel.