Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz Sinesol #131 üzenetére

    "Ott a Cryengine, szebb latvannyal Mantli nélkül, ott a példa, siman meglehet csinálni. Szerintem azt a sok pénzt lehet elitták a fejlesztők mert hogy sok mindent nem tudnak felmutatni az is biztos."

    A Cryengine sem véletlenül kap Mantle támogatást.

    (#134) Sinesol:

    "Például azért hozzá nem értőek , mert kb hibákkal teli kiadnak egy játékot és mind a mai napig kidob a játékból errorral a dx11 verzio. Nem lenne gond ha ez masnak is meglenne, de az a baj mas studió gond nelkül készít szebb játékot, tehát megoldható a probléma, ugy latszik mégse a Dx11 a ludas."

    Más stúdiók másfajta motort használnak és azokkal talán még nem futottak bele annyira a DX11 korlátaiba.
    Viszont a Frostbite engine tagadhatatlanul az egyik legfejlettebb, legtöbbre képes játékmotor jelenleg.

    Lusták meg azért mert megcsinaljak a Mantli verziot mert az kevesebb munka, de ahol kicsit több munka kéne pl a Dx11 esetében ott nagy ivben tesznek az egészre."

    Nem érted... A Mantle a DX debuggolására is jó, mert azzal láthatják a fejlesztők, hogy hol van a probléma a DirectX-ben, amit egyébként a magas szintű API elrejt előlük. És pont emiatt, hogy elrejti, akár sok-sok hónapba is telhet a javítás, vagy az optimalizálás (vagyis az, hogy rájöjjenek a hiba okára és pont ebben segíthet a Mantle render, ha van az is), erre meg egy játékkiadónak sincs ideje. De csodát tenni DX11-ben nem lehet, van amikor már egyszerűen belefutnak az API korlátaiba is. A Frostbite engine már feszegeti ezeket a korlátokat. És előbb-utóbb minden AAA kategóriás játék engine-je is fogja. Ezért jön a DX12 is.
    Szóval szerintem nem kéne ennyire sarkos véleményt megfogalmaznod ezzel kapcsolatban. Vagy legalább ezeket olvasd el: [link], [link], [link], [link], [link], [link]

    [ Szerkesztve ]

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

Új hozzászólás Aktív témák